Diskuze

Povinné ručení: podle čeho vybírat pojišťovnu

Jak si vybrat nejvhodnější pojišťovnu? Podle jakých kritérií posuzovat nabídky povinného ručení u různých pojišťoven? Jak se liší jednotlivé produkty pojišťoven?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pro xxx

14. 11. 2002 13:41
Generalli ani ČP nebrat!
 
Na generali POZOR! Asi  mají  málo  platících  klientů  a  více  bourajících.  Já  patřím  k  těm  prvním  a  když  jsem  chtěl  změnit  smlouvu  na  dobu  určitou  (chtěl jsem  přejít  jinam  a  pak  na  zimu  deponovat  SPZ  motocyklu u  OÚ),  nechtěli  o  tom  ani  slyšet.  Nechtěli  smlouvu  upravit  a  ať  koukám  zaplatit  hezky  na  celý  rok  s  tím,  že  mi  pak  možná  něco  vrátí!  Když  jsem  si  podrobně  přečetl  obchodní  podmínky,  zjistil  jsem,  že  by  mi  nic  nevrátili,  protože  se  vrací  až  od  vyšších  obnosů.  Tak  jsem  jim  jednoduše  nezaplatil  splátku  a  přestoupil  jinam,  kde  jsem  platil  v  pohodě.  Pak  jsem  si  s  Generali  přes  rok  dopisoval  a  vysvětloval  jim,  že  nemohu  být pojištěn  u  dvou  pojišťoven  najednou.  Až  když  jsem  jim  pohrozil  Novou,  tak  přestali.  Prostě  špinavý  boj  o  každou  dušičku!
Podobně  razili  svoji  nadvládu  u  známého  v  oblasti   havarijního  pojištění:  když  po  více  jak  roce  klient  zjistil,  že  v  rámci  leasingu  ojeté  Felicie platí  jako  za  nové  auto  (tak  mu  to  "odborně"  ušili  na  míru  u  jednoho  autorizovaného  Škoda  dealera  v  okr.  LBC),  žádal  o  předělání  smlouvy  a  vrácení  přeplatku.  Dodnes  se  s  nimi  handrkuje,  nechtějí  ani  slyšet  o  tom,  že  inkasovali peníze  neoprávněně.  Generali  samozřejmě  vůbec  nevadí,  že  dostávali  peníz,  který  jim  jaksi  nepatří.
Dále: jedny  paní  z  různých  servisů  povídaly,  že  úhrady  z  této  pojišťovny  jsou  velmi  problematické  a  že  raději  chtějí  platbu  od  zákazníka,  aby  mu  auto  mohlo  být  vydáno,  a  zákazník  ať  si  to  s  pojišťovnou  vyřídí  sám.
Dále  nemohu  nikdy  zapomenout,  jak  arogantně  bývalá  Česká  státní  pojišťovna,  dnes  ČP  a.s.,  vypovídala  po  převratu  hromadně  havarijní  pojistky  těm,  co  jí  léta  strkali  peníze  a  neměli  žádné  plnění.  To  se  zachovala  opravdu  tržně.  Dnes  opět  bojuje  o  každou  dušičku.
 
TAKŽE  rada  do  života:  Generali  a  Českou  pojišťovnu  NEAT,  úplatky  taky  nebrat,  játra  rovněž  ne  (jáchyme, hoď ho do stroje!) 
0 0
možnosti

Arnošt Burget@seznam.cz

12. 9. 2002 12:53
Dvakrát měř jednou řež
 Samozřejmě pokud jde o povinné ručení, tak v nebezpečí může být poškození, když si pojistitel vybere nedobrou pojišťovnu. Mám zkušenost, a t o nedobrou. Zahraniční provozovatel v česku ještě neznamená dobrý podnik.
Pokud se budete rozhodovat, u které pojišťovny se necháte pojistit, tak dobře vybírejte. V současné době mám špatnou zkušenost s pojišťvnou Denerali Pojišťovna a.s.Právě jsem podal žalobu na tuto pojišťovnu pr likna vé a dmítavé plnění, ač je smlouvou i zákonem vázana.
Proto bacha při výběru. Kupodivu dobrou zkušenost mám z Českou pojišťovnou. Hovořím stále o povinném ručení. Rycle likviduje. Likvidátoři přijdou do opravny a není tak byrokratická jako Generali. O podrobnostech rád podám informace mailem i jinak.
0 0
možnosti

...

16. 9. 2002 15:43
Re: Dvakrát měř jednou řež
 
Předpokládám, že jde o Generalli ...  Pokud vím, nespolupracuje se s ní dobře - ani servisy  ji  nejsou  moc  nakloněny  a  tak  raději  chtějí  peníze  za opravu po  majiteli auta a ten ať si to pak s pojišťovnou vyřídí...
Ani u jiných druhů pojišťení  jsem na Generalli  neslyšel  chválu.
0 0
možnosti

Petr

22. 8. 2002 12:46

mispul

9. 11. 2001 11:28
zase se novinar spletl...skoda uz jsem se tesil na ulevu u dieselu
Tak jsem se pri cteni clanku tesil na to jak usetrim, jelikoz jsem majitel diesloveho auta (skoda felicii) a rozhodne nevyznavam riskantni jizdu a nemyslim si, ze bych ohrozoval provoz vic nez "kolegove" s 1.3 benzinem...zminka o tom, ze ceska pojistovna nas chce zvyhodnit me velmi potesila..bohuzel to vsak neni pravda..po telefonatu na jejich informacni servis se ukazalo, ze noviny se opet mylily..zacinam pomalu verit panu premierovy, ze novinari nemluvi pravdu..ale v tomhle pripade me to mrzi dvakrat.. Michal Titera
0 0
možnosti

Šídlo

15. 11. 2001 10:50
Re: zase se novinar spletl...skoda uz jsem se tesil na ulevu u dieselu
Pane Titero, děkuji Vám za upozornění. Vaši stížnost jsem si telefonicky ověřil v České pojišťovně a rovněž mi bylo sděleno, že k žádnému zvýhodnění nedošlo. A to i přesto, že krátce před oficiálním zveřejněním sazeb bylo v tisku uvedeno, že k tomuto zvyhodnění dojde. Mě mrzí, že tato informace byla okomentováno předním zástupcem této pojišťovny, tudíž jsem tuto informaci považoval za důvěryhodnou.
0 0
možnosti

pepíno

2. 11. 2001 21:08
Povinné ručení - lži
Myslím, že tento článek je jen další lež, jež má obalamutit spotřebitele. Mám v živé paměti, a jistě i mnoho dalších tvrzení jak politiků, tak zástupců různých pojišťoven, že zrušením monopolu dojde k zkvalitnění a snížení cen. A kde je skutečnost? Tvrzení, že narostla ceny aut ? No opijejte rohlíkem toho kdo se nechá, jestliže za socialismu stál běžný automobil cca 50 000 Kčs a dnes cca 350 000.- (a to jsem nadsadil, fábie je asi nejběžnější a stojí okolo 250 000) tedy cca 7 x víc. Kolik že stálo povinné ručení ? 144.- a nyní cca 4000.- je to kolikrát víc ? Kde je ona sleva? A opravdu jen kecy o tom, že povinné ručení není nic moc pro pojišťovny ziskové ? Kdyby nebylo, tak by takovou kampaní a s vehemencí nové klienty nesháněly. Takže jen dál oblbujte obyčejného občana, když si to nechá. A protože většina je slepá, hluchá a asi nevzdělatelná a nepoučitelná je to možné. V německu, nebo rakousku jsou jistě stejně drahá, ne-li dražší auta, dal jsem si tu práci a zeptal se kamaráda, který v rakousku pracuje, aby se zeptal, kolik % měsíční průměrné mzdy zaplatí občan rakouska za povinné ručení . No schválně ?
0 0
možnosti

Šídlo

5. 11. 2001 19:55
Re: Povinné ručení - lži
Přečtěte si komentář a zjistíte, co všechno mělo na cenu povinného ručení vliv. Dozvíte se také, proč pojišťovny shánění nové klienty.
0 0
možnosti

Olivier Lippe

27. 10. 2001 1:09
Povinné ručení
Díky za fundovaný článek.
0 0
možnosti