Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Špičkové české reklamní slogany se umí vrýt do paměti. Otestujte se

aktualizováno 
Vymyslet reklamní slogan, který se lidem dostane pod kůži a vryje do paměti, není vůbec snadné. Špičkový slogan musí být krátký, úderný a přitom předat zákazníkům co nejvíce informací. Když se „kreativcům“ podaří splnit tato tři kritéria, mají vyhráno.

Vyzkoušejte si v našem testu, zda si pamatujete úspěšné české slogany. Ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Špičkový slogan funguje jako klíč. Značce a zboží otevírá cestu k zákazníkovi. A velmi často na zákazníky působí řadu let.

Ty nejzdařilejší světové i české slogany se pokusil před časem zmapovat profesor Lionel Salem ve své knize „Reklamní slogany a příběhy stojící za jejich vznikem“. Jak Salem říká, úspěšné slogany dokážou zasáhnout naši mysl a stávají se součástí našeho života.

Při rozhodování, po jakém výrobku a značce sáhnout, vedou špičkové slogany naši ruku. Když nám značka padne do oka, slovní obrat se vyloupne na povrch a přehraje v naší mysli. Saháme tak po zlatém dědictví, poctivé kávě, čokoládové hvězdě a žijeme s chutí.

Které české slogany se vám vryly do paměti? Otestujte se

Někteří lidé používají slogany dokonce při běžné konverzaci, aniž by si uvědomovali jejich původ a firmu, ke které patří. Dokážete slovní obraty spojit s určitou značkou, nebo jste vůči reklamám imunní? Vyzkoušejte si v našem testu, jak na tom jste.




Nejčtenější

Automobilky přitvrzují. Ceny aut letí nahoru

Zdražování aut

Možná jste si toho všimli sami, pokud uvažujete o koupi auta a sledujete ceníky. V některých se najednou objevily vyšší...

Dostali žárovky jako dárek, pak je měli draze zaplatit

Za žárovky jako dárek měl zaplatit skoro sedm tisíc. Ilustrační snímek

Žárovky jako dárek při podpisu smlouvy s novým dodavatelem energií jsou letitý šlágr. Smutné je, že si na takový dárek...



Proč jsou kanály kulaté? Obvyklé i nezvyklé otázky padající u pohovorů

Ilustrační snímek

Při pracovním pohovoru čelí uchazeči různým otázkám personalistů. Třeba dotaz „Jaké jsou vaše silné a slabé stránky?“...

Zrušíme hotovost, sílí hlasy. Co by to přineslo, rozebírá ekonomka

Ilustrační snímek

Objem bezhotovostních plateb výrazně narůstá. Co se stane, když peníze budou jen virtuální a skutečné peníze přestanou...

Zažil úspěch i pád. Dnes mluví o renesanci podnikání se zážitky

Jan Hájek

Před deseti lety založil firmu na zážitky. Lidem nabízí lety balonem, jízdu v rychlém autě, adrenalin ve větrném tunelu...



Další z rubriky

Vyznáte se v reklamacích? Otestujte svoje znalosti

Ilustrační snímek

Pokud krátce po nákupu zjistíme, že náš nový fén, vysavač či rádio fungují s poruchami nebo nefungují vůbec, máme jako...

Vymyslely nevšední obchůdek. A jejich projekt Oprášeno má úspěch

Bohunka Krejčí (vlevo) a Veronika Benešová (vpravo) založily Oprášeno vloni...

Léta obě snily o vlastním podnikání, žádná z nich ale neměla odvahu pustit se do něj sama. Naštěstí se potkaly na...

Automobilky přitvrzují. Ceny aut letí nahoru

Zdražování aut

Možná jste si toho všimli sami, pokud uvažujete o koupi auta a sledujete ceníky. V některých se najednou objevily vyšší...

Další nabídka

Kurzy.cz

Rozbřesk: ČNB nic nebrání nasadit vyšší rychlost. Koruna na post-exitovém maximu
Rozbřesk: ČNB nic nebrání nasadit vyšší rychlost. Koruna na post-exitovém maximu

ČNB zatím její prognóza vychází, minimálně u dvou nejsledovanějších ukazatelů, a sice u inflace a HDP. Do příštího leto... celý článek



Najdete na iDNES.cz