Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Povinné ručení výrazně podraží

Motoristé budou muset za povinné ručení pro příští rok zaplatit více, než tomu bylo letos. A to dokonce i ti, kteří za poslední dva roky nezpůsobili dopravní nehodu a od pojišťoven tak mají nárok na různě velké slevy ze základních pojistných sazeb.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

berka

21. 10. 2001 6:03
na oficiální stránce kooperati...
na oficiální stránce kooperativy jsem se setkal s jinou sazbou povinného ručení, než uvádí vaše tabulka. můžete mi sdělit, kde je pravda?
0 0
možnosti

petr

20. 10. 2001 8:10
Správně, Olivere, ať si pojišt...
Správně, Olivere, ať si pojištění stojí, kolik chce. Tolik řevu pro nic, může za to Klaus, Zeman. Vážení, kdo tu brečí, může si za to sám. Auto si kupte, když na to máte, když budete moct táhnout jeho provoz a finančně vás to nezruinuje. Auto nikdo k životu nutně nepotřebuje. A když ano, tak si na něj v pohodě vydělá. Jiná věc je Kancelář pojistitelů. Mě připadá, že je to kartel jako Brno. A brněnský antimonopolní úřad mlčí a mlčí. Asi je vše podle zákona.
0 0
možnosti

bobek

20. 10. 2001 18:57
Ty musíš být asi i s tím Tvým ...
Ty musíš být asi i s tím Tvým Oliverem úplný magor !!! Podle Tebe bychom mohli taky ještě žít v jeskyni,spát na stromě apod. Uvědom si,že auto je dnes normální projev civilizace !!!!
0 0
možnosti

olivier

20. 10. 2001 0:10
Milí uplakánci,když na to nemá...
Milí uplakánci,když na to nemáte tak nejezděte auty a choďte pěšky nebo jezděte na kole!!!Alespoň se zlepší životní prostředí.Připadá mi jako by jste neměli auto nikdy v servisu a neměli ani ponětí kolik dnes stojí náhradní díly(všichni chcete mít vůz kvalitně opraven,když už vás někdo nabourá)a kolik stojí práce, nebo třeba lakování metalizového laku. Vždyť i malá oprava po drobné kolizi se už i u domácích vozů těžko dostává pod 10000,-Kč!!!Tj.pojistné za povinné ručení na 3 roky dopředu u tohoto obsahu.
0 0
možnosti

socka

19. 10. 2001 18:57
Taky si velmi dobře pamatuji K...
Taky si velmi dobře pamatuji Klause a spol, včetně zástupců a připrdávačů zahr. pojištoven, jak se to zlevní až sem pustíme konkurenci a kde jsme dnes- škoda mluviť, hanba pluť!!! Jestliže mám feldu 1,9 oproti 1,3 platím skoro 2,5x více. Jsou to všechno darmožrouti, prachobyčejná verbež, jen abychom na to mysleli i při volbách viz. zatím nejvyšší preference ODS!
0 0
možnosti

Larry Hagmann

19. 10. 2001 14:08
Už jsem to někde psal ,proč pl...
Už jsem to někde psal ,proč platit podle ccm , když rozhodující jsou kW - podle nich by se mělo platit pojistné , ale je asi pohodlnější pro pojišťovny , když hledí jenom na obsah .Stačí si srovnat obsahy a výkony dieslaků s benzíňákami a podívat se ba některé maloobsahové auta , jaký výkon skrývají pod kapotou .Ať se mi nikdo nesnaží tvrdit , že je to nyní spravedlivé .
0 0
možnosti

19. 10. 2001 14:48
Zcestné úvahy. Můžu řídit litr...
Zcestné úvahy. Můžu řídit litrovou Korsu, nedám přednost v jízdě, nabourám Jaguara a je vymalováno. Poplatky vypočítávát OPRAVDU zpětně a současně podle stáří a ceny vozu. Ostatně podobně jako u havarijního...
0 0
možnosti

Želvoň

19. 10. 2001 10:49
Šokuje mě, kolik je v naší zem...
Šokuje mě, kolik je v naší zemi odborníků na pojišťovnictví. Ale k věci: (1) auta s větším objemem motoru prokazatelně způsobují větší a závažnější škody, tudíž (2) nelze zavést pojištění řidičů, neboť pojišťovna by nebyla schopna zjistit, jakým vozem bude daný řidič převážně jezdit. Jediné řešení je tedy pojištění vozidel s přenosným bonus-malus řidičů. Co by myslím stálo za úvahu, je (i) přenos malusů u špatných řidičů (prostřednictvím centrální evidence řidičů a nehod), (ii) výraznější zvyšování pojistného pro takové řidiče, a (iii) snaha o důrazné odhalování a trestání pojistných podvodů, které se na celkovém nárůstu podílejí nezanedbatelnou měrou.
0 0
možnosti

Martin

22. 10. 2001 10:50
Auta žádnou škodu nezpůsobují,...
Auta žádnou škodu nezpůsobují, od toho mají řidiče (auto malokdy samo narazí do jiného auta). Rozlišovat povinné ručení podle obsahu či výkonu je stejné jako podle barvy - asi by bylo lepší rozdělit auta na osobní a nákladní a všechna vozidla v dané kategorii by platila stejnou sazbu (náklaďák většinou způsobí větší škodu než osobák - není to pravidlo, ale rozdíl v následcích nehod tu asi je). Ale ještě lepší by bylo povinné ručení vztáhnout přímo na řidiče - pokud máš řidičák a chceš daný rok řídit, zaplatíš daň - bonusy a malusy budou adresnější, řidičák bude mít místo na kolek a nebo bude v centrální evidenci spárováno jeho číslo s údajem o zaplacení. Dle mého názoru by se jednalo o spravedlivý způsob.
0 0
možnosti

Nespokojeny klie

19. 10. 2001 10:47
Nezapomente, ze povinne ruceni...
Nezapomente, ze povinne ruceni je POVINNE! Pokud zdrazi pojistovna pojisteni nemovitosti, co udela klient? Zrusi pojistku. Co udela motorista pri zvyseni pojistky? Proda auto? tezko... Jo, holt nas budou vydirat, az nase trpelivost jednou pretece...
0 0
možnosti

IQ

19. 10. 2001 10:55
Protoze kdyz si nepojistis bar...
Protoze kdyz si nepojistis barak a spadne ti, je to jenom tvuj problem. Kdyz nekoho nabouras, tak je to problem i pro nej a proto se musis pojistit, aby mu nekdo skodu vzdycky uhradil. Nikdo te nenuti pojistit si vlastni skody ani na svem voze (havarijni pojisteni) ani na sve nemovitosti.
0 0
možnosti

Karel.K.

19. 10. 2001 9:59
Já dodneška nechápu,proč se sa...
Já dodneška nechápu,proč se sazby pov.ruč.odvíjejí od objemu motoru? Je-li tam původem motiv "rychlý auto = velký riziko",bylo by přece mnohem objektivnější vycházet z indexu počtu kW/kg hmotnosti vozu.Obě hodnoty jsou dány výrobcem.Pak by se nemohl starej 2,5 litrovej diesel vydávat za sporťáka. Obávám se ale,že takovej,nebo jinej spravedlivější klíč by pojišťovny s trvale vedoucí úlohou vůbec nepotěšil.
0 0
možnosti

Radek

19. 10. 2001 9:30
Pojišťovnám vadilo,že peníze z...
Pojišťovnám vadilo,že peníze z povinného ručení žere jen jedna.Proto bylo třeba udělat zákon a ukrojit si také svůj díl.Ale žádnou konkurenci nevidím,stačí se podívat na jednotlivé sazby - výsledné cifry jsou téměř stejné u všech pojišťoven.že by stejně hospodařily,měly stejné počty pojistných událostí,stejné výdaje a příjmy? Vypadá to tak,že konkurence naoko existuje a tak plaťte!Vždyť jste to chtěli!Jako diskriminace připadá rozdělení výše pojistného na základě obsahu motoru.Nepřipadá mi logické,že pokud auto s vyšším obsahem motoru nabourá do auta s nižším,způsobí vždy větší škodu,než obráceně.Důvod,že tato auta bourají častěji neobstojí,protože nebourá auto,ale řidič a tak jedinným závěrem by mělo být ,že pojištěn má být řidič. A tam ať se projeví nehodovost,psychotesty a nevím co ještě. A různé podpůrné programy pro řidiče od pojišťoven? Kolik jich majitelé využívají?To je stejné chytání na uzdu jako že prádlo je čisté,protože se barvy smějí.
0 0
možnosti

Jirik

19. 10. 2001 7:39
Podle mého názoru je absolutní...
Podle mého názoru je absolutní nesmysl, že pojistka se platí na auto a bonus či malus se vztahuje na řidiče. Logické by bylo pojištění řidiče, který stejně může řídit pouze jedno vozidlo v jediný okamžik. A rozdělení podle obsahů - skutečně např. Š Felicia 1.300 ccm benzín způsobí při nehodě poloviční škodu, než Š Felicia Diesel 1.800 ccm?
0 0
možnosti

Johny Flash

19. 10. 2001 8:19
presne tak pojistku na ridice,...
presne tak pojistku na ridice, pokuty jako krava pri neplaceni teto pojistky, rychla policie a soudy a budu spokojeny. pred 2ma mesici totalne ozraly ridic naboral me auto, z mista nestihl utect, pak se i k vine priznal, na silnici byl sam, a policie stale setri a stale setri a pojistvona neplati a neplati, cert vem 160000 ktere me to stalo:(((((((
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Expert: Úroky na „spořácích“ nejspíš letos klesnou na tři procenta

25. dubna 2024

Inflace se z loňských 10,7 procenta letos dostala na dvě procenta a očekává se, že centrální banka...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...