Diskuze

Když stádo zaměstnanců nenávidí odlišnost

Vyspělé a civilizované podniky milují různost, neustálé pučení něčeho nového, nápaditého.Ty ostatní se zuby nehty drží stejnosti lidí, procesů a stádnosti. Trestat tvořivé jedince, kteří se chtějí vzdálit tupějšímu stádu, se dá bohužel velmi rafinovanými způsoby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honza

13. 12. 2004 19:30
p. Gruber
Stále mne fascinuje styl psaní p. Grubera. Obsah je v pohodě, jde většinou o popis situací které všichni běžně známe a prožíváme s naznačenými důsledky. Ale při prvním čtení mám vždy dojem že jde o nějaký velký úlet, jakmile narazím na konec a vidím "David Gruber - odborník na komunikaci", případně dnes "David Gruber - Manažerský poradce", je mi vše jasné. Mimochodem, zajímalo by mne jestli p. Gruber je odborník na komunikaci A manažerský poradce a nebo jestli je to úplně jinak.
0 0
možnosti

Tomáš X.

13. 12. 2004 17:07
Autorovi
"Kamarádíčkové, stádečko", .... to je vyhrocené emotivní hodnocení, to není seriózní psychologický nebo sociologický rozbor. Tohle může autor psát do komentářů k jiným článkům, ale ne jako samostatný článek. Fakticky to může být leckde pravda, ale vyznění článku vypadá spíše jako reakce na jeden konkrétní případ než jako nestranný statisticky významný rozbor.
0 0
možnosti

Honza

13. 12. 2004 15:47
p. Gruber
Stále mne fascinuje styl psaní p. Grubera. Obsah je v pohodě, jde většinou o popis situací které všichni běžně známe a prožíváme s naznačenými důsledky. Ale při prvním čtení mám vždy dojem že jde o nějaký velký úlet, jakmile narazím na konec a vidím "David Gruber - odborník na komunikaci", případně dnes "David Gruber - Manažerský poradce", je mi vše jasné. Mimochodem, zajímalo by mne jestli p. Gruber je odborník na komunikaci A manažerský poradce a nebo jestli je to úplně jinak.
0 0
možnosti

naivka

13. 12. 2004 15:44
čerstvá zkušenost
Před třemi měsíci jsem nastoupila jako vedoucí zákaznického servisu v jedné menší firmě. Do té doby firmu řídila pouze ředitelka, která se rozhodla zřídit novou pozici vedoucího, aby přesunula část svých povinností na někoho jiného. Její zaměstnanci však usoudili, že nikoho takového nepotřebují (zvýšená kontrola!) a já jsem tak byla odepsána - dříve, než jsem vůbec poprvé vstoupila do dveří. Od prvního dne mého nástupu do práce bylo zřejmé, že mě tam mé nové kolegyně nechtějí. Domnívala jsem se, že časem pochopí, že jsem celkem normální člověk. Na konci zkušební lhůty jsme se s paní ředitelkou dohodly, že odejdu, protože jsem "nezapadla do kolektivu" (ačkoliv jsem při konkurzu byla opakovaně ujišťována, že jsem do jejich kolektivu přesně ten správný typ).
 Zajímavá životní zkušenost (doufám, že naposledy - a nikomu to nepřeju, snad s výjimkou zúčastněných dam onoho kolektivu). Věřte, že být za idiota - ať děláte co děláte - není nic moc.
0 0
možnosti

Dan

13. 12. 2004 16:12
Re: čerstvá zkušenost
Něco podobného znám. Je mi 25 let. Nastoupil jsem do práce, kde muj novy kelektiv tvořily pouze dáme od 45 - 50 let, At jsem delal co jsem delal, do kolektivu mne nevzali, at jsem se snazil s nimi i promluvit. nikomu to nepreju. Jelikož jsem to vydržel přes období zkušební doby, nemohl jsem odejít ihned a trvalo to dalsi dva mesice nez jsem mohl zmenit pozici v ramci podniku. Ted delam ve smíšeném kolektivu a je to paráda.
0 0
možnosti

spaceman7

13. 12. 2004 15:24
Chcete vědět co je odlišnost?
... tak zkuste práci v Británii, např. přes http://www.webpark.cz/praceveu" target="_blank" rel="nofollow">http://www.webpark.cz/praceveu Tam poznáte odlišnost a pokud se vrátíte, pohled na věc bude jiný.
0 0
možnosti

job3000

10. 12. 2004 14:26
System
Dobrý den,
to co autor popisuje jsem už několikrát viděl nebo zažil.
Jsou různí lidé.
Ti co jsou schopni přicházet s novými nápady a vnášejí systém práce není mnoho.
Nedávno jsem u jedné dealerské pobočky prodávající automobily už 2 roky se potýkala v problémech a ať přišel jaký chtěl vedoucí, který nenastolil nový systém a podřídil se stávajícímu systému tak se nic nedělo.
Já jsem to vyděl jako tu největší chybu. Majitel chtěl pobočku prodat nebo zavřít.
Pak nastali okolnosti kdy vedoucí servisu u konkuren ce nebyl spokojen a přešel do této pobočky nastolil svůj zvyklí systém z předchozího zaměstnání. Za 3 měsíce se produktivita zvedla cca 150 % oproti stávajícímu stavu.
0 0
možnosti

melkor

10. 12. 2004 16:54
Re: System
Co Vam ta chudinka cestina udelala, ze jste na ni tak zly?
0 0
možnosti

Al-Aziz

9. 12. 2004 21:36
Oprava
Provedl bych v článku drobnou korekturu... A sice ve slově "stádní" bych písmeno "d" nahradil písmenem "t". A bude to naprosto přesné
0 0
možnosti

Tonda

9. 12. 2004 12:03
odlišnosti
Tak se s tím nedá nic dělat .
0 0
možnosti