Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Spořitelna je od dnešního dne dražší

Klienti České spořitelny musí od dnešního dne počítat s tím, že za řadu využívaných služeb zaplatí vyšší poplatky. Za které služby a kolik si nyní připlatíte?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PRAGUE BED AND BREAKFAST

2. 4. 2004 2:08
PRAGUE BED AND BREAKFAST
PRAGUE BED AND BREAKFAST http://www.prague-bed-and-breakfast.com
0 0
možnosti

paja3000

3. 3. 2004 12:44
Velice jednoduše....
Měl jsem co do činění s ČS....zkušenosti jsou však přímo strašidelné. Kdysi mi jako malému dítku kdosi uložil něco peněz (pár stovek) na VK. Chtěl jsem si je vybrat-pracoviště Kraslice...před mnou pouze 1 člověk (na přepážce 20 minut) ,následoval jsem já...paní totálně netušila co má použít , jak má použít , vystřídali se u ní 2 kolegyně....výsledek : 1 pitomý výběr mě stál 45 minut času !!!!! (neboť jim trvalo 25 minut , než mi dali moje peníze z mé VK) ! O něco později ....už pod Erste Bank ...jsem potřeboval prodat akcie ČS ( tedy jejich vlastní akcie ) - pracoviště Kraslice : honili mě od jedné přepážky ke druhé (obešel jsem čtyři...u každé strávil několik minut ).Strávil jsem tam cca 30 minut (včetně čekání , než se třeba ze zákulisí dostavila další dáma) abych se dozvěděl , že vlastně neví , že si mám raději dojet do Sokolova.Páni zlatí ,oni nebyli prostě schopní říct , co mohou a co nemohou zajistit!!!! Manželka měla účet u ČS-pracoviště Plzeň , v době , kdy sice již jsme byli 4 roky po revoluci , ale banka měla bankomatů minimum a o elektronickém bankovnictví ano řeči : každý výběr peněz trval cca 35 minut ( fronty na všech přepážkách !!!) . Tchýně měla účet u ČS v malém provinčním městečku : jakákoliv operace s účtem pro ni znamenala utrpení, jakékoliv operace s účtem mimo místo založení účtu - utrpení.... Závěr: ani jeden z nás již účet u ČS nemáme a jsme náramně spokojení , jak z hlediska služeb , tak i ceny. Myslím , že to je hlavní lék na zmiňované problémy. Nedávat peníze těm , kteří se ke mně chovají nehorázně . Když už je někomu musím dát (jakože vždy to někdo bude) , tak ať se aspoň cítím jako ve 21. století a jako zákazník , o kterého je zájem a ne ten , který spíše obtěžuje a je dobrý jen na placení poplatků a úroků ( jasně , že se platí všude , ale je důležité vědět kolik a co za své peníze dostanu)
0 0
možnosti

aalf

1. 3. 2004 23:26
nenažraná spořka naše..
Co dodat?Jsou to nenežraný sv... to už hraničí se zneužíváním a buzerací klientů,asi přestoupím jinam..
0 0
možnosti

Andrea

2. 3. 2004 11:54
Re: kde jsou levnější?
A víš o nějaké levnější bance?
0 0
možnosti

"Levné" Hypotéky u spořky /Kří

1. 3. 2004 23:16
Dalman
   Pokud máš hypotéku u spořky, tak pojištění úvěru a nemovitosti si můžeš klidně udělat někde jinde, přesto že je to smluvně zakotveno. Křížovej prodej (podmiňování nákupu jednoho produktu povinným nákupem druhého produktu) není právně vymahatelný, takže na něj brát ohled nemusíš a případné smluvní pokuty jsou dokonce protiprávní. Když jsem dělal u Citi v 98-03, tak už to bylo zrušeno, protože to všichni klienti /zpravidla střední firmy/  u soudu vyhravali. CS je prostě stará dobrá spořka.  
0 0
možnosti

Reklama na CS od iDnes /čecháč

1. 3. 2004 22:41
Petra
Copak ste to nepochopili ???? Jde o skrytou reklamu na spořku a pár jejich zaměstnanců pracuje tvrdě i na této diskusi. Chápu spokojené klienty CS, protože ty pořádnou banku ani nikdy předtím nezažili, takže jim každá změna připadá skvělá. ALe až tam příjde nějakej rakušák (místo americkýho " Sucka ") , tak se budou dít věci (i pro zaměstnance - diskutéry). Osobně preferuji malou banku, kde se osobní /privátná/ bankéř neměmí každej půlrok a kterej má jistou míru nadhledu, vidí na pár let dopředu  a nevnucuje mi stupidní akční slevy, balíčky. Cena služeb je pak pro mě druhořadá, protože tomu člověku můžu věřit a vytvoří se dlouhodobý obchodní vztah . pozn. nejsem u eBanky (aby mě zas nějaký jejich bývalý zaměstnanec a současný CS neurážel/ S tím internetem to nechápu. TO je takovej problém dostat jednou za měsíc výpis a aktuální zůstatek si zjišťovat přes kartu ??  Nebo obrazovky  slouží k sebeukájení retailu (jak spořka klienty -fyzické osoby nazývá) ?  
0 0
možnosti

pikky

1. 3. 2004 23:04
Re: nerozumim
..priznam se, procetl jsem to cele a mam take pocit, ze se tu za CS snazi kopat par stavajicich zamestnancu a lestit situaci na ruzovo. Popravde nerozumim jim:za ten pakatel co jim CS plati mesic co mesic na vyplatni pasce tady ze sebe delaji blbce pred celym narodem. Presne takove zamestnance musi CS milovat....pitome blbecky, kteri jsou loajalni az za hrob a kopou za CS i kdyz nemusi ve svem volnem case a za tohle vsechno se jim CS odmeni 17000 hrubyho:((
0 0
možnosti

Tomm

1. 3. 2004 20:15
současný stav
ČS, tedy Erste jsem docela fandil za přeměnu bývalého komunistického paskvilu v moderní banku, jestě u nich stále mám účet (Sporostudent) , ale je otázka jak ještě dlouho. Co mi vadí u českých bank obecně (skoro kartel) je relativní vysoká výše poplatků ( cca platím 50 měsíčně a to je Sporostudent, v USA za stejné služby nic! ), nehorázné poplatky za nakládání s cizí měnou (fakt zlodějina, ne fixní poplatek, ale procenta z objemu!!!),neskutečné poplatky při využití mezinárodní karty v zahraničí a také podivná odpovědnost majitele karty v případě zneužití odcizené karty, to mají v zahranicí trochu jinak. Určitě je zajímavé, že kurz akcií Erste Bank stoupá právě díky velice silnému a rychlému růstu zisků východoevropských akvizic s ČS na prvním místě.
0 0
možnosti

maxvel

1. 3. 2004 20:27
Re:
Naprostý souhlas, bohužel s tím nic neuděláme. České banky mají ale takovou filozofii, zřejmě přežitek socialistického blahobytu. Je to s podivem - svěřím jim peníze, jsem tedy věřitelem, v podstatě jim peníze půjčím a ještě jim za to zaplatím. Je to filozofie - upeču rohlík, dám ti ho a zaplatím ti za něj, že jsi si ho vzal.
0 0
možnosti

,dadak

1. 3. 2004 19:57
nebojte
nebojte pánové ona spořitelna si pouze pospišila,ty ostatní přijdou se zdražováním taky stejně jako ty co vedou povinné ručení.A že se furt říká že se soc.demácí nestarají o podnikatele,pravda ne o všechny ale o banky a pojíšťovny určitě
0 0
možnosti

maxvel

1. 3. 2004 20:31
Re:
Nebojím, nebudou. ČS už totiž zdražovala několikrát, zatímco má banka jen jednou. Oproti zdažení mé banky ale třeba zavedla typ účtu - vedení účtu zdarma. Ovšem na úkor poplatků za jednotlivé operace.
0 0
možnosti

lukinoo

1. 3. 2004 17:36
hmmmmm
Původně sem ti chtěl napsat velice milou reakci,ale cenzura mi to nepustila. Tak teda slušně...nevíš o čem mluvíš a neznáš mapu...25 000 čistého. .......vzpamatuj se
0 0
možnosti

Americas bank

1. 3. 2004 17:36
Globální dvojka v Čechách
vice na americas.account.cz.   Platba zdarma. Vedeni uctu zdarma a emboska k tomu. Urok cca 1,8 % p.a. Za kukčo nic nedáte.
0 0
možnosti

Goldfinger

1. 3. 2004 17:41
Re: no konečně pořádná banka
to je teda síla. To sídlo stálo asi hodně pěnez, co ??
0 0
možnosti

Tomino

1. 3. 2004 17:28
ČS
Hmm, jak to tady čtu, tak vidím, že zaměstnanci dostali jednoznačný pokyn si tady chválit zaměstnavatele. Je pravda, když občas jdu kolem pobočky, tak je tam velká přezaměstnanost. Tihle zaměstnanci nedostávají měsíčně 10000,- Kč čistého, jako je tomu u 85% všech jejich klientů, ale 25000,- a více... a hádejte, kdo to musí zaplatit? Z těch nechutných poplatků už taky nemůžu. Když kouknu, kolik mi milostivě naběhne úroků na účtu za rok a kolik mi strhávají, mám takové cukání to sporožiro zrušit. Jenže je fakt, že zase na druhou stranu jsem pohodlný a než všechny platby obíhat, tak to nakonec nechám. A právě takovéhle klienty každá banka potřebuje - kdo drží hubu a platí.
0 0
možnosti

Jája

1. 3. 2004 17:44
Re:
Tomino: Kolem jaké pobočky prosím tě chodíš? Neříkám, že mám pokyn chválit svého zaměstnavatele, ale nemyslím si, že jsme nejhorší banka na trhu. To ne. A 25 000 a víc ma vedení. Manažeři poboček, ředitelé a top management (ten má asi i víc), ale já ti klidně odpřísáhnu, že mám zhruba 11 000 čistého. A to si myslím, že rozhodně není moc. Takže příště si takovýhle nepodložený kecy odpusť.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...