Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Psychicky týraných zaměstnanců přibývá

Pomluvy, neoprávněná kritika, zadávání nesmyslných úkolů, zastrašování to vše lze shrnout pod pojem mobbing. Šťastný zaměstnanec, který se na pracovišti nesetkal s psychickou šikanou, ať ze strany kolegů, nebo šéfa. Oporu v zákonech totiž oběti mobbingu zatím nacházejí těžko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mart1696

Moobing - šikana, pomluvy, nátlak k odchodu v zaměstnání... Kdo vám pomůže?
http://mobing.tajemstvi.eu/
0/0
29.5.2007 1:32

z Kanady

mate se na co tesit
Jestli si vy myslite ze mate problemy v praci, tak uvidite jake budete mit problemy az vam tam plne zaridi "severoamerickej zpusob prace". To jsme plne zazily a ani vam to neprejeme. Cili, pracovni doba nemusi koncit po 8 hodinach ale dost vzile ze podniky ktere nemaji odbory jsou plne "vykoristovani"svymi zamestnavateli. Tak na pr: nemate obed ani svacinu. potom misto aby jste prisli z prace domu v 5 hod tak musite delat vetsinou do 8-9 vecer a velmi casto i nekolikrat tydne treba do 11 do noci i dele. Ani vam to nebudu dale popisovat jelikoz vam nechci zkazit vase iluze. Tato vas pretezovat je naprosto normalni a nikdo s tim nic nesvede, jelikoz si nemuzete stezovat, protoze by vas vyhodili a jinou praci najit je velmi tezko. Takze porad se propousti, cili je mene pracovnich sil asak prace pribyva. Komu ta prace zbyde, vam, jelikoz muzete byt stastni ze pracujete tak delate do roztrhani tela. Tolik vam toho nalozi ze tam musite byt tak dlouho, prestoze vas nenuti doslovne tam tak dlouho byt. Neni li vsak prace dodelana tak jdete na koberecek a je nad vami porad ta vyhruzka vyhozeni. Reknu vam ze to stoji za prd a nepreji vam to. Co se tyce vykoristovani , tak musite jeste navrch trpet ruzne mental and or psychological abuse. Tak toto je jen maly vzorek jak vypada pracovni prilezitosti v Kanade, zemi bohate, ale jen pro vrchnich 5 procent, no ale to je asi vsude. Chci jeste podotknout ze takoveto pomery nejsou na kazdem pracovisti, specielne kdyz tam jsou odbory. Nejste li vsak v odborovem podniku a tech je tu taky dost no tak jste jako "napospas divike zveri" a nemate nikde odvolani. Prestoze Kanada napriklad ma Komisi pro lidska prava, tak ta je specielne zrizena na federalni podniky a pak hlavne na ochranu barevnych obcanu a diskriminaci proti nim. Je to smutne ale skutecnost je takova. Tak se prosim snazte at nedopadnete jako vetsina pracujicich v Severni Americe. To je ultima. To jste jeste neslyseli kolik dostanete dovolene, kterou si musite praco
0/0
16.8.2003 17:21

vaclav

Re: máte se na co těšit
Ten severoamerický způsob práce by nebyl tak nejhorší. Horší je, že v neobolševickém Česku nám jej zavádějí naši bývalí komoušové. Jejich představa o kapitálovém trhu je taková, jakou ji vykreslil vyvolený zdegenerovaný paranoik soudruh Lenin ve třetím stadiu syfilidy. Vy v Kanadě a jinde nevíte nic o tom, co my uzavření léta v komunistickém koncentráku jsme všechno museli trpět. Pojem asijský teror vám celkem moc neříká, tedy je někdy i jemný, nátlakový, psychicky vlezlý, zotročující, deptající na každém kroku, za poctivost v práci jste ještě ničen, placeni jsou než ti, co pracují a zejména tvoří ze všech nejméně. Jak dlouho byste to vydrželi vy ? Píše se už rok 2004 a mohu vám sdělit, že se celkem za těch 14 let od sametové revoluce u nás v Čechách v tomhle nic nezměnilo. Můžeme sice do zahraničí, ale většina z nás na to nemá peníze, protože naše platy za stejnou práci dobře odvedenou (zdůrazňuji !!) jsou 13x nižší než u vás. A říci bojujte proti nim zbraněmi ? Vždyť právě vaši politici by nás jako první odsoudili. A konec konců i to je o penězích a o tom, čemu se říká šovinismus. To komouš dobře ví. Proto bojujeme ekonomicky: po jisté době se českému neobolševikovi přestaneme vyplácet ekonomicky a pak snad od nás i z celé Evropy vysmrdí tam, kam patří.   A to bohužel dlouho trvá. V Rusku prakticky bez mála 100 let. Kdo nám nahradí zničené životy ?? Vidíte, tak neremcejte a buďte rádi, že žijete tam, kde jste svobodní. Vy podnikat sami můžete. U nás to bohužel nelze: podnikatel, který neplatí komoušům a nedělá pro ně dodnes vždy skončí rozčtvrcený v sudě v Orlické přehradě, nebo mu naše estébácká galerka „v ilegalitě“ jeho podnik podpálí. Takže: v tomhe my pracovat po
0/0
16.6.2004 13:44

vaclav

Re: pokrač
Takže: v tomhe my pracovat poctivě ani podnikat nebudem a ať si na to doplácí ten, kdo chce tímto způsobem cedit naši krev. A propos: není to náhodou ten samý mstivý vyvolenec, kterému vadí, že se mu my Evropané nechceme kořit ??   Nemělo by se s tím opravdu něco už konečně po 400 letech začít dělat ?? Nebo snad chcete 3. světovou válku ?? Ale v té byste pošli s námi i vy a to včetně těch vyvolených politiků, to si pište. A nic by tomuto světu už nepomohlo.
0/0
16.6.2004 13:49

Joura

ta nase zemicka ceska
Vzkaz pro Vargose
To ti Vargosi verim ze se nekoho hrozis,jestli to neni tim ze jsi sam neschopnej a umis akorat kecat a zmoulat v kanclu zvaro.Kdybys mel neco v hlave tak si nebudes nikdy tupy devce najimat na praci protoze uz pri pohovoru zjistis co v kom je a navic existuje vec ktera se jmenuje reference,navliknout na nekoho hruby poruseni pracovni kazne je vychcanost a zneuziti postaveni reditele a za druhy dobry zamestnanec dohodou neodejde protoze dobry zamestnanec neodejde nikam-ten vetsinou zustava pokud je vsechno O.K. a reditel neni blb a treba synacek zbohatlika nebo nejakyho komousskyho tatika jako jses mozna ty.Cest  v praci.
0/0
16.8.2003 1:22

PETE1

OSVC
At jsi žena nebo muž,nebreč a začni se žívit na vlastní pěst.Ti nejlepší to totiž dokáží,ostatní slabší jedinci brečí a fnukají. Již 13 let jsem nejlepší. PS.Dejte si pozor na odeesácké komunisty.VP
0/0
15.8.2003 19:59

anti-us

amerikanizace
Dalsi import nepochopitelnych praktik ze statu. Vetsina techto pojmu jako sexualni haraseni, mobbing atd. jsou naproste nesmysly. Jsou podporovany lidmi, kteri se nedokazi k veci postavit a dale jejich vlastni neschopnosti.
0/0
15.8.2003 15:50

Lalyla

Re:
AMEN
0/0
15.8.2003 15:53

Lucie

kdo nezažije, nepochopí
Je jedno, odkud uvedené slovo pochází a to, že se v Česku objevuje až teď je spíše naše ostuda. Až teď se začínáme bavit o tom, že na mnoha pracovištích dochází k porušování základních liských práv na důstojnost každého člověka, na uctivé zacházení, na slušnost. Mnoho mobbingem postižených lidí nejsou neschopní, nesamostatní jedinci, spíše naopak a v t om je jejich smůla. Být nadprůměrný se u nás trestá záškodnickými a nefér praktikami, pomlouváním, výsměchem, shazováním, zesměšňováním před kolegy. Cílem je srazit dotyčného na kolena, omezit jeho víru v sebe sama, aby si tolik nevyskakoval.To, že dotyčný neodpovídá stejnou mincí a neřídí se zákony džungle je spíše známka velké odvahy,síly a nervů ze železa.
0/0
15.8.2003 16:42

MakamZaDolary

Re:
Souhlas. Vydrzet. Myslet na budoucnost. Cas ukaze, kdo je lepsi. Ale i dobro musi mit svou pest a nekdy neni jina cesta nez uderit, treba stejnou minci.
0/0
15.8.2003 19:11

MakamZaDolary

Re:
Jsi nejak moc chytry Cech. Proto je nas ve svete tak malo. Drzet hubu a krok a rikat si vzdyt jsem silny. Cesi se meli tak dobre, ze nemuseli do sveta. A Polaku je ve svete vice nez v samotnem Polsku. Ale tomu je ted konec. Nezamestnanych v Cesku pribyva. A v nekterych lokalitach neni pro vzdelane nebo pro ty, co potrebuji zit a ne prezivat, misto.
Proto jdou jinam. Nez sezenou lepsi misto a byt, makaji kde se da. A tam jsou blbeckove, kteri se boji. A tam se musis branit, at chces, nebo nechces. Protoze ty jsi spatny a oni jsou moc potrebni zamestnanci a nemohou byt prvni narade, kdys se neco nepovede. A nesmis jim ukazat, co umis. Oni ti to taky neukazou.
A prikladu se najde vic. Vetsina bosu v cesku je komunistickeho puvodu. A ti neznali jiny zpusob vedeni firmy, nez socialisticky natlak na zamestnance. A tyto zlozvyky funguji dodnes, A TO I ZDE V NEW YORKU VSUDE TAM, KDE JE BOS BYVALY CECH, POLAK, RUS, CINAN, SRB ATD. ATD.
Takze zadny amerikanismus, ale ...... i cechismus.
0/0
15.8.2003 18:55

Leos

Re:
Pral bych ti,aby ses stal tercem takoveho mobovani,jiste bys potom psal jinak a ne zvasty,jako ted!
0/0
15.8.2003 20:33

Petras

Další nový výraz, aspoň víme s čím bojujeme
Před pár dny jsem s nynějším zaměstnavatelem uzavřela dohodu o ukončení pracovního poměru a díky článku mohu pojmenovat příčinu mého rozhodnutí. Během diskuse s vedoucím došlo k  návrhu dohody z mé strany impulsivně a vedoucí ji po bleskové úvaze ihned přijal se všemi podmínkami, které jsem vyslovila. V prvních vteřinách jsem novou situaci považovala za vlastní šílenství, ale najednou se ve mě rozlil blahodárný posit, že jsem to toho konečně praštila. V závěru rozhovoru jsme si dokonce přátelsky podali ruku a už se záležitosti s mým odchodem vyřizují dle naší dohody. Přestože ještě nemám novou práci, a nutně, nutně, nutně (je mi 43, živím 2 studenty a máme hluboko do kapsy) musím práci sehnat, cítím se obrovsky svobodná a hrdá. Nevěřím, že bych stejný pocit prožívala po nějakém soudním řízení. Asi by mě to totálně zničilo. Jsem blázen?
0/0
15.8.2003 15:28

josef

Re:
blazen urcite nejsi. asi to chtelo hodne odvahy, co? preju hodne stesti pri hledani nove prace a hlavne hodne uspechu!
0/0
15.8.2003 15:35

Petras

Re:
Odvaha, ta mi opravdu nechybí, ale někdy je až fatální, občas mi známí radí, abych byla krotší, že se budu mít líp. Takže se mezi tím co chci a co se očekává pěkně mydlím. Díky za přání, tyto projevy souhlasu mi pomáhají. Měj se fajn.
0/0
15.8.2003 15:44

Martin

Blahopreju
Taky jsem mnel podobneho sefa ktery na mne lecos skousel a  koleginim rikal jak se maji oblekat a zadaval jim nesmyslne ukoly pro ktere nemnely cas na vlastni praci. nakonec mu 3/4  lidi dala vejpoved :). A on to nakonec  zachranoval $$$$.
0/0
15.8.2003 16:02

Kopretinna

Re:
Jelikož jsem nyní v pátek zažila a učinila v podstatě to samé, znám přesně ten pocit, kdy z tebe všechno spadne.  Držím moc a moc palce, aby se co nejdřív objevila nová skvělá práce.
Všem ostatním, kteří odsuzují šikanované zaměstnance kvůli jejich "neschopnosti", vzkazuji, ať nesoudí, když nevědí, o co jde.
0/0
18.8.2003 9:35

Kemal

Šéfkové
Drtivá většina českých ředitelů, šefů a jiných vedoucích manažerů by měla pravidelně navštěvovat kurzy slušného chování. Většinou se chovají jako hovada, protože nesnášejí když je někdo z podřízených chytřejší. A když už někdo zbytečně!!! buzeruje, tak existujou lidé, kteří nafackují jiným lidem podle toho jak se jim zaplatí.
0/0
15.8.2003 15:21

Lukáš 1

Možná kdyby "mobbing"...
Možná kdyby mobbing byl nazýván šikanou jistě by se dalo napsat že je to výraz více zažitý..
opravdu nesnáším tyhle anglicky vyrazy a texty u nich ze se jeste u nas moc nepouzivaji..JA SEM RAD ZE SE NEPOUZIVAJI..az se budou plne uzivat nebudeme totiz v cechach....SAKRA
Neni lepsi napsat ze u nas je to šikana a ve světe je to pod přezdívkou mobbing ?
Kazdopadne sikana v praci ve 28% je pro vystrahu ale kdo byl na vojne tak si tohle uzil 1000 x  vice za jeden rok. Tim vsak nesnizuju to ze je to neprijemne...je a moc ale je to dane povahou tech na koho narazime..vetsinou sou to nejaky chciplotinky, neco si kompenzuji apod....nic co jim zavidet...proste smejd kterej brzy na to pojde
 
Ahoj
0/0
15.8.2003 15:08

jirici

Re: Možná kdyby "mobbing"...
souhlas !!!
0/0
15.8.2003 16:39

Franta

Vargos - Ředitelem aneb největší hvězda diskuze
Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti
0/0
15.8.2003 14:44

Lalyla

Re:
...to ta tvá firma půjde brzy do kopru, když máš čas na tohle :))
0/0
15.8.2003 14:46

yogurt

Re:
Pani Lalylo: to ze jste odesla od pasu a myjet e okna na krizovatce je urcite zivotni krok a ja Vam k tomu blahopreji.
0/0
15.8.2003 14:59

Lalyla

Re:
ach, ty hlupče...
0/0
15.8.2003 15:02

yogurt

Re:
Tak si precti co jsi dole napsala jeste jednou. 3* vetsi plat a proto je videt jaka jsem schopna haha, vypovidaci hodnota informace = 0. Tak se nediv. No ono staci uz jenom to :" ja jsem mobbing zazila" Ja ziju v Cech a takovy slovo muj slovnik nezna..hmmmm
0/0
15.8.2003 15:10

Lalyla

Re:
Pokud bych byla neschopná, tak by mi ty peníze nikdo nedal, jogurte. Pokud jsi dodnes nevěděl, co je to mobbing, tak už to víš - ode dneška, co sis přelouskal tento článek. Klidně tomu říkej počesku šikana, mně je to jedno, je to totéž.
0/0
15.8.2003 15:15

yogurt

Re:
Al to prece neni pravda. Staci kdyz napises jakou praci delas a pro jakou firmu. Kuprikladu u filmu pracuji lide , kteri jsou neschopni totalne a ohodnoceni jsou naproste neadekvatne ke svym schopnostem. A neni jich malo. Takze jestli jsi nekde pracovala jako asistentka nakupciho ve sroubarne za 15000 a ted jsi asistentka producenta Kamenaku 2 za 50000 porad to neznamena , ze jsi schopna i kdyz si to jiste myslis.
0/0
15.8.2003 15:22

Lalyla

Re:
Zajímalo by mě, kde můžeš pracovat Ty. A nechápu, co sleduješ tím, že se neustále snažíš dotlačit mě, abych tady napsala, že jsem pracovnice u pásu, apod., jestli to je Tvoje představa o neschopnosti..., tak to Tě zklamu, a asistentku taky nedělám. Jmenovat společnost nebudu, ale je to rozhodně jedna z největších a nejúspěšnějších na trhu. Čím se můžeš pochlubit Ty? Nebo Ty jsi ten typ, který je nedoceněný penězi, navzdory nepopiratelným schopnostem? To já naštěstí ne, jsem oceněna podle svého výkonu a to velmi dobře. Můžeš s tím klidně nesouhlasit, ale já vím, jak to je.
0/0
15.8.2003 15:27

yogurt

Re:
No ja se za svoji praci nestydim. Je mi 25 let a jsem spravce systemu v jedne nejmenovane:-)) pojistovne. Nedocenenej si nepripadam. Celou dobu se Ti snazim vysvetlit , ze z informace jak jsi odesla jinam kde mas 3* vic nelze vyvodit nic o tvych schopnostech. To je proste uz tak :-))
0/0
15.8.2003 15:38

Honza V.

Presumce neviny?!!!!!
Postižení mobbingem se pak budou moci u soudu domáhat finančního odškodnění. Dokázat, že k psychickému týrání nedocházelo, přitom bude muset žalovaná strana.
Tohle myslí někdo vážně? Jestli ano, pak mobbing naruby rovná se zažalovat nepohodného kolegu za mobbing. A máte od něj pokoj...
0/0
15.8.2003 14:36

josef

Re:
ve francii je to bezna vec, a zadne propousteni ktere tady naznacujes se tam nedeje...  myslim ze je to jedine dobre, zamestnanec nema duvod si  vymyslet podku je zamestnavatel (vcetne kolegu a nadrizenych i podrizenych) korektni. myslim ze tak je to spravne..
0/0
15.8.2003 15:42

MakamZaDolary

Re:
To nedava smysl. Jako jim utiskovany a slaby a zalujici by jsi se na jeho misto nikdy nedostal. Ale upoutal bys na sebe pozornost.
0/0
15.8.2003 19:25

Ade

Sekretarka
Jako clovek ve vedouci funkci jste si zminenou sekretarku vybral sam, nebo vam byla pridelena?
0/0
15.8.2003 14:31

Vargos

To je sila
Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti se hrozim tech 28%. Pokud vim tak si nejvice utalcovani pripadaji ti nejmene schopni zamestananci. Kdyz mi dela sekretarku devce, ktere je s odpustenim tupe jak poleno, muze mit treba pet deti a byt s nimi doma. Pro me je to spatny pracovnik a potrebuji se ho co nejekonomicteji zbavit. Tzn. nejlepe za hrube poruseni pracovnich predpisu a na hodinu.... S tim se neda nic delat. Normalni a dobry zamestnanec odejde na dohodu , s odstupnym a premii ovsem blb, ktery se jen prizivoval na ostatnich pujde na hodinu a psychicky zlomen "neopravnenou" kritikou a nesmyslnymi ukoly.
0/0
15.8.2003 14:14

Ade

Re: sekretarka
Jako clovek ve vedouci funkci jste si zminenou sekretarku vybral sam, nebo vam byla pridelena?
0/0
15.8.2003 14:28

Stane se

Re:
Jekozto slovek , ktery je v pozici reditele spolecnosti si akorat hrajete na reditele, pritom prdlajs umite. Jen kecate kdo, jak pracuje.  
0/0
15.8.2003 14:32

Lalyla

Re:
To by mě velice zajímalo, KDE mohou mít takového ředitele... :)))) jako jste Vy, milý Vargosi. Myslím, že samozřejmě sekretářka může být klidně i hloupá, ale říká se, že schopností inteligentních a úspěšných lidí je i schopnost obklopovat se takovými lidmi ve svém okolí. Pokud na to nazíráte pouze tak, že obětí mobbingu jsou vždy pouze neschopní zaměstnanci, pak jste blb Vy. Já sama jsem v předposledním zaměstnání mobbing zažila, a vím, jaká jsem či ne. Pokud bych byla neschopná, nenašla bych si po odchodu mnohem lepší práci za téměř 3x takový plat... Nic není jen černé a bílé, pane Vargosi...
0/0
15.8.2003 14:34

Michal

Re: Vargosy, ten příspěvek jsi psal v internet cafe?
,, Jakozto clovek, ktery je v pozici reditele spolecnosti'' , tak tahle věta je rozhodně nejlepším, co jsem tady v těch příspěvcích dneska našel. Vargosy, tvůj slovník rozhodně nenasvětšuje, že jsi ředitelem jakékoliv společnosti. Ředitelé společností také většinou nemají čas se účasnit tupých diskusí na internetu. Vargosy, měl by jsi si zaplatit další hodinu, než tě z té internetové kavárny vyhoděj, ty Řediteli !!!!!
0/0
15.8.2003 14:40

josef

Re:
Ne ze by se mi prispevek nijak libil nebo nelibil, nicmene co te vede k tvrzeni, kdo je ci neni reditelem spolecnosti ?  Co napriklad ja, jsem reditelem ci nejsem ?  Mozna by ses divil, na co vsechno ma reditel cas. Rekl bych, ze asi na stejne veci jako ty, kdyz memomentalne nejsi naplno zaneprazdnen. :)
0/0
15.8.2003 15:48

Johny Pinďa

Re: Vargosy, ty seš pěknej Varlos
Chytnu tě za koule a poletíš i se svojí sekretářkou
0/0
15.8.2003 14:46

Michal

Re: Varlosy, teda Vargosy. Já se hrozim tebe !
Vyhlašuju Vargosův příspěvek za jednoznačně nejstupidnější v celé této diskuzi a blahopřeji mu k jeho funkci ředitele společnosti. Varlosy , nechceš nám říct co že je to za společnost kterou vedeš? Nejsou to náhodou České dráhy, jakošto jednoznačně nejúspěšnější česká firma? Ať žije ředitel Varlos ! Urá, Urá, Urá
0/0
15.8.2003 14:53

Petr X.

Re: §53
Zbavit se nekoho na paragraf 53 - hrube poruseni prac. kazne je dost osemetne a v dusledku to muze byt pro firmu i dost drahe. Zamestnanec da firmu k soudu a ted vysvetlujte - vetsinou to vyhraje = vyplaceni usle mzdy za dobu "co uz nebyl zamestnan" a nezbyde vam nic jineho nez mu dat standartni vypoved s odstupnym - vetsinou je to mnohem levnejsi.
0/0
15.8.2003 15:10

Láďa

Re:
Přeji Vám pane řediteli, až zas někoho vyhodíte za HRUB0 PORUŠENÍ pracovní kázně, což samozřejmě nejde bez toho, aniž byste na něj hodili nějakou špínu,tak aby Vás dal k soudu a pěkně Vás vykoupal :-)))
0/0
15.8.2003 15:19

DAJ

Re:
Tohle je velm slozite tema. Je to nefer jak pro zamestnance tak pro zamestnavatele. Na druhou stranu ale mam spis pocit, ze je vice zamestnancu, kteri jsou neschopni, ale je velmi tezke se jich zbavit, nez ti kteri jsou obeti ¨mobbingu. Jinak jsme ted treba na stazi v USA a velmi me prekvapilo, jak firma se boji vyhodit zamestnance, kteri jsou uplne neschopni a ta firma si proste nemuze dovolit je vyhodit z obavy soudniho sporu a dlouho ceka na nejakou zaminku, treba pozdni prichody do prace atd. Jinak je nemozne se neschopnych zamestnancu  zbavit a to se mi take nezda primo fer pro zamestnavatele,....... bohuzel je velmi tezke vzdy pro treti stranu rozsoudit kdo byl obet a kdo agresor:-(( Nejvic me ale mrzi, ze takovy soud vzdy prohraje zamestnavatel, i kdyz je v pravu.
0/0
15.8.2003 19:16

MakamZaDolary

Re:
Pokud jsi v UNII, tak nesmis moc pracovat. Jinak te vyhodi za porusovani pracovni kazne. Nesmis zvedat tezke veci, pracovat vic nez 40 hodin tydne, delat neco jinak, nez je dovolene, nepracovat moc rychle - to by nebylo dukladne....
A pokud nejsi v UNII, jsi otrok, s kterym si kdokoli udela co chce. A pokud makas tvrde a neco umis, tak te nevyhodi, ale ostatni ti budou ze strachu hazet klacky pod nohy (mobbing povyseny na politiku).
Pokud jsi v USA, tak si tady najdi praci za dolary a vykasli se na to nesmyslne skoleni. Takovych kurzu jsou tady tisice a jen tahaji dolce z kapes ubozaku, kteri potrebuji pro svou praci nesmyslny papir. A takove skoleni ti tady je k nicemu(ovsem jestli tady nevlastnis nejakou firmu - pak to asi potrebujes)
0/0
15.8.2003 19:44

MakamZaDolary

Re:
Ty jsi pabl. , sorry, a ne reditel. Ten takove praktiky neprizna ani sam pred sebou. A internet se da odposlouchavat.
Na co si to tady hrajes.
0/0
15.8.2003 19:31

tmp

Jak si kdo ustele tak si i lehne ...
Pokud nekdo dovoli aby se mu toto stalo, tak to vlastne i schvaluje a rika ze za urcitych okolnosti se to da snest ... Nevim nastesti jsem nezkuseny v tomto smeru, rikam svym nadrizenym co si myslim (nevim proc nejsem povysovan ;) a pokud se me nekdo snazi neco ubrat na svych pravech tak si sva prava chranim ... Ale chapu ze vetsina lidi v CR je rada ze ma praci a necha se "vydirat" svym zamestnavatelem ...
0/0
15.8.2003 14:07

BIGG

Jen bych si všimnul problému i z druhé strany, máte neschopného podřízeného či kolegu, stále mu vytýkáte oprávněně nedostatky, a on se začně bránit, že ho jenom šikanuji. Neříkám, že by byl problém u soudu prokázat nechopnost dotyčné osoby, ale než by na to došlo, bude situace dělat v práci jenom nepříjemnosti a vyvolávat další pomluvy.
0/0
15.8.2003 13:42

Marek

rada
a nebo taky když už není u Vás změstnaná a je pro Vás už cizí člověk tak ji taky můžete opravit auto klíčem nebo korunou, posílat anonimy , volat v noci telefonem , a takových a dalších věcí bych vymyslel kvantum. Pamatujte si že na každýho platí nějakej metr. ( vím že uvedené rady nejsou tak úplně legální ale šikana na pracovišti taky ne ) tak co .....   když je někdo svině tak má na to doplatit a basta    
0/0
15.8.2003 13:35

Loner

Nejlepsi obrana
je sikanovat nekoho jinyho a tak se odreagovat.
0/0
15.8.2003 13:26





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.