Diskuze

V kolonách na D1 promarní Češi ročně více než miliardu, tvrdí analýza

Kolik stojí čas strávený v kolonách na nejstarší české dálnici? Podle analýzy Raiffeisenbank tu Češi ročně promarní asi 1,1 miliardy korun svého potenciálu. K dalším ztrátám pak dochází na dalších dálnicích a silnicích. „Špatné silnice nás stojí miliardy korun ročně v nevyrobené produkci a promarněném čase,“ tvrdí analytička společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsou prachy občanů - o to se stát nestará.

0 0
možnosti

Před 22 lety, kdy na D1 neměl můj operátor signál, jsem říkávala kolegům: za 2 hoďky jsem v Brně, tak se ozvu. Dneska by se smíchy potrhali.

0 0
možnosti

P56e75t10r 16M35i77c85h19a59l

10. 8. 2019 15:41

A v té době už se měla začít předělávat na šestipruh, kolem Brna na osmipruh a u Prahy i desetipruh, aspoň v těch nejvíc exponovaných úsecích.

0 0
možnosti

Všechna krajská města musí být propojena dálnicí, stejně tak jako se všemi sousedními státy. Jinak nelze hovořit o dálniční síti. A nechápu, proč D1 nestaví rovnou ve 3 pruzích. To je zločin, protože je bude stejně třeba dodělat.

3 0
možnosti

Rekonstrukce D1 je jedna z největších investic ČR a výsledkem bude každý směr širší o 75 cm. Vítejte ve 21. století.

9 0
možnosti

P39e57t66r 29M31i80c64h89a28l

10. 8. 2019 15:41

Jo, za to by měl jít někdo sedět.

0 0
možnosti

ANO, už je líp. :-P

1 0
možnosti

Problémem osobní dopravy řešící dopravu osob do zaměstnání je také koncentrace pracovních míst do několika málo aglomerací v ČR. Proč musí být centrály a obchodní zastoupení většiny společností v Praze a Brně? Neříkám, že má být centrála v Horní Dolní, ale měloby se toto rovnoměrněji rozdělit alespoň mezi krajská města. Pak je třeba na Prahua její okolí vyvíjen neřešitelný tlak na dopravu, bydlení a tak dále.

0 0
možnosti

protože o tom, kdo kde má centrálu si dnes každej rozhoduje sám, proto si ji udělá kde chce, kdybychom mu podnik sebrali, tak bychom o tom rozhodovali my a nemuselo by jezdit tolik aut po dálnicích

1 0
možnosti

A není to náhodou tím, že silnice jsou rozbité díky kamiónům? Že se doprava přemístila ze železnice na silnice? Že se vozí čím dál tím víc těžkého zboží na velké vzdálenosti, místo toho, aby se spotřebovávalo zboží vyrobené v místě, pokud srovnatelné existuje? Nejsou a nebudou kapacity na stavbu všech silnic tak, aby nikdo nečekal.

1 0
možnosti

tak mudrováním nad tím, proč jsou rozbité se jistě neopraví, prostě jsou rozbité a stát musí někde ušetřit jinde, aby je opravil a nebo neušetřit a zůstanou rozbité, je to celkem jednoduchý

0 0
možnosti

KDyby si paní analytička spočítala, kolik minut denně člověk stráví na WC, jídlem a spánkem, tak ji z výše těch ztrát asi klepne.

0 1
možnosti

Zajimava cisla, taky mi to uz nejaky cas vrtalo hlavou.

Jeste zkuste spocitat PHM :)

2 0
možnosti
Foto

J62á91n 90S33e71n57k87o

9. 8. 2019 8:37

Co miliardu, ale 8.5 milion hodin je 970 let rocne. To znamena ze 14 lidi umre starim rocne jen pri pokusech o jizdu po D1...

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...