Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jak finančně zabezpečit děti?

Finanční zabezpečení dětí formou pojištění má u nás již určitou tradici. Dnes pojišťovny nabízejí balíčkový pojistný produkt (rodinné pojištění), který má u jednotlivých pojišťoven různý obsah, ale vždy je určen ke komplexnímu finančnímu zabezpečení dětí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Skotnica

22. 8. 2001 23:18
Možná se na celou věc dívám šp...
Možná se na celou věc dívám špatně, ale pojištění dětí se mi jeví jako poslední možnost jak utratit peníze. Pokud se mi něco stane, pak mám pouze tři možnosti, a to : Nemám nic; Naspořil jsem jinde (fondy, stavební a penzijní pojištění, vkladníknížky, ter. vklady a pod.); Pojistil jsem sám sebe a z toho budou žít mé děti. Jsem přesvědčen o tom, že mou povinností vůči mým "pozůstalým", nebo "pečovatelům", je pojistit si sám vlastní zdraví, či život. Co se s těmi penězi bude dít, to je věc následná a děj se vůle boží (přestože jsem vyrůstal jako marxista). Pojistit dítě a spekulovat, zda se mu něco stane, se mi zdá přinejmenším divné. Pokud se stane něco mému dítěti, budu se muset o něj postarat sám i bez pojištění a zabezpečit dítě musím pouze pro případ, že se o něj nebudu moci starat já.
0 0
možnosti

Hrdlička

26. 8. 2001 18:20
Tento názor zdá se mi poněkud ...
Tento názor zdá se mi poněkud krátkozraký, alespoň s ohledem na pojišťovnu u které pracuji. Obecně platí, že pokud se pojistník v tomto případě rodič, dostane do situace, že nemůže platit pojistné(plná invalidita- i dočasná,smrt), pojišťovna platí pojistné v plné výši až do konce pojistné doby.Tzn. většinou do 18-21 let dítěte. pokud se jedná o úrazové pojišťění náklady na ně jsou minimální.
0 0
možnosti

pavel

22. 8. 2001 5:42
Vsichni co tu mluvi,maji asi d...
Vsichni co tu mluvi,maji asi dost penez.Soudim podle toho,ze pouzivavaji internet.Chtel bych,aby mi odpovedel nekdo na otazku;co delat kdyz si nemuzu zaplatit zadne pojisteni,samozrejme proto,ze na to nemam a kdyz na to nasetrim,tak budeme o hladu???????????
0 0
možnosti

honza@honza.cz

22. 8. 2001 7:27
Co dělat? Můžete nadávat, závi...
Co dělat? Můžete nadávat, závidět, kritizovat, ale to Vám asi moc nepomůže, že? Zkuste začít přemýšlet. Nejdříve si udělejte osobní inventuru. Pak si stanovte osobní cíle. Pak přijde to nejtěžší, najít tu správnou cestu k dosažení cíle. Vyžaduje to velký kus osobní odvahy, chtít změnit život. Přeji Vám, aby jste tu svoji cestu našel.
0 0
možnosti

klient

21. 8. 2001 23:00
Pánové odborníci a ostatní chy...
Pánové odborníci a ostatní chytří špekulanti! Kolik procent lidí si myslíte, že u nás ví, co jsou to akcie, dluhopisy, fondy apod.? Kolik z nich ví, jak nejlépe investovat své, těžce vydělané peníze? Že nyní jsou dobré například akciové fondy a ne dluhopisové a že na peněžních fondech vydělají sice málo, ale s menším rizikem? Žijete, bohužel, jinde, než mlčící většina. Těmto lidem vyhovuje i životní pojištění se spořením. Tak jim to neberte! Budete se divit, ale Vámi kritizovaní finanční poradci udělali pro osvětu financování daleko více, než Vaše rádoby odborné žvásty. Pro ty, kteří mě budou kritizovat, sděluji, že nejsem finančním poradcem.
0 0
možnosti

Boucek Antonin

22. 8. 2001 12:14
Vazeny pane kliente. Rozdavam ...
Vazeny pane kliente. Rozdavam sve osvetove rady zdarma na potkani, jak mohu, a par lidi jsem uz pred katastrofalnimi (ci aspon dost nevyhodnymi) investicemi zachranil. Verte mi, vsak, ze se nemohu srovnavat s vykonnosti multi-level marketingovych poradcu nebo televizni reklamy. Nekdy zkratka prijdu pozde, no. Verte vsak, ze i tak ve svem zapasu s vetrnymi mlyny vytrvam.
0 0
možnosti

Odborník

21. 8. 2001 15:57
Skutečně nechápu, jak je možné...
Skutečně nechápu, jak je možné, že se rodiče stále dají přesvědčit od pojišťovacích agentů na tento typ pojištění ( je to dáno zřejmě radostí nad narozením potomka, protože agenti opruzují hned po návratu z porodnice).Jinak by muselo být zřejmé, že mnohem lepší pro děti a výnosnější je stavební spoření nebo investice do akcií.Stejně obskurní se mi jeví čekání na úraz dítěte, aby si dítě přilepšilo o několik stovek korun.
0 0
možnosti

XXX

21. 8. 2001 17:09
A to jeste nehovorite o zneuzi...
A to jeste nehovorite o zneuziti osobnich informaci v porodnici nebo na matrice. Jak jinak by nas mohl (opravdu se stalo) otravovat pojistovak tri dny po propusteni manzelky z porodnice. Jen nadseni z noveho potomka mi zabranilo v tom udelat nekomu pekny pruser.
0 0
možnosti

21. 8. 2001 13:21
Sjednání pojištění s pojistnou...
Sjednání pojištění s pojistnou částkou mi přijde poněkud komické... Ale k věci samotné: Moje děti mají pojištění TN úrazu, což je snesitelná částka cca 1200 Kč/rok (PČ=0,5 mil.Kč). Sjednání dalších rizikových pojistek pro děti je nesmysl, protože rodině nevznikne žádná majetková újma či vyšší náklady. Spořící složka je ještě větší hloupost, protože dosažené zhodnocení lze překonat jinými způsoby a blokace peněz na 18 let mi není příliš sympatická. Za ušetřené peníze mají děti stavební spoření a tatínek si hraje na burze - pravděpodobnost výdělku se zdá vyšší než v pojištovně, obzvlášt v horizontu 18 let. Při psaní mne mimochodem napadá, jestli těch jistot nechcene nějak moc: zajištěné děti, zajištěné zdraví, zajištěné příjmy, zajištěné stáří...
0 0
možnosti

21. 8. 2001 13:29
nějak mi v 1. větě vypadla čís...
nějak mi v 1. větě vypadla číslovka : ...s poj.částkou 10 tis. ...Kč
0 0
možnosti

21. 8. 2001 12:35
Podle mého názoru jde o skuteč...
Podle mého názoru jde o skutečně vyvážený článek k nadepsanému tématu. Pouze si dovolím zvýraznit: 1) Opatrnost v připojišťování - děti velice ochotně jakákoliv pojišťovna připojistí na závažná onemocnění - pravděpodobnost plnění se totiž blíží nule. 2) Jakýkoliv spořící prvek jakoukoliv pojistku znesmyslní.
0 0
možnosti

Autor komentáře

21. 8. 2001 14:01
Díky. 1) souhlasím s Vámi, pro...
Díky. 1) souhlasím s Vámi, proto jsem v komentáři také uvedl, že hlavním smyslem těchto připojištění je hlavně zatraktivnění produktu 2)ne vždy, spořící složka může představovat bezpečný výnos pro konzervativního investora
0 0
možnosti

21. 8. 2001 9:52
Rodinné pojištění by měl být s...
Rodinné pojištění by měl být skutečně okrajový produkt, který rodina platí. Je podle mého jen taháním peněz z lidí. Za peníze, které jsem již nastrkal do různých pojistek domu, auta, do cestovního pojištění atd. bych jistě mohl svým dětem již teď koupit malý byt někde na Moravě.
0 0
možnosti

Autor komentáře

21. 8. 2001 10:12
Souhlasím s Vámi, že rodinný r...
Souhlasím s Vámi, že rodinný rozpočet je omezený. Rozdíl od Vámi uvedených pojištění je v tom, že z rodinného pojištění budou peníze dětem vyplaceny vždy.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?

26. dubna 2024

Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč