Diskuze

Bankovní vavříny patří Spořitelně a ČSOB

Soutěž MasterCard Banka roku 2002 skončila. Historicky první cenu pro nejlepší tuzemský peněžní dům získala od odborné poroty Česká spořitelna, následovaná ČSOB a GE Capital Bank. Hlasování veřejnosti o nejdůvěryhodnější banku vyhlášené mobilním operátorem Oskar vyhrála ČSOB. Odborná porota ale rozhodovala i o dalších šesti kategoriích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marťa

31. 1. 2003 20:42
Spořitelna
Je vidět,že nevíte o čem mluvíte.....,když tak tvrdíte,že spořitelna je nejhorší,tak proč máme nejvíce klientů,máme různá ocenění a tak podobně.Když se Vám spořitelna nelíbí jděte si do jiné banky,kde poplatky jsou ještě vyšší.
0 0
možnosti

&

23. 12. 2002 10:03
česká spořitelna - banka O ŽIVOT !!!!!!!
 
Na  http://fincentrum.idnes.cz/diskuze.asp?all=a&iddiskuze=A021217_120533_fi_osobni_jlo ; fincentrum.idnes.cz/diskuze.asp?all=a&iddiskuze=A021217_120533_fi_osobni_jlo jsem  uvedl  následující  příspěvky:  (je  tam  i  další  zajímavé  čtení)
 
1.  Na českou spořitelnu - banku o život POZOR!  Její  pracovníci  jsou trénaváni na to, jak vám prodat produkt (stavební spoření, platební kartu, pojištění atp.),  který nepotřebujete. Bohužel ne na odbornou stránku! Takže se zeptáte na problém jednoho praocníka, pak zavoláte na zelenou linku (kde Vám budou nutit, abyste pokud možno navštívil svoji pobočku - vázne jim totiž plán prodeje výše zmiňovaných produktů a po telefonu to nikdo neuzavře), pak se zeptáte jiného pracovníka a pak zajdete do jiné pobočky - buďte si jisti, že dostanete 4 různé informace! Když si pak něco přečtete v tisku nebo na internetu, dostanete se ještě k jiným informacím.  Jediná možnost je obrátit se na Ombudsmana spořitelny,  představenstvo,  jejího  generálního  ředitele  (neumí snad slovo česky - je to američan), bankovní dozor ministerstav financí či Českou národní banku. A udělat tam pěkný rozruch. Ať vezmou ČS a.s. licenci, protože tak jak se chová, to je lichvářství, zmatky, vytloukání klín klínem.
2.  reakce  za  zastánce  ČS  a.s.:  
Milý bobříku mlčení,
nechtěl jsem to psát naplno, ale  aby  bylo  jasno:  já  jsem  stál  přes  10  let  na  druhé  straně  barikády  -  tedy  polopatě: byl jsem zaměstnancem  české  spořitelny.  Proto  vím,  jak  to fungovalo,  a  jak  to  funguje  nyní.  Nemusíš  mne  učit  zacházet  s  bankomatem,  tolik  karet,  co  jsem  měl,  ty  asi  v  životě  nevyužiješ.  K  rozhovoru  s  generálním  p.  Stackem:  bohužel,  hovor  jsem  nenahrával,  ale  p.  Stack  hovory  se  zaměstnanci  skutečně  pořádá.  Máte-li  štěstí  a  dovoláte  se,  pak,  pokud  nehovoříte  anglicky,   vám  vaše  české  sdělení  přetlumočí  do  angličtiny  a  co  pak  řekne  pan  generální  anglicky,  přetlumočí  zase  vám  do  češtiny.  Musím  přiznat,  že  když  ho řadoví  zaměstnanci  informují,  tak  tajně  bez  vědomí  nadřízeného.  To,  co  se  p. ředitel doví,  jak  to  chodí  tam  dole,  nezná,  nebo nechce  znát  či  nevěří.  Teorie  a  praxe  je  zkrátka  trochu  rozdílný  pojem.
O  zelené  lince  jsem  hovořil  v  tom  smyslu,  že  generalita  ČS  a.s. nutila  lidi, aby  si  zřídili  elektronické  bankovnictví  a  tím  je  vyhnala  od  přepážek.  Pak  zjistila,  to  co  praktici  z  provozu  věděli  už  dávno,  že  po  telefonu  či  internetu  či  SMS  se  nedají  klienti  zpracovat  psychologicky  na  koupi  produktů,  které  nepotřebují  nebo  které  jsou pro  ně  nevýhodné.  Takže  vytloukají  klín  klínem  a  nyní  jsou lidi  na  přepážkách  opět  vítáni,  aby  se  splnil  plán  prodeje  produktů  jak  vlastních,  tak  i  dceřiných  společností.   Takže  se  vám  klidně  stane,  že  v  roli  prosebníka  žádáte  svoji  mateřskou  spořitelnu  (v  jiné  bance,  kde  nemáte  minulost,  úvěr-půjčku  nedostanete)  o  úvěr,  tak  i  když  projdete  (to  se  vy  jako  klient  ale  nedovíte),  budou  vám  vnuceny  produkty,  které  ještě  nemáte  a  ve  kterých  hoří  plán  (stavební  spoření,  platební  obyčejná,  neembosovaná  karta,  penzijní  připojištění,  servis  24  či  jiný  způsob  elektronického bankovnictví,  pojištění  různých  druhů)  a  vy  na  to  musíte  přistoupit,  protože  jinak  ten  úvěr  zkrátka  nedostanete!
Jinak  ještě:  víte,  že  příkazy  k  úhradě  (ze  sporožir,  běžných  účtů)  typují  brigádníci?!  Co na  to  ČNB  a  nějaké  bankovní  tajemství? Podepíší  sice  mlčenlivost,  ale  to  neznamená,  že  se  nějaká ta  informace  nemůže  vytratit.  A  kdybyste  viděl,  co  na  vás  banka  všechno  nashromáždila  za  údaje  ...  Kam  se  hrabe  StB!
Jelikož  mám  na  to,  abych  porovnával  s  konkurencí,  tak  věřte,  že  ČS  a.s.  je  určena
0 0
možnosti

Marťa

31. 1. 2003 20:35
Re: česká spořitelna - banka O ŽIVOT !!!!!!!
¨je vidět,že už ve spořitelně nepracuješ,ale loajální teda vůbec nejsi,víš,že se podepisuje,že se jak se co dělá a tak nemá vůbec mluvit.Asi jsi nebyl tak loajální jako jiní zaměstnanci.Ani se nedivim že tě vyrazili.
0 0
možnosti

&

23. 12. 2002 10:00
ČS a. s. - banka O ŽIVOT - dokončení !!!!!!!
 
Dovoluji  si  tímto  dokončit  příspěvek  níže  uvedený,  ale  zkrácený:
Jelikož  mám  na  to,  abych  porovnával  s  konkurencí,  tak  věřte,  že  ČS  a.s.  je  určena  pro  méně  vnímavé  klienty,  zvláště  pak  z  vesnic,  kde  má  spořitelna  monopol.  Tímto  se  všem  vesničanům  omlouvám,  ale  je  to  tak.  Člověk  z  města  se  snáže  porozhlédne  u  konkurence  a  zjistí,  že  tolik  vychvalované  "nej"  produkty  finanční  skupíny  ČS  a.s.  jsou  opravdu  "nej"  -  ale  na  tom  druhém,  špatnějším  konci.  Př.: stavební spoření nově  za 2 %. Podívejte se na Internetu na různých finančních, srovnávacích serverech. Konkurence  nabízí  víc. To  samé  u  úroků  z  vkladových  produktů  či  výše  zhodnocení  u  penzijního  připojištění. Chce  to  jen  vidět  a  slyšet  kolem  sebe ...
Ostatně, nedávno prováděný průzkum  hovoří  za  vše:  ČS  a.s.  jako  nejznámější  ústav,  ale  pro  klienty  svojí  kvalitou  až  na  6.  místě  -  dokonce  za  Poštovní  spořitelnou!  A  to  už je  co  říct! 
Pravděpodobně  bylo  anket  podobného  typu  uspořádáno  více  -  tudíž  tadyhle  je  spořitelna  vyzdvihována,  v  anketě,  o  které  píši  já,  je  naopak  zatracována!
0 0
možnosti

finanční poradce

10. 11. 2002 20:13
Nějaké ticho? V pondělí ráno to začne.
Takové zajímavé téma a tady je mrtvo jako v hrobě. Kde jsou ti zastánci eBanky a pomlouvači ČS? Kde jsou CSrypáček (nebo jak se zove), All-in-one a další? No jo, ona je neděle a to by kecali za své. Ale zítra to bude rupiš, to se státní a podnikové počítače budou kroutit pod náporem přispěvatelů. To budou internetové servery ucpané. Žijeme to ve zvláštní době. Vyléváme si zlost na pracovnících bank a sami nejsme lepší. Raději kecáme na internetu, místo nějaké smysluplné a poctivé práce. Tak socani, hurá do mě.
0 0
možnosti

Honza

9. 11. 2002 15:38
O čem to vypovídá ...
Jak napsal tuším K.Čapek, být nejlepší ještě vůbec neznamená být dobrý. Nedal bych hlas ani jediné bance, která u nás působí. Za úroveň jejich služeb, kterou vyjadřují to, jak si váží naší důvěry uložit u nich naše úspory. U některých bank je to trochu lepší (napadá mě Živnobanka, která je jedna z těch méně chamtivějších), u jiných se člověk buď nestačí divit, za co se dá účtovat poplatek, u dalších zase, když něco potřebuje, tak jim to stále drhne v jejich systému.
0 0
možnosti

Marty

9. 11. 2002 15:03
Proboha ...
... a za co ČS dostala prvenství?
 Za byrokracii, zmatek v účtech, pomalost při řešení situací, stálé výpadky bankomatů, nepřehlednost služeb atd., atd. ...?
Ale co, ještě, že jsem utekl z jejích spárů ...!
0 0
možnosti

pracovnice ČS

10. 11. 2002 15:24
Re: Proboha ...
Nebrečte Marty, můžete se kdykoliv vrátit. Dnes už jsme jiná ČS, jiná banka. A to, že jsme získali toto ocenění, nás sice těší, ale zároveň zavazuje. Je to velká výzva k tomu být ještě lepší a dokonalejší. Vím, že se nikdy nezavděčíme všem, ale vždy se o to budeme snažit a pokoušet. To hodnocení provádělo 300 nezávislých odborníků, novinářů, ale i běžných občanů. O to je to cenější.
0 0
možnosti

Skokyn

9. 11. 2002 11:30
Nejlepsi banku si zvolili jen vlastni klienti :-)
Je trochu divne ze vyhraly banky s vysim poctem klientu nez ty nove s mene klienty. Vypada to tak ze dal hlas te bance ve ktere zrovna je!!! CS CSOB atd. Kdo by rikal pred ostatnima ze ta "jeho" banka je k nicemu. Kazdy haji svoje,, i kdyz neni spokojeny. Oteviraci doba, fronty, papirovani, neochota v bankach a na pobockach. Jeste pamatuji kdy v jedne bance misto PC meli projektory, a clovvek  musel chodit jen do jedne pobocky aby si vybral vlastni  penize. V jine pobocce o nem nevedeli nic, a nic ani nedostal. jaka je to banka? ...ta co je "nejlepsi" :-)))))))
0 0
možnosti

****

8. 11. 2002 15:43
vysmech
Tak a je to tady, zvitezila nejhorsi banka - Sporka a nasleduje ji nejvetsi bankovni kostlivec, prezivajici na strvacnosti produktu IPB - Cobka, presne v duchu nasi demokracie.....
0 0
možnosti

e-l-v-i-s

8. 11. 2002 13:11
PROČ MYSLÍŠ RENÉ?
0 0
možnosti

TRPÍCÍ

8. 11. 2002 13:01
JO, V RAIFFCE JSOU PROSTĚ SAMÍ BOZI.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Administrativní pracovník

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha