Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Uvidí klienti něco ze svých účtů u Private Investors?

Nakoupili jste akcie přes společnost Private Investors? Máte u tohoto obchodníka s cennými papíry nějakou hotovost? Co se nyní bude dít s vaším majetkem a jak se k němu dostat? Odpovědi hledejte v tomto článku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

13. 6. 2001 13:16
Proč by měli dostat klienti z ...
Proč by měli dostat klienti z Garančního fondu částku pouze dle výpisu s aktuální tržní hodnotou ke dni úpadku společnosti? Vždyť zde s největší pravděpodobností došlo ke zpronevěře při správě cizího majetku? Vlastnili klienti vůbec akcie, které mají uvedeny na výpise z 18.5.2001? Klienti by měli dle mého názoru dostat 90% z celkového vkladu (max. 400tis.).
0 0
možnosti

18. 6. 2001 19:55
Nelze přece vyplatit cely vkla...
Nelze přece vyplatit cely vklad bez přihlednuti na riziko ,ktere jsme podstupovali všichni,tedy že akcie půjdou dolů. To ,že se stal podvod,jak to v naší zemi bývá je jasné,ale výplata jen ze zůstatku.
0 0
možnosti

24. 5. 2001 23:17
Vazeni pratele uvedomte si ze ...
Vazeni pratele uvedomte si ze vase penize jste daly CESKYM amaterum kteri nevi nic o dynamickem financnim trhu v USA...rikam vubec nic. No a vysledek je nulovy...a mozna neco take vytunelovano. ZDENO FIALA
0 0
možnosti

24. 5. 2001 22:18
V některých článcích se píše, ...
V některých článcích se píše, že podstaná část klientů PI dostaně alespoň část svých pěněz zpět buď přímo, nebo z garančního fondu. Jak zjistím, do které skupiny patřím?
0 0
možnosti

24. 5. 2001 11:31
Jinak u českýho obchodování př...
Jinak u českýho obchodování přes RMS, leží všechny peníze českých zákazníků na Jumbo účtu u RMS, takže by měli dostat vše. Ale jak se do toho namočila nekompetentní KCP, která radí si uschovat výpisy, který měli zákaznící na webu k 18.5.2001, když obchody na RMS ještě probíhali 19.5.2001. Doufám, že aspoň ty výpisy KCP nějak zajistí. No uvidíme, řekl slepej a šláp´ do ...:-))
0 0
možnosti

24. 5. 2001 12:39
Z čeho soudíte, že leží na JUM...
Z čeho soudíte, že leží na JUMBO účtu????
0 0
možnosti

24. 5. 2001 10:51
Myslim si, ze o upadku PI neby...
Myslim si, ze o upadku PI nebylo receno vse, nebot duvody, které byly uvedeny nemohly mit za dusledek upadek maklerske firmy. Klienti nakupujici na uver nemohli „polozit“ za normalni situace PI. Vzdyt stacilo nastavit automaticke prodejni prikazy, pokud se kurzy akcii snizi tak, ze majetek klienta se blizi nule. Při nucenem zavreni pozice (margin call) klienta by chudak klient prisel treba o vsechno, ale neohrozil by ostatní klienty ani maklerskou firmu. Navic PI inzerovala pouze 50% uver. To zjednodusene znamena, ze pri poklesu kurzu o 50% je klientuv majetek na nule (nepocitame-li uroky za dobu pujceni pro zjednoduseni). O kolik procent by musely „spadnout“ ceny a kolik klientu by muselo obchodovat na margin, aby „zlikvidovali“ nejen svůj majetek, ale i majetek maklerske firmy a dokonce ostatnich klientu obchodujicich pouze se 100% krytim. Pripominam, ze obchdovani na margin umoznila PI nekde v polovine lonskeho roku, kdy jiz NASDAQ nebyl zdaleka na svých historickych maximech. Nebo se mylim? Podle meho nazoru jsou mozne tri duvody padu. 1) Planovany „tunel“. 2) Makleri firmy otevirali sve pozice na margin za peníze klientu a smer pohybu kurzu byl opacny. 3) Prijmy z poplatku za obchodovani nestacily na pokryti rezijnich nakladu (mzdy, poplatky trhum, najemne, telekomunikacni poplatky apod.). Tudiz společnost postupne „ukusovala“ peníze ze „spolecneho“ majetku a treba riskantnimi operacemi chtela „pujcene“ prostredky ziskat zpet. Co me ovšem zarazi je skutecnost, proc k nucenemu prodeji ze strany americkeho partnera neprisel v dobe, kdy se DOW JONES pohyboval tesne nad 9.000 a NASDAQ nemel daleko k „prostreleni“ 1.500. To prece nemá zadnou logiku. Neni to nahodou tak, ze makleri PI obchodovali s derivaty (opce, terminove obchody) a „vsadili“ na pokles? Kdo cetl komentare PI musí si vzpomenout na komentare, ze pri DJI 10.500 jiz nemá prostor k rustu, nebot kourit se vice nebude a hamburgeru se taky vice nesni. Naopak nikdy se netajili obdivem k technologiim. Tato sazka byla strednedobe asi spravna, ale DJI se posunul jeste skoro o 10% nahoru a u opci při tomto pohybu muzete prijit i o 100 % investice. Nebo se problem „vyvalil“ tim, ze pri narustu DJI i NASDAQu nekteri klienti uzavreli sve pozice a dolary si nechali prevest na svůj ucet. Cimz snizovali kryti uveru i pro jiné klienty a pravdepodobne i PI? Jiné vysvetleni nemohu nalezt, proc doslo k problemum pri o dost vyssich kurzech nez pred nekolika malo tydny. Proto pravdepodobne ta masivni kampan na ziskani novych klientu, z jejich penez by byly „vykryty“ jiz „nabrane“ uvery. To mohla byt jedina sance jak celou situaci zachranit. Kazdopadne pad PI je skoda, neboť minimalne maji zasluhu na tom, ze se mnoho lidi seznamilo s obchodovanim a ekonomikou na trzich v USA. Rovnez i obchodni a informacni systém na Internetu predbehl ostatní v CR o hodne let dopredu. Je skoda, ze komentare a zprávy z trhu si jiz nemuzeme precist na strankach OI a PI. Budou mi chybet.
0 0
možnosti

24. 5. 2001 11:00
To je pravda - informační záze...
To je pravda - informační zázemí a jednoduchost při investování byly na vysoké úrovni. Stále doufám, že někdo silný bude v jejich činnosti pokračovat třeba i s o něco vyššími poplatky.
0 0
možnosti

24. 5. 2001 10:37
Když jsem převáděl peníze ze s...
Když jsem převáděl peníze ze správy aktiv (Private Investors) na obchodování přes příkazy (Online Investors) bylo mi řečeno, že oba používají jiného makléře (mám dojem, že na OI říkali, že používají Ch.Schwabba - nebo jak se to píše). Kdyby byla pravda to, co se říká (že to způsobil margin call od A.B.Watley), znamenalo by to, že klienti, kteří obchodovali v Americe přes OI, by neměli být dotčeni. Nemáte o tomhle někdo víc informací?
0 0
možnosti

23. 5. 2001 18:04
Nechte Lupu na pokoji. tunel ...
Nechte Lupu na pokoji. tunel je tunel a musi se o nem psat....PK
0 0
možnosti

24. 5. 2001 9:55
Vždyť se zatím neví, jak to by...
Vždyť se zatím neví, jak to bylo. Indicie sice poukazují na určité překrucování, ale tohle jsou příliš silná slova.
0 0
možnosti

23. 5. 2001 16:22
Klienti musi doufat, ze par vy...
Klienti musi doufat, ze par vybranych osob, pro ktere v PI davali pokyny na "financne nekryte" obchody, splati svoje dluhy ze ztratovych obchodu konkurznimu spravci PI. Jsou to v podstate jejich ztraty, ktere zpusobili propadnuti zastavy na akcie ostatnich klientu. Kdyby splatili vsechno, tak bylo mozne 100% vyplatit vsechny klienty. Chce to ale rychlou reakci KCP a predbezna opatreni.
0 0
možnosti

24. 5. 2001 9:32
Ano, souhlasím. To je klíč ke ...
Ano, souhlasím. To je klíč ke zvýšení výtěžnosti konkurzních pohledávek. Jen prosím nereagujte na případné nabídky od určitých osob, že budou vaše pohledávky za PI odkupovat s diskontem, tak jak se to delo u nekterych zkrachovalych bank. Ten, kdo Vam to bude nabizet, bude zajiste primo ci neprimo dluznik PI.
0 0
možnosti

23. 5. 2001 14:28
Zatím jsem neobdržel výpis k 1...
Zatím jsem neobdržel výpis k 18.5.2001. Nejhloupější je, že akcie od pondělka vyletěly nahoru. Mimochodem, jak jsou na tom účty cp v SCP? Jsou také zablokované nebo lze s akciemi na nich normálně manipulovat vlastníkem? Osobně jsem si nechal udělat stavový výpis v pondělí a akcie byly ještě volné.
0 0
možnosti

23. 5. 2001 15:53
Já myslím, že by to mělo být v...
Já myslím, že by to mělo být v pohodě. V ČR účty nebyly sdružený, tak jako v Americe a nebyly na účtech PI. Myslím, že můžete vesele obchodovat, jakmile uzavřete smlouvu s jiným obchodníkem.
0 0
možnosti

23. 5. 2001 14:06
Pohledná blondýna hledá zkrach...
Pohledná blondýna hledá zkrachovalého investora. Zn.: Budu Tě utěšovat....
0 0
možnosti

24. 5. 2001 9:39
Co by s ním dělala?...
Co by s ním dělala?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Rozhodovat musí lékaři, AI má radit a kontrolovat, říká expert

24. dubna 2024

Téměř v každé práci dnes pomáhají moderní technologie a také umělá inteligence. Zdravotnictví není...

Daně 2023: Na elektronické podání růžového formuláře zbývá už jen pár dní

23. dubna 2024

Nejzazší termín, do něhož lze podat elektronické daňové přiznání, je čtvrtek 2. května. Kdo termín...

Jaké jsou výhody a nevýhody DIP a u jaké nabídky zvýšit ostražitost

23. dubna 2024

Od letošního roku stát nabídl zájemcům o spoření na penzi nový Dlouhodobý investiční produkt, tedy...