Diskuze
Česká pojišťovna odstranila chybu až po zásahu redakce iDNES.cz
Děkujeme za pochopení.
Petr,Olomouc
česká pojištovna
česká pojištovna si zachovala styl monopolního jednání se zákazníky dodnes..jako by nebylo20 let po revoluci..proto rychle pryč z téhle instituce, to je moje rada..už jsem taky od nich utekl po problémech..
Vlasta
Pojištění nemovitosti u ČP - 2
... tak místo, aby mi ho dal podepsat, mi oznámí, že přeci inkaso z účtu nepotřebuji, že to můžu platit příkazem a papír demonstrativně roztrhá.V informacích se ptám, kde si můžu stěžovat. Stěžovat si na pracovníka prý můžu jen u něj samého. Rok 2004: Potřebuji zvýšit limit pojištění, protože nemovitostí ručím. Musí být uzavřena nová smlouva. Paní mi vypočte, kolik mám doplatit, zbytek se prý převede ze staré smlouvy. To ovšem trvá 3/4 roku pravidelných návštěv a telefonů a z jejich strany upomínek a výhrůžek výpovědí. Pojistné plnění jsem po nich nikdy nechtěla, jak by to asi dopadlo? Dům mi naštěstí nevyhořel, jen střechu odnesla vychřice. To jsem raději uhradila klempíři na ruku.
Vlasta
Pojištění nemovitosti u ČP - 1
Rok 2000: "Ukončení smlouvy po zemřelém vám uděláme, ale novou smlouvu si musíte jít sjednat na jiné pracovičtě." Na jiné pobočce: "Proč jdete zrovna sem? ... To není pravda, smlovy na nemovitosti dělají všude!" Po půl hodině vysvětlování, co chceme nenapsal pán ještě ani řádek. Když se obrátíme na jeho kolegyni o pomoc, take ukáže na něj a otočí se k nám zády. Po další půl hodině jeho kolegyně odchází a střídá ji paní seniorského věku. Ta vše vzřídí do pár minut.Po několika týdnech jdu na pobočku znovu vyřídit si inkaso z účtu. Pán mě dlouho poslouchá, pak vypisuje papírek, který několikrát roztrhá, že je na něm chyba. Když je papír konečně správně vyplněný, ...
Vlasta
Ono to bude těmi lidmi, ne technikou
Pracuji v IT, i když ne u ČP, a mám své špatné zkušenosti s přepážkovými zaměstnanci ČP (IQ tykve). Na IT oddělení bych chybu neházela. Spíš bych to tipovala na neschopnost nižšího personálu. Pokud ohlásí na helpdesk chybu typu "klientovi to špatně počítá" nebo "něco mi tu nefunguje", tak se to řešit opravdu nedá. Chyba není v těch lidech, kteří pracují s klienty, ale na personálním oddělení, že je přijalo nebo u manažerů, kteří nechápou, že za 10 čistého jim dostatečně inteligentní člověk pracovat nepůjde. A taky chybí jakákoli kontrola kvality práce.
Určitě nenapíšu
Pro Radka Nera
Pokud někdo nespáchá sebevraždu do dvou let od uzavření pojištění, nárok na výplatu má. Pokud je přítelknyě uvedená jako oprávněná osoba zemřelého, měla by dostat plnění automaticky, pokud neměl uvedeného někoho jiného. Pokud nebyla oprávněná osoba z dané smlouvy určena, spadá plnění pravděpodobně do dědictví a řeší se přes notáře.
Určitě nenapíšu
Pokračování III
Ve výsledku bych si u ČPOJ neuzavřel něco ani náhodou, protože pokud klient platí je vše OK, nádherně vše vypadá a funguje. Jakmile ale něco chce, jsou miliony kliček jak plnění pokrátit, snížit nebo vůbec nevyplatit, kliček které jsou perfektně v souladu s pojistnými podmínkami, ale o kterých klienti většinou netuší.
Určitě nenapíšu
pokračování II.
Další příklad je programové vybavení, které je nemoderní, věčně nefukční a poruchové, programy se neustále záplatují, přičemž jedna záplata (patch) většinou vyřeší jeden problém a dva další způsobí.
Spousta lidí tohle nevydrží, odchází a na jejich místo nastupují nezkušení lidé, kteří v extrémních případech nemají ani nikoho, kdo by je zaučil (do vedení týmů jsou nasazování lidé, kteří danou práci nikdy nedělali a tudiž nejsou schopni zodpovědět svým lidem ani základní postupy a procesy) Samozřejmě pak vznikají chyby, protože zaměstnanci na centru kolikrát ani nevědí, jak mají daný problém řešit a nikdo jim neporadí.
Každý kdo kdy v klientské centru dělal ví moc dobře o čem mluvím.
Určitě nenapíšu
pokračování
Druhý problém je totální šetření vedení firmy na všem.
Zatímco manažeři a podobní lidi si vydělají a pořádají si bály a rauty, obyčejní zaměstnanci (likvidátoři, správci pojistných smluv, lidi vyřizující dožití nebo změny na smlouvách) si vydělají jen opravdové minimum (pro příklad chodím domů s 10-11 čistýho), které se několik let nemění.
Za tuto mzdu se ale neustále zvyšují nároky, přidává se další a další práce, spojují se odbornosti a práci, kterou v centru dělalo třeba 60 lidí dnes dělá 20. Do toho si přidejte arogantní vedení, které považuje lidi za nahraditelný dobytek, neustálý stres a nervy z plnění šílených pracovních limitů a časté výpomoci nebo nucené přechody do jiných specializací a vyjde vám věčně naštvaný zaměstnanec, kterému je klient úplně volný.
Určitě nenapíšu
Trošku
si přisadím do diskuze - v ČP pracuju, konkrétně zrovna v jedno z center. Co se týče chyby v placení zaviněné chybou v systému, je to bohužel u nás běžné, my samotní máme neustálé výpadky IT technologie, některé problémy které znemožňují práci se řeší na našem Helpdesku třeba 3/4 roku, aniž by kdokoliv viděl, co se vlastně s problémem děje.
Díky tomu může dojít k podobné "chybě", přičemž pracovník call centra nebo někdo na přepážce s tím nic neudělá - základ všeho je totiž šílený bordel, kdy absolutně vázne komunikace mezi IT úsekem, agenturami a klientskými centry. Díky tomu prostě lidi z agentur netuší (a ostatně ani nemají přístup do určitých systémů) v čem je problém.
Radek Nera
Lhůta vyplacení životní pojistky
Na základě info zde z netu se na Vás obracím, zda
by mi mohl někdo vysvětlit jakou lhůtu má vlastně Česká pojišťovna na vyplacení pojistné události.
Manžel přítelkyně si platil životní pojistku 3roky,
8měsíců/ 400Kč,-. Poté spáchal sebevraždu. V jakém časovém horizontu má přítelkyně vůbec
nárok na vyplacení peněz...???,když je vždy telefonicky spravena tak, že věc se ještě řeší...? Neporušuje tímto pojišťovna smlouvu?Pojistka uzavřena u Č.P. v Brně.
Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy
Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...
Vyzkoušeli jsme v testu Partners Banku. Obstála skoro na jedničku
Na bankovním trhu začala v březnu fungovat nová ryze česká Partners Banka. Na startu oznámila, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit
Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...
Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?
Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?
Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...
Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna
Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...
Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka
Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...
Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?
Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...
Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit
Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...