Diskuze

Zklamání z dovolené se dá předejít před odjezdem

Déšť v místě, kde prý dva roky nezapršelo, výhled na dvůr, pokoj nad hlučnou silnicí a k moři dva kilometry, to všechno může pořádně otrávit dovolenou. Za něco může počasí, z něčeho viní turista cestovní kancelář, řadu problémů si způsobí sám. Třeba tím, že nečte podmínky zájezdu, nepostará se o připojištění a předem málo komunikuje s organizátory zájezdu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bret

15. 4. 2003 14:46
hluk
S tim hlukem, se to chce informovat na hygienikem povolenou maximalni hodnotu hluku (v ruzne denni doby). Pak majitel hotelu musi vyjit vstric, protoze by porusil predpisy sve vlastni zeme. (I kdyz jsou zeme, kde predpisy nejsou nebo se vubec nedodrzuji). Pokud tam budete mit pod okny par cizich ozralcu, tak to musi resit tamni policie, ale pokud je to treba diskoteka v hotelu pod vasi podlahou, tak se asertivnejsi jedinec sveho klidu vetsinou domuze. Kazdopadne to nechce jen opakovat, ze je to moc hlucne, ze vy nemusete spat, ale napr. rici, ze to prekracuje povolenou hladinu hluku xx dB pro dobu od xx hodin a ze tim je dany pokoj nevhodny pro nocni uzivani a tamni urad by ho mel zavrit (ten pokon, ne majitele ;-). Majitel pri prvni prilezitosti vas prestehuje a "soupne" tam nekoho jineho, ktery sice bude nastvany, ale nebude tak vyskakovat. 
0 0
možnosti