Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Návod pro klienty Directu: co dělat, když pojišťovna končí

aktualizováno 
Direct pojišťovna, která v pondělí oznámila odchod z českého trhu, spravovala v tuzemsku 75 tisíc pojistných smluv. Ty zahrnují pojištění aut, majetku i dovolené. Radíme, co dělat, pokud vás konec pojišťovny postihl.

Direct pojišťovna oznámila konec uzavírání nových smluv | foto: www.direct.cz

Pojišťovna přestala v Česku nabízet nové smlouvy (čtěte zde), stávající klienti se však bát nemusí. Závazkům pojišťovna dostojí, stahovat se z trhu bude postupně.

Podle mluvčí pojišťovny Direct Kateřiny Krásové není žádný důvod k rušení stávajících pojistných smluv, protože pojišťovna nekončí ze dne na den.

"Chtěli bychom všechny stávající zákazníky ujistit, že podmínky jejich kontraktu budou dodrženy. Povinnost vůči klientům chápeme skutečně velice vážně. I nadále budeme po několik dalších let v České republice působit, byť v omezeném rozsahu, abychom zajistili, že svým závazkům dostojíme," uklidňuje Kateřina Krásová a dále odpovídá na otázky:

Co mají stávající klienti dělat či nedělat?
Ti, co mají uzavřenu smlouvu, nemusí hned dělat nic. Jejich smlouvy platí i nadále. Až nastane datum obnovy jejich smlouvy, dostanou tak jako vždy od pojišťovny dopis v dostatečném předstihu. Pojistná smlouva může být ukončena v zákonem stanovených důvodů, jako je například výpověď ke konci pojistného období.

Je možné pak smlouvu ještě prodloužit?
V případě zájmu klientů o obnovu pojistné smlouvu obnovujeme všechny smlouvy s datem obnovy do 11. srpna 2012. Po tomto datu již pojistné smlouvy obnovovat nebudeme.

Jak to bude s pojistným plněním?
Závazky dané majitelům pojistných smluv dodržíme. Úzce spolupracujeme s našimi firemními partnery ve snaze minimalizovat narušení jejich podnikání a ve snaze zajistit, že toto rozhodnutí nebude mít negativní dopad na jejich zákazníky.

Kam se mohou lidé obrátit o radu? 
Veškeré potřebné informace k servisu, likvidaci pojistných událostí získají zákazníci na lince 221 221 221, a to od pondělí do pátku od 8 do 20 a o víkendu od 10 do 18,30 hodin. Mailová adresa pro veškeré dotazy je k dispozici info@direct.cz. V pondělí v době od 11,45  do 12,15 probíhalo v Direct Pojišťovně krátké setkání se zaměstnanci, kteří byli o této změně informováni. Po tuto dobu nebyly linky pojišťovny dostupné. O všech klientech volajících v tomto intervalu máme záznam a nyní jim naši operátoři volají, aby vyřídili všechny klientské požadavky.

Autor:


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Povinné ručení pro cyklisty neexistuje, škody vyřeší jiné pojistky

Když způsobí nehodu na silnici řidič auta, uhradí škody pojišťovna z jeho povinného ručení. Na cyklisty se ale nic takového nevztahuje. Přitom jsou cyklisté...  celý článek

Ilustrační snímek
Léčíte se? Komplikace na dovolené vám pojištění nezaplatí

Dovolená je zaplacená, rodina se těší, ale kromě balení a zařizování provozu opuštěné domácnosti je třeba dodělat spoustu věcí v práci. Dovolenou si člověk...  celý článek

Ilustrační snímek
Krátkodobé úrazové pojištění pro děti se nemusí vyplatit

Pojišťovny jako horkou novinku prezentovaly novou nabídku na krátkodobé úrazové pojištění dětí, které se může hodit i v průběhu školního roku, kdy děti...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Kdo tady lže? Lithium, aneb jak to bylo doopravdy
Kdo tady lže? Lithium, aneb jak to bylo doopravdy

Publikováno: 17.10.2017 Autor: Odbor komunikace a marketingu 10500 Poslední dny hýbe českým mediálním prostorem kolem p... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.