Diskuze

Bankéř České spořitelny: George letos čeká na milion klientů, Servis24 končí

Česká spořitelna letos spustila nové internetové bankovnictví nazvané George. Novinku již aktivně využívá přes 400 tisíc lidí. Staré internetové bankovnictví Servis24 banka vypne pro drobné klienty a živnostníky ještě letos. „Přechod budeme dělat do konce roku ve vlnách,“ říká Filip Zeman, ředitel digitálních produktů a služeb České spořitelny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bankéř čeká na příchozích milion klientů? Tam je chyba. Správně by mělo být odchozích. Já jsem další co s touto institucí končím. Od pátku ten slavnej george nefunguje. Chci zadat platbu, přihlásím se nastaveným kódem a Jiřík, pardon george mě napíše, že se vyskytla chyba a že to mám zkusit později. Když jsem zavolal na linku spořky, tak ten hňup ze mě dėlal hlupáka, že neumím zadat správně kód a dokonce, že jsem ho zadal třikrát špatně a účet jsem si zablokoval. Ale můžu si prý dojít na pobočku a oni mě to za pouhou stovečku odblokují. Od října to spustili. Tudíž každých čtrnáct dní šup šup na pobočku budeme za stovečku zprovozňovat. Tak, že bankéři, strč si george......ty určitě víš kam.;-€;-€;-€

1 0
možnosti

Zavedení George do ostrého provozu je normální průšvih. Dokonce bych to nazval sabotáží. Servis24 fungoval naprosto spolehlivě. Manželka přes George nedokázala provést ani ty nejjednodušší operace. Přitom přes Servis24 naprosto bez problémů. George je nesrozumitelný a z hlediska funkčnosti, přehlednosti a intuitivního ovládání daleko vzadu za Servisem24. Myslím si, že byl spuštěn naprosto předčasně a je špatně odzkoušený.

1 0
možnosti
Foto

P61a30v54e19l 27V36á53v87r98a

24. 9. 2018 10:51

!!!!Georg Go nefunguje!!!!!

!!!!!!!!!!Kdo můžete, zatím nepřestupujte!!!!!!!!!!!

dle mojí osobní zkušenosti neumí nový systém to co má a i přes urgence mi ČSas nechce vrátit možnost návratu do Servisu 24!!!

podle mě skandál!

abych byl konkrétní, systém nedokáže zpracovat jednoduchý TP, který jsem běžně v původní aplikaci zadával. Příkaz na stravné pro dcery do ŠJ, tedy měsíční periodicita s vynecháním na prázdniny.

Potřeboval jsem navýšit takový stávající TP, který jsem běžně zadal v servisu 24 a pokaždé to zahlásí jen chybu.

Nový příkaz pro druhou dceru zadat také nelze.

technická podpora mi sdělila, že se o problému ví, že to prostě nejde, a že mám počkat do konce října.

OK, ale ať mi do té doby vrátí servis 24!!!

t

0 0
možnosti

O analýzu výdajů a příjmů většina klientů nestojí. Podle mne o tyto analýzy stojí především banky, protože jsou to dobře prodejná data (byť i anonymizovaná) o klientech a jejich finančních zvyklostech.

A o to, aby si taxikář strhl peníze z mého účtu při vystupování z taxíku, aniž bych to explicitně schválil, tak o to doopravdy nestojím.

1 0
možnosti

J48a84n 94Š96l63a51m23b64o82r

26. 7. 2018 18:55

Pri kazde inovaci je spolecnost rozdelena na dva tabory, jedni se smeji a druzi breci, ja se radeji smeju ;)

0 1
možnosti

Kde lze najít info o to je GEORGE Klíč a jak to funguje? Je to obdoba ČSOB Smart klíče? Tam mi byla funkce fundovaně vysvětlena na přepážce, kdežto u ČSAS mi sdělili: "Jó, no to je to nový bankovnictví. To se teprve zavádí". Ja si tedy nainstaloval jen GEORGE GO, ale to asi není ono, že?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

klienti, kteří se rozhodnou zcela opustit SERVIS 24 a začnou používat výhradně bankovnictví George, získají takzvanou novou Bankovní identitu.

Přejít do světa George je možné on-line nebo na pobočce České spořitelny. On-line přechod umožňujeme klientům ve vlnách.

Do první vlny byli zařazeni vybraní klienti, kteří už dnes používají převážně George a jejich obvyklým bankovním úkonům nestojí v cestě žádná případná nefunkčnost. Zjednodušeně řečeno – provádějí jen ty operace, které George už umožňuje. Těmto klientům se v internetovém bankovnictví objeví banner s výzvou k přechodu do Gerge. Stačí kliknout na tlačítko „Spustit on-line průvodce“.

On-line průvodce vysvětluje klientovi nový způsob přihlašování, kterému říkáme Bankovní IDentita, nastavení disponentů a jejich oprávnění.

Po této akci klient použije jako přihlašovací jméno své Klientské číslo a heslo, kterým se přihlašuje do internetbankingu. Defaultně je jako metoda přihlašování nastaveno Heslo + sms kód. Pokud klient chce, může si v takzvané Správě IDentity (odkaz nalezne dole na přihlašovací stránce George) nastavit své vlastní uživatelské jméno a změnit metodu přihlášení z „Hesla + sms“ na „George Klíč“.

Aplikace George klíč je náhradou přihlašovacích a ověřovacích SMS. Po zvolení této metody klient už nemusí opisovat složité kódy z telefonu do prohlížeče, vše potvrdí svým 6 místným PINem v aplikaci.

Jak začít používat aplikaci George Klíč píšeme zde: https://www.csas.cz/cs/caste-dotazy/jak-zacit-pouzivat-aplikaci-george-klic

Další detaily s vámi rádi probereme na našich kanálech - telefonu, chatu, sociálních sítích nebo e-mailu.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0 0
možnosti

P33e31t39r 89M45a85c66h

15. 7. 2018 19:40

To automatické placení se minelíbí. Chci tobýt já, kdo se rízhoduje otom kímu a kolik zaplatím. Co když nebudu s taxi službou spokojen, protože mě taxikář vezme na okružní jízdu nebo naopak nedorazí do cíle?

1 0
možnosti

A taky je občas potřeba stvrzenka, tedy jaksi argument CSAS odborníků poněkud mimo.

0 0
možnosti

Zajímalo by mne kdy, a zda vůbec, bude George umožňovat príci s klientskám certifikátem na čipové kartě, jako je tomu u Servis24?

V S24 mám zřízen přístup ke dvěma účtům, a to k účtu "firemnímu", kde je potřeba použít certifikát, a k účtu spolku, kde stačí klientské číslo + heslo. Přihlásím-li se v S24 certifikátem, mohu pracovat s oběma účty, pokud se přihlásím v S24 jen klientským číslem a heslem, tedy nižší úrovní zabezpečení, mohu pracovat jen s účtem spolku (a dříve s osobním). To mi přijde celkem logické chování.

Pokud se ovšem v George pokusím přihlásit klientským číslem a heslem, obdržím chybovou hlášku: "K přihlášení nestačí uživatelské jméno a heslo, je třeba ověření certifikátem." Taková možnost však v George není, a tudíž se přes George nelze přihlásit ani k účtům, kde není vyšší úroveň zabezpečení dohodnuta. Asi by to chtělo dodělat, resp. předělat.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, do bankovnictví SERVIS 24 se nám za dobu jeho existence (bezmála 20 let) podařilo implementovat funkce, které byly vyžadovány našimi klienty a které umožňovaly obsluhu účtu z pohodlí domova. Technicky však už nestačil dnešnímu digitálnímu tempu, a proto je tu George. Stejně jako u stařičkého SERVISu 24 i teď nasloucháme uživatelům a upravujeme bankovní prostředí podle jejich přání. Mnohdy nasazujeme i funkce, které původně v plánu nebyly.

Jsme si vědomi, že zejména pro konzervativní klienty nemusí být přechod do nového světa úplně snadný, a proto jsme připraveni kdykoliv podat pomocnou ruku. Současně věříme, že George není krokem zpět a spousta pozitivních ohlasů nás v tom utvrzuje.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, internetové bankovnictví George je přívětivě nakloněno i těm uživatelům, kteří nevlastní chytrý telefon nebo tablet s nainstalovanou aplikací George Klíč. Klienti stále mohou do bankovnictví George vstupovat za pomoci zvoleného hesla a kódu z sms zprávy, kterou jim zašleme na mobilní telefon. Bezpečnostní metodu přihlašování, tedy to, zda vstoupí do George pomocí George Klíče nebo hesla + sms kódu, si volí každý uživatel sám podle svého zvážení a svých možností.

S pozdravem Jiřina Jančíková, ČS.

0 0
možnosti

Možná že ti ředitelé nepoužívejí výhody služeb ČSAS. Nejspíš mají peníze u nějaké pro klienty přívětivé banky, která s nimi jedná jako s VIP.;-D

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...