Diskuze

Celkové výsledky testu

Nevíte, jak správně vybrat banku pro operace s vašimi financemi, které chcete bezpodmínečně provádět po internetu? Možná vám napoví hodnocení našich deseti porotců z řad bankovní klientely.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

OUTOFRANGE

18. 12. 2002 12:07
eBanka vs. ostatní
Ano, i dle mého názoru se v celém článku jedná o subjektivní hodnocení několika porotců.
Ale!!! V případě, že bysme se obrátili na lidi, kteří mají v daných bankách konta a využívají je a zeptali se jich, myslím, že bysme se zase tak moc nelišili.
Jde o to, že eBanka má nejlépe provázaný systém internetového bankovnictví s dalšími službami (spoření, termínované vklady, pojištění, investice,...), zohledňuje nejen soukromá konta, ale i podnikatelská (firemní) ve svém spektru nabízených služeb a umožňuje přístup více osob, kontrolu více účtů z jednoho a tak dále.
Já sám mám konta (česky je asi lépe napsat účty) ve většině zmíněných bank (pro šťouraly - včetně ČS!!), ale co se Internetového Bankovnictví týká, tak vede jednoznačně eBanka.
Proč? Protože mnoho služeb, které aktivně využívám, ať již v ČR nebo v zahraničí, tak v nejpohodlnější podobě mi je nabízí právě eBanka.
Nechci za ní žádným způsobem lobbovat, ale jsem s ní spokojen a nejlépe se mi s ní pracuje, proto jsem si neodpustil napsat tento "krátký" komentář. 
 A ještě jedna poznámka: Nemyslím si, že je nutné napadat úředníky jakékoli banky, a to že sídlí banka na místech kde kdysi sídlila jiná (v současnosti zkrachovalá) banka.
Ostatně někdo již například neví, že ČNB sídlí tam kde kdysi sídlila televize,... A když půjdu dál ve své úvaze, tak začínám nabývat dojmu, že některým z nás bude nakonec vadit i to, že v budovách, kde kdysi bylo cosi spojeného s režimem nebo kde kdysi sídlila nyní zkrachovalá společnost je nejspíš špatné klima a tím i nová společnost (instituce), která se do těchto prostor nastěhuje je odsouzena k zániku nebo podvodník. Trošku přitažené za vlasy, nezdá se Vám?
 Ja osobně si myslím, že není měřítkem úspěchu společnosti (instituce) to kde sídlí, ale jaký má management, jaké má řízení, jak se podílí vlastník na řízení a hlavně (!!!) bych já osobně měřil kvalitu subjektů podle počtu klientů, obratu, výkazů zisků a ztrát, spokojenosti klientů, AKCIONÁŘŮ, výročních zpráv, auditorských zpráv a dalších (spolehlivějších) měřítek... Ale tak bych to dělal já, nemohu něco takového přece nutit jiným, zvlášť když je to běžné praxe ve světě...
 Tfuj, to jsem se zase jednou rozepsal. Kdyby ste se nkědo chtěli hádat víc, tak mi pište na: class.a@centrum.cz 
0 0
možnosti

RH

21. 11. 2002 8:56
3. místo České spořitelny ??
Mě zaráží...obsluha a naročnost byla do 4.11. děsná...oproti Ge bance.I orientace v účtech nebyla jednoduchá...Skoro pochybuji...Jen nákup kalkulátoru je přítěží, protože nyní již není skoro potřebný...v Ge bance nic takového nebylo potřeba. Jako uživatel obou bank určitě Ge banku bych hodnotila mnohem lépe než ČS, ale mě se na to nikdo neptal že....
0 0
možnosti

Honza

3. 12. 2002 15:43
Re: 3. místo České spořitelny ??
Do 4.11. možná... Ale nyní je to úplně super. A když porovnám ceny, tak u ČS je to za hubičku, kde za 10 Kč měsíčně získáte takovou službu? Já souhlasím s oficiálním hodnocením.
0 0
možnosti

Jenda

29. 10. 2002 18:42
Je to hodne subjektivni
idnes.cz lze vyčítat pouze malé informování o tom, že se jedná o subjektivní hodnocení dosti malého počtu lidí. Vynést do grafů tak malé výsledky z tak nedostatečného množství dat hraničí s podvodem. A výrazné titulky naznačující dojem solidní informace jsou zase znakem bulváru. Nepochybuji, že kdo zná eBanku, je přesvědčen, že je nejlepší, otázkou je, zda opravdu o tolik než třeba HVB. A eBanka není levná. Btw. Raifeisen, GE a Zivnobanka mají stejný produkt a možnosti jejich inet.bankovnictví budou téměř stejné, takže možná někteří hodnotitelé brali v úvahu i něco jiného než jen internetbanking - jinak si lze těžko vysvětlit takové rozdíly ve známkách.
0 0
možnosti

Jindra Vavruska

29. 10. 2002 15:42
Klasický bulvár MF Dnes
Nepřesné a neúplné informace, ... klasická Mladá fronta. A kde jste nechali ostatní banky? Jako novináři jste diletanti. Ale možná jste dobří lobbisté - když vám někdo zaplatí.
0 0
možnosti

Jirka

27. 11. 2002 16:26
Re: Klasický bulvár MF Dnes
Musim potvrdit, jiz 2 krat jsem se setkal s obrovskou neprofesionalitou ze strany MF Dnes
0 0
možnosti

rejpal

29. 10. 2002 13:27
a co takhle zahranicni platby, Sporitelno?
At uz je Sporitelna, jaka chce, vsechno se muze zlepsit... Dokud ale bude pouzivat ten svuj specificky symbol k identifikaci uctu, tak muze jit se svym i-bankingem k sipku - a nejenom s nim. Ze zahranici totiz v takovem pripade nelze poslat penize pres i-banking, ale nestastnik, co chce poslat penize ze zahranici do Sporitelny, musi jit osobne do mistni banky a tam jim vse slozite vysvetlovat - a take ne vzdy s uspechem. Sporitelna je zkratka dost "specificka" :-(( Sama sice i-banking provozuje, ale v zahranici nuti lidi k tomu, aby chodili na prepazky...
0 0
možnosti

Martin

29. 10. 2002 12:13
Sporitelna na tretim miste? No tak to je drzost.
Jestli se mam koukat na hodnoceni jako clovek, ktery ma zkusennosti s Ebankou a Sporitelnou potom zcela nechapu, jak mohla Sporitelna ziskat tolik bodu. Panove a damy co hodnotili by si meli poradne sahnout do svedomi, protoze sluzby, ktere na internetu nabizi Sporitelna jsou tak na 30% urovni toho co nabizi Ebanka, cemu by se zrejme mel rovnat i vysledek. Prosim neverte temto zaverum, je to opravdu velmi Kocourkovske prirovnani. Kazdopadne toho je dukazem i skupina hodnoticich.
0 0
možnosti

tojejedno

29. 10. 2002 12:24
Re: Sporitelna na tretim miste? No tak to je drzost.
Tak tento pan vubec netusi, co se na bankovnim trhu deje, a ktere banky investuji a do ceho. Je jasne, ze E-banka byla schopna zajistit pro par klientu kvalitni sluzby, ale KB a CS jsou trossssiiiicku jine instituce, kterym v delsim casovem horizontu nejaka E-banka nevyrovna. Co se tyka reseni, jsem presvedcen, ze obe tyto banky maji nebo pracuji na spickovem reseni.
0 0
možnosti

support

29. 10. 2002 9:48
eB... staví JEN na technice
Vlastní přístup k běžným klientům je mnohdy křiváctvím. http://ebanka.blogspot.com
0 0
možnosti

kiki

29. 10. 2002 8:45
eBanka a husí kůže
 Běhá mi mráz po těle a naskakuje husí kůže, když se na mne usmívají  bankovní úředníci eBanky ze stejných míst, jako před 4 lety bankovní úředníci Pragobanky...
0 0
možnosti

Petr

29. 10. 2002 8:43
GE CB
Mam inet banku od GE Capital a jsem spokojen jak s cenou, tak vzhledem, jednoduchosti, rychlosti, proste je ok.
0 0
možnosti

$$$

29. 10. 2002 0:10
eBanka vs. CSOB
Jezisi, jak muzete vedle sebe vubec postavit internetbanking od techto dvou bank? CSOB ma pouze zustatek, pohyby na uctu (pouze posledni mesic) a zadani platebniho prikazu (pokud si nainstalujete nejakou silenost na autorizaci). V eBance jde s uctem udelat proste vsechno - trvale platby, inteligentni revolvingove terminovane vklady :-), inkaso, uvery, atd. atd.
0 0
možnosti

Reakce na $$$

29. 10. 2002 9:19
Re: eBanka vs. CSOB
Nez bude $$$ zase volat Jezise, tak doporucuji, aby se seznamil s tim, co kritizuje. Vubec nechci branit kvalitu internetbankingu od CSOB (je co kritizovat), ale vse, co $$$ bance vytyka, ze neni mozne, pres inet samozrejme jde. Konkretne: trvale platby, inkaso, terminovane vklady a dalsi. K zabezpeceni je pouzita technologie elektronickeho podpisu od certifikacni autority - zda je to "nejaka silenost", necht kazdy posoudi sam.
0 0
možnosti