Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pepa

On line autorizace
Dobry den. Zajima me, zda jsou neembosovane (elektronicke) karty autorizovany on-line ve vsech pripadech nebo existuji obchodnici/terminaly, ktere on-line nejsou a lze tedy provest platbu i zablokovanou kartou. Poridil jsem si totiz dalsi (neembosovanou) kartu (kreditni) pro vetsi bezpeci a az ve smlouve me prekvapily sankce za prekroceni uveroveho limitu (ke kteremu by teoreticky pri on-line autorizacich nemelo dojit). Diky. Pepa.
0/0
30.7.2004 11:02

Tomáš Marný

Re:
Neembosované karty jsou vždy autorizovány on-line.
0/0
30.7.2004 12:28

mrk

Re:
i při on-line platbě může dojít ke zdržení zůčtování a tudíž i v nepřesnosti disponibilního zůstatku.
0/0
3.8.2004 9:15

Wendy

zúčtování
Provedel jsem platbu kartou přes žehličku. Zůčtováno po 4 měsících. GE Capital tvrdí, že vše je OK. Na naší provozovně (taktéž žehlička) jsme předali po 21 dnech a platba bankou neprovedena pro zpoždění. Jsou to SVINĚ.  
0/0
26.7.2004 16:08

H

Re:
To ono záleží na bance, se kterou má obchodník smlouvu - Váš přípsěvek vypovídá, že banky v ČR se k zákazníkům (ve Vašem případě k obchodníkovi) silně arogantně, což není jak je vidět nic neobvyklého
0/0
27.7.2004 13:19

ukari

Bohužel, stalo se mi..
na Kypru jsem v Avisu zaplatili poplatek embosovanou kartou. Vrátili jsme se domu a za dva dny se z účtu odepsala nemala částka. Dokonce s termínem transakce až dva dny po našem příletu. Dodnes situace není s eBankou vyřešena. Karta byla zamčená,ale nikdo z banky nas neinformoval, že je to vlastně k ničemu, i  když si za tuto službu banka strhla poplatek. Takže poučení pro všechny: NIKDY NEDÁVAT EMBOSOVANOU KARTU PROJET " ŽEHLIČKOU". Pak s tím může každý dělat, co chce a banka dává od čehokoliv ruce pryč.
0/0
16.10.2003 14:34

NEMÁM TU KUŠENOTST, ŽE BY SE
ÚBYTEK STAVU MÉHO ÚČTU PROJEVIL V KRÁKTÉ DOBĚ. ZEJMÉNA U ČERPACÍCH STANIC, KDE BĚŽNĚ PLATÍM KARTOU SE ČASTO STÁVÁ, ŽE PENÍZE SE MĚ ODEČTOU Z ÚČTU AŽ V PRŮBĚHU 5 NEBO 6 DNE OD NÁKUPU PHM. S VÝRAZEM OKAMŽITÝ ÚBYTEK KONTA BYCH BYL OPATRNÝ
0/0
11.8.2003 18:12

NELZE TAK SNADNO SOUHLASIT
0/0
11.8.2003 18:08

Karel

Banky a obchodnici probudte se!
Trochu odbocim od embossovanych karet, protoze tam nema PIN az tak velky vyznam. Proc obchodnici casto nevyzaduji pri platbe na elektronickem terminalu muj PIN??? Dostalo se mi jednou odpovedi, ze to zdrzuje.
Mam vlastni zkusenost, jak mi pekne vybilili ucet, prestoze karta byla ihned po ztrate zablokovana. Stacilo jim neumele napodobit muj podpis. (Nechal jsem si poslat uctenky.) Kdyby po nich tehdy na benzince chteli PIN neprisel bych o nekolik tisic. A proto pani bankeri PROBUDTE SE!!! Banka nenese 24 hodin odpovednost ze?
0/0
16.5.2003 8:16

lkjhg

Re: Kájo, nech se pojistit.
0/0
16.10.2003 12:11

Zbynek

Re:
Pokud byste vlastnil neembossovanou MAESTRO kartu, PIN by po Vas obchodnici vyzadovat mel - tedy Ti, kteri maji terminal s klavesnici pro zadavani PINu.
Bezna praxe ovsem je, ze hypermarkety typu HYPERNOVA apod. v ramci urychleni obratky zbozi na pokladnach toto zarizeni nemaji nebo jej maji vypnute. Bezni mensi obchodnici ci supermarkety jej ovsem zpravidla maji, takze tam ve vetsine pripadu budete vyzvan k zadani vaseho PIN kodu. (osobni zkusenost)
 
0/0
30.7.2004 8:29

Tomáš Marný

Re:
Hypernova a platební karty jsou námět pro román. V Průhonicích se mně dost často stávalo, že při vytažení karty začala pokladní ječet na zákazníky "Pán bude platit kartou, přejděte si radši do jiné fronty!"...
0/0
30.7.2004 8:46

fuj tajbl

Česká spořitelna:
Ta paní dělá dobře, že ječí, protože platba kartou v našich podmínkách je opravdu terno. A pokud máte kartu od České spořitelny, která má své vlastní kartové centrum, tak to je kapiotola sama od sebe. Kartové centrum vypadlo, kartové centrum je přetíženo,  kartové  centrum  ...  zkrátka  a  dobře  -  tahle  banka  není  schopna  dostát  svým  nejzákladnějším závazkům - aby  se  klient  mohl  bez problémů  dostat  ke  svým  financím. Pokud totiž nejdou platby u obchodníka elektronicky, nejdou většinou ani spořitelní bankomaty,  a  tak  rada,  že  v  případě  nefunkčnosti  platebních  terminálů  si  mám  jít  vybrat  do  nejbližšího  bankomatu  (co  poplatky?)  nebo  do  nejbližší  pobočky  ČS  (nonstop provoz?  poplatky?)  je  opravdu    kvalifikovaná. Jen  mám plný koš nákupu či plnou nádrž benzínu... Ne každý má embosovanou kartu ...
Já jsem ale jeden zaručeně dobrý návod vymyslil: zrušil jsem u spořitelny konto, kde za každý prd účtovali nekřesťanské poplatky (i u balíčků). Šel jsem k ...(nebudu dělat reklamu), kartu mám v balíčku zdarma, 2. disp. osoba za 50 %, platební styk bez jakýchkoliv poplatků,  měsíční výpis  následujcí 2., max. 3. den poštou  (u  spořitelny nejdřív poštou kolem 15., a to již nebyly minimálně týden ve starém měsíci účtovány obraty). Ve spořitelně nekonečné fronty (ne vše se dá udělat elektronicky), tady ne. Ve spořitelně uštvané, vynervované pracovnice, nebo naopak mladé, ale nicneznající prodavačky nutící klienta koupit si nějaký super spořitelní produkt, kde zrovna hoří plán nebo je vysoká provize. S takovým jednáním choďte na ty, co  tomu nerozumí,  ne  každý se  dá oblafnout  falešným  úsměvem ...
0/0
2.8.2004 14:58

mrk

Re:
souhlasím je to i má zkušenost .-)
jen doplním - že v případě výpadku kartového centra nezáleží jen kdo kartu vydal ale také koho jsou terminály v prodejně (např. Hypernova/Albert = ČS)
0/0
3.8.2004 9:22

Zbynek

Re:
Hmmmm, taky mam karty (EC/MC+VISA) od Sporky, ktere dost casto pouzivam k placeni a naprosto no problem; oproti jinym bankam mam poplatky vzhledem k sirce sluzeb celkem minimalni (balicek= karty inetbanking, GSMbanking ), a kdyz uz musim na pobocku, tak chodim tam, kde fronty nejsou (aneb kdekoli cokoli)
Poste ja s touhle bankou nemam problem
0/0
4.8.2004 8:41

:

Co Živnobanka?
člověče, můžeš mi poradit, kde ve spořce nejsou fronty? Já jezdím po republice a tak se zastavuju různě, ale všude je to katastrofa!  Nebo chodíš do VIP oddělení? Tyhle VIP budouvala spořitelna s velkou slávou, ale klientela se nějak nehrnula, tak museli dokonce nějaké VIP poradce propustit nebo přeřadit. Kdo by taky z VIP chodil do ústavu, kterej je hlavně pro socky. Když vidím, jak si jdou lidi půjčit 5 nebo 10 tisíc na uhlí nebo na mobila a co je kolem obštrukcí, jak zablokují jedinou přepážku, co je ještě otevřena, je mi z toho na blití.
Nevím, jeden z výše uvedených příspěvků mluví o balíčku s bezplatným platebním stykem a s platební kartou zdarma. Proč nenapsal, o jakou banku jde?! Známej má balíček v Živnobance, tam mají taky pletební styk zdarma, kartu zadarmo a mnoho dalšího zdarma. Překvapilo mne, že se nejedná o žádnou sockartu (elektronku), ale o plnohodnoutnou reliéfní mezinárodní VISA s vysokým pojištěním. Tak nevím, mám tam jít taky?
0/0
4.8.2004 12:06

cnb

Re: žb
Živnostenská banka: 3 typy balíčků - skutečně zdarma veškerý platební styk, karty. Já měl sporožiro, základní poplatek sice nebyl nejvyšší, ale nabalovala se tam spousta dalších poplatků, takže konečná suma poplatků byla okolo 170 / měsíc. Ale  v těch 170 není vedení či vystavení platební karty. U mezinárodní, a navíc embosovaný to dělá  docela dost. U ŽB je to v ceně balíčku. U ŽB platím 149,- / balíček / měsíc a platebního styku můžu mít, kolik chci. Furt za stejný prachy. Jelikož mi stoupl počet transakcí platebním stykem, odhaduji, že bych u spořky platil přes 200 / měsíc. U spořky jsem měl výpis poštou až kolem  15., poslední týden v měsíci však šly transakce už do nového měsíce a tedy i výpisu. U ŽB je výpis kolem 2., max. 3., to když je víkend. Zatím si nestěžuju. I když ŽB přijde se zdražováním, bude ve zdražování mezi posledními, protože to, co zdraží, už jiné banky včele se Spořitelnou budou mít zdraženo mnohem dříve.
Taky když někde zamáváte kartou ŽB, je zde větší důvěryhodnost než když máte elektronku od spořky, která má statut banky pro sociální obyvatelstvo (hlavně sociální dávky a výplaty).
0/0
4.8.2004 16:00

Tomáš Marný

Re:
Zcela urkitě, ŽIBA je to pravé, chová se ke klientům velice slušně a vstřícně. Čtyřnásobné zdražení jim třeba oznámí pomocí článků na odborných internetových serverech. A těm blbcům, co Internet nepoužívají, to po měsíci napíše do výpisu z účtu stylem "Došlo k nějakým drobným změnám, dostavte se na pobočku, kde Vám to bude vytmaveno". Kontokorent ve výši necelého měsíčního příjmu, který je u Raiffeisen záležitostí 10 minut, je u ŽIBA otázkou několika měsíců a vymýšlení dalších a dalších dokladů. Třeba ale na takové jednání máte žaludek a trpělivost, takže u ŽIBA hodně štěstí.
0/0
4.8.2004 22:10

petr

Re:
jo souhlas,mam už několik let u ŽB "zapomenuty" devizovy učet-asi 15 EURO(:o,nechal jsem si ho pouze proto abych připadně nemusel zakladat nový-stoji to hodne peněz a musite dat také hodně peněž pří zřizovaní učtu.ještě donedavna 2003 mi chodil vypis z učtu 1x za rok a vždy mi strhli cca 1EURO,nyní cca 2004 mi chodí vypis každy měsic a tedy mě strhavají každy měsic cca 1EURO.podotykam -nikdo se mi neptal jestli souhlasím se změnou na vypis roční/měsiční.jo a na učtě jsem neměl jakoukoli manipulaci už asi 15let.tudíž nechapu za co chtějí manipulační poplatek.................
0/0
9.8.2004 11:57

zbynek

Re:
Do sporky chodim tak max. 2 za rok pro novou embossovonaou kartu. Jinak vse resim via Inet&GSM bankig, pripadne tel. bankere. Jinak mam balicek, v kterym je vedeni uctu, kontokorentu, dve mezinarod. emboss karty , inet-telefon-gsm banking, vypis, 3 vybery z bankomatu a 3 prevodni prikazy, vse zdarma za pausalni poplatek 90,- :-) Oproti jinym bankam tedy rozhodne ne nejdrazsi..
A kam chodim?Kdyz uz teda musim, tak vetsinou do pobocek v obchodnich retezcich typu Hypernova, Tesco apod. (otviraci doba i o vikendu, v pracovni dny az do pul osme, cekaci doby minimalni, obsluha prijemna&odborne na urovni.. :)
0/0
5.8.2004 11:04

zbynek

Re:
oprava - pro kartu si chodim jednou za dva roky
0/0
5.8.2004 11:41

Erste

Re:
Jestli  si  chodíš  do  spořky  pro  kartu  (je  jedno,  zda embosovanou či  nee  -  lidi  to  tu  stejně nezajímá,  jestli  máš  socku  elektronku  nebo  embosovanou  s tuzemskou platností), ale u spořky si pro ni musíš jít jen do emisní pobočky, která vede tvůj účet! nemůžeš si volit Tesco nebo Hypernovu s delší otevírací dobou. Pokud tam tedy ten účet nemáš veden! Je ale jedno, kam jdeš, všude ve spořce jsou fronty. Já chodím tam i tam, a všude musím neúměrně dlouho čekat. Všechno se totiž nedá  dělat přes net nebo gsm. A to asi nechápeš ty ani spořitelní managment, jinak by v tom už něco udělal. Odehnat lidi od přepážek je to neprimitivnější, co spořitelní odbornící dovedeou.
Manželka v práci používá elektronické ovládání účtů od ČS, KB a ČSOB. Když nadávala na spořku, jak to má překoplikované, tušil jsem, že to nebude to pravé ořechové. A když jsem to pak viděl na vlastní oči,  nestačil jsem se divit, jak tato banka se může pyšnit titulem Banka roku. Asi tak jako Delvita v obchodníkovi roku. Vraťe se ve spořitelně na stromy, tam patříte! A ještě něco: reklama na Internetové bankovnictví ČS hovoří o přístupu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce. Výpadky spořitelního  internetového  bankovnictví  (ale  i  jejich  www. stránek, kde bych hledal informaci, co mám dělat, když www. stránky  vůbec  nefungujou  -  je  tam  jen  omluva)  často  oficiálně  přiznává  i  spořitelna. Co na to rada pro reklamu - není toto přímo ukázkově lživá kampaň?!
V ŽB  balíčku taky za paušál je všechno, co uvádíš, ale ještě mnohem více (třeba veškerý platební styk a výběry z bankomatů zadara) Teď mi teprve přišel domů výpis ze spořky, ze ŽB jsem jej měl již 3.! K četnosti výpisů u ŽB - dá se navolit perioda, samovolně to nemůžou měnit. 
0/0
12.8.2004 7:55

Zbynek

Re:
male doplneni -
všude ve spořce jsou fronty- blbost, neni zalozeno na pravde.
Nemuzes si volit .. pokud tam nemas ucet veden - zase nepravda, v CS je u osobnich uctu mozne delat tzv. "kdekoli cokoli" - od trv. prikazu, prebirani karet az po ruseni uctu apod (srovnej s KB, GE apod.)
Prekomlikovane ovladani uctu - odhaduji, ze se jedna o obsluhu firemnich uctu pres tzv. Homebanking. Souhlasim, je mozna zbytecne komplikovany, nadruhou stranu CS dnes uz nabizi i pro pravnicke osoby Internetbanking s obdobnou funkcnosti a zajistenim, a ten je narozdil i napr. od inetbankingu jinych bank krasne prehledny, ucelny, efektivni, proste user-friendly.
0/0
14.9.2004 17:21

"Co pro vás mohu udělat"

papouškovské zahlášení obsluhy ČS a.s.:
Co vím, tak spořitelna v poslední době dost zredukovala otevírací dobu právě v obchodních řetězcích (v Hypernově v Liberci později otevírá, dříve zavírá, v Tescu v Letňanech obdobně). Otevírací doba  spořky by měla korespondovat s otevírací dobou většiny obchodů (24 hod. non stop nepožaduji).  Když na to spořka nemá, tak ať se nese.e do bankovnictví, a ať jde raději  prodávat po domech hrnce. To už by bylo podobné, co předvádí s prodejem - vnucováním svých a dceřiných super produktů.
K odbornosti bych měl obrovské výhrady. Pokud něco zjišťuju, tak na pobočce u různých pracovníků, pak ještě na jiné pobočce a ještě na zelené lince u tlf. bankéře. Co rozdílných informací se mi dostane! Naštěstí mám známou zaměstnanou v ČS, tak mi poradí, jak na ně. Když to zezačátku  nejde  provést  nebo  to  jde  provést  jinak,  než  chci já, tak vyrukuji s esy od známé. Obsluha zpozorní, vidí, že tomu nějak rozumím a nedám se ošálit. A  jde  to:  začnou lítat, shánět informace od kolegů, z telefonu, ze Sbírek pokynů  atp.  Asi se jim trochu sevře p..el, protože si myslí, že jsem nějaký kontrolní orgán, který zkouší a vyhodnocuje úroveň obsluhy. Bohužel, většina klientů ČS bankovní problematice nerozumí, a myslí si,  jak  "výhodný"  obchod  uzavřeli. Výhodný  ale pouze  pro  jednu  stranu. Hádejte,  pro kterou?!  Ještě  něco   ke  kontrolám:  ty  se  bohužel  zaměřují  na  to,  zda  se  správně  představíte,  jestli  nemáte  nakřivo  sponu  na  kravatě  či  nejste  bez  silonek  nebo  zda  nemáte  v  zorném  poli klienta  hrníček  s  kafem  či  nějaké  jiné  pití.  I  moderátoři  v  TV  mohou  mít  pití, v ČS NE!
0/0
12.8.2004 9:34

Zbynek

Re:
Sice zredukovala - SO/NE 10:00-18:00, PO-PA 10:00-19:30) ale i tak imho oproti ostatnim bankam luxus. (napr. eBanka v obch. retezcich ma o vikendech take tusim do 18:00, vetsina ostatnich bank nema ani to)
Nato, ze prac. nevedi vsechno nadavat sice muzem (coz je pri siri soucasnych bankovnich sluzeb celkem dost narez), ale tenhle problem se bohuzel netyka pouze sporky - znamy mel ucet u GE a byl z urovne obsluhy taky celkem dost zklamany - a to si hrajou na nadnarodni bankovni ustav se sidlem v US.. :-(
Bohuzel nska hodne lidi radsi jednostranne nadava nez aby dokazala pochvalit, ze?
0/0
13.9.2004 18:10

milan.votava@offshorenews.cz

Karty
Temto problemum se da vyhnout velice jednoduse a to tim, ze si poridite tzv predplacenou platebni kartu VISA nebo Master Card, ktere se nevazi k zadnemu bankovnimu uctu, ale jsou predplacene jako treba telefoni karty. Tento druh karet ceske banky bohuzel nenabizeji, ale na internetu naleznete deistky poskytovatelu, kteri tento druh karet delaji. Sam vyuzivam predplacenou kartu VISA pro platby na internetu jiz 4 roky a je to to nejlepsi co znam. Pokud by vam nekdo zcizil udaje  apokusil by se o neautorizovany vyber nebo pouziti karty, nemuze vam ukrast vice nez mate na karte (coz muze byt napr pouze 50 USD),, nebot k vlastnictvi teto karty neni zapotrebi zadny ucet.
0/0
24.3.2003 13:29

milan

Re:
můžeš dát  typ na nějakého poskytovatele
0/0
24.10.2003 11:06





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.