Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Den vzdělávání: ojedinělá šance vyzkoušet nabídku renomovaných firem

aktualizováno 
Cílem projektu Labyrint je představit veřejnosti osobní rozvoj a vzdělávání jako celoživotní proces, do kterého se každý z nás může zapojit v kterémkoliv okamžiku svého života. Důležité je začít. A začátkem může být právě "Den vzdělávání a rozvoje dospělých". Den rozvoje a vzdělávání dospělých je zaměřen nejen na účastnící se společnosti a jejich zaměstnance, ale také na širší veřejnost, které chce projekt Labyrint prezentovat rozvoj a vzdělávání jako jednu z nejefektivnějších cest ke zvýšení zaměstnatelnosti každého člověka.

Vzdělávání je ve většině myslí stále ještě spojeno s pouhou rituální návštěvou škol nebo kurzů. Projekt Labyrint chce představit celou řadu nových metod od těch drahých a nejmodernějších až po ty, které jsou cenově snáze dostupné (studium odborné literatury, vzdělávání po internetu apod.).

 

Seznam kurzů naleznete ZDE.

 

Společnosti, které se hlásí k projektu, praktickým způsobem ukáží svým zaměstnancům celou škálu možností dalšího vzdělávání a rozvoje včetně forem představených doprovodným "Veletrhem vzdělávacích firem" nebo bezplatným vyzkoušením nejmodernějších metod "e-learning" nabízených internetovým portálem. A protože je projekt Labyrint určen také širší veřejnosti, budou mít i jednotlivci možnost seznámit se s celou řadou forem bezplatně (např. e-learningový portál) nebo za symbolický poplatek.

Výstupem projektu by měla být mj. i analýza nejčastěji využívaných forem vzdělávání a nejzajímavějších způsobů, jak firmy rozvíjejí své zaměstnance. Výsledky průzkumu budou publikovány v odborném časopise věnovaném oblasti "lidských zdrojů".

Věříme, že projekt Labyrint přiblíží a zláká k dalšímu vzdělávání a rozvoji široké spektrum zájemců a posílí šance lidí v naší zemi získat zajímavější práci doma nebo v zahraničí.

Cíle projektu:

  • komunikovat rozvoj a vzdělávání jako celoživotní proces
  • upozornit na důležitost rozvoje a vzdělávání ať již z hlediska zaměstnavatele nebo zaměstnance
  • ukázat prakticky různé formy a možnosti rozvoje a vzdělávání
  • prezentovat rozvoj a vzdělávání jako jednu z nejefektivnějších cest ke zvýšení zaměstnatelnosti jednotlivce
  • upozornit na oblasti, ve kterých jsou největší možnosti z hlediska rozvoje a vzdělávání (zejména interpersonální dovednosti)

Časový plán:

 

Výzva všem vzdělávacím a poradenským společnostem

 

  • leden - červen: komunikace projektu, mediální prezentace, získání podpory, příprava konkrétních akcí, registrace účastníků
  • červen (5.6.): Den rozvoje a vzdělávání dospělých
  • červenec - září : vyhodnocení

Datum konání: 5.6.2002

Cílová skupina účastníků: Primárně pro firmy (ale i jednotlivce) nad 18 let

Cílový počet účastníků: 10 000 osob

Forma účasti:

  • deklarativní (firma zakoupí pro své zaměstnance odznáčky s logem projektu)
  • aktivní (bezplatná účast na pořádaných rozvojových akcích)

Za realizační tým

Iva Pondělíková
Zuzana Švagrová

Projekt Labyrint
iva.pondelikova@elabyrint.cz
zuzana.svagrova@elabyrint.cz
info@elabyrint.cz
www.elabyrint.cz
tel.: 02/41430508

 



Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Zajímavá povolání: disciplína je základ, říká profesionální sázkař

Můžou pracovat z domova, a přitom si za pár minut vydělat statisíce. Ale taky zažívají hodiny mučivého stresu, nejistoty, padají do dluhů a depresí. Práce snů,...  celý článek

Ilustrační snímek
Proč si před hledáním nové práce pořádně zamést internetovou stopu

Když jste během studií chodili „pařit“, přišlo vám možná docela vtipné dát si na Facebook pár fotek, jak se skvěle bavíte. Jenže teď hledáte zajímavou a dobře...  celý článek

Ilustrační snímek
Poradna: Mám být na mobilu, v pohotovosti. Kdy můžu říct šéfovi dost?

Zaměstnavatel mi nařídil držet pracovní pohotovost. Můžu to odmítnout, když se mi to nehodí? A dostanu peníze i za to, že nakonec do práce nepůjdu? Pokud jste...  celý článek

Další nabídka

Kurzy.cz

Kdo tady lže? Lithium, aneb jak to bylo doopravdy
Kdo tady lže? Lithium, aneb jak to bylo doopravdy

Publikováno: 17.10.2017 Autor: Odbor komunikace a marketingu 10500 Poslední dny hýbe českým mediálním prostorem kolem p... celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.