Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Špičkové české reklamní slogany se umí vrýt do paměti. Otestujte se

aktualizováno 
Vymyslet reklamní slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno.

Vyzkoušejte si v našem testu, zda si pamatujete úspěšné české slogany. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Špičkový slogan funguje jako klíč. Značce a zboží otevírá cestu k zákazníkovi. A velmi často na zákazníky působí řadu let.

Ty nejzdařilejší světové i české slogany se pokusil před časem zmapovat profesor Lionel Salem ve své knize „Reklamní slogany a příběhy stojící za jejich vznikem“. Jak Salem říká, úspěšné slogany dokážou zasáhnout naši mysl a stávají se součástí našeho života.

Při rozhodování, po jakém výrobku a značce sáhnout, vedou špičkové slogany naši ruku. Když nám značka padne do oka, slovní obrat se vyloupne na povrch a přehraje v naší mysli. Saháme tak po zlatém dědictví, poctivé kávě, čokoládové hvězdě a žijeme s chutí.

Které české slogany se vám vryly do paměti? Otestujte se

Někteří lidé používají slogany dokonce při běžné konverzaci, aniž by si uvědomovali jejich původ a firmu, ke které patří. Dokážete slovní obraty spojit s určitou značkou, nebo jste vůči reklamám imunní? Vyzkoušejte si v našem testu, jak na tom jste.



Hypotéční kalkulačka

let %
Vypočítat
Měsíční splátka Zjistit přesnější výpočet


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Spoření na stáří: dobrý produkt, který se kvůli malým provizím nenabízí

Lidé si spoří na stáří prostřednictvím investování se státním příspěvkem. Někteří mají takzvané transformované fondy, jiní účastnické penzijními fondy. O ty...  celý článek

Ilustrační snímek
Jak si sestavit penzijní plán, abyste měli v důchodu z čeho žít

Málokdo přemýšlí nad tím, co bude za dvacet nebo třicet let a jestli se mu změní životní úroveň, až přestane pracovat. A pokud ano, tak ví, jak těžké je to...  celý článek

Zaplacením faktury podnikatel uzavírá roční smlouvu. Ilustrační snímek
Vymysleli fintu, jak pro nepozornost inkasovat beztrestně tisíce

Obchodní nabídky nejrůznějšího druhu nacházíme ve firemní poště často. Ale pozor, existují firmy, jejichž obchodní nabídka vypadá jako faktura. A i když ji...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Volební preference STEM: ANO posiluje, podpora ČSSD spadla pod 10 %
Volební preference STEM: ANO posiluje, podpora ČSSD spadla pod 10 %

Necelý týden před volbami dál posilují preference hnutí ANO. Raketový nárůst zaznamenala SPD. Rostou také Piráti. Naopa... celý článek

Advantage Consulting, s.r.o.
PLÁNOVAČ VÝROBY - VYSOČINA

Advantage Consulting, s.r.o.
Kraj Vysočina
nabízený plat: 27 000 - 40 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.