Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Napište nám..., my vám někdy odpovíme

Potřebujete informaci o některém z bankovních produktů a nechcete ztrácet čas jejím hledáním na internetu, či dokonce návštěvou banky? Nejjednodušším řešením je bance zavolat, popřípadě poslat e-mail. Banky uvedené služby propagují a pobízejí klienty k jejich využívání. Dostanou však zákazníci opravdu informace, které žádají? A jak rychle se jich dočkají? Někdy obratem, jindy vůbec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

15. 8. 2003 14:01
Spekulace
Uvedene casy v clanku jsou nahodna spekulace. Napr. u GECB se da odpoved na dotaz e-mailem obdrzet klidne za pul hodiny az hodinu, stejne tak za tri dny. Asi zalezi proste na vytizenosti linky a ochoty na druhe strane na neco odpovidat ... stejne tak CS a.s. - proklamuje se zde, ze odpovida celkem rychle. Ja jsem od ni bezne dostaval odpovedi i po tydnu ... verim, ze eBanka byla nejrychlejsi, ta si specialne zaklada na internetu ...
0 0
možnosti

Jan P.

13. 8. 2003 13:20
Poštovní spořitelna
Poštovní spořitelna emailovou adresu pro komunikaci má, adresa reklamaceps@csob.cz, odkaz na jejich Webu vpravo nahoře. Neposílal jsem tam dotaz, ale dvě stížnosti/reklamace, na obě bylo reagováno, dokonce ředitelem pobočky. Oproti tomu jejich 800 linka byla dosti strašná (zkušenost z minulého roku), paní kromě obecných proklamací nic nevěděla (měl jsem Internet před sebou a byl schopen jí citovat, ona evidentně vařila z vody), nepředstavila se ani jménem, v podstatě mi pouze byla schopná říct číslo na pobočku, kde mi to prý vysvětlí.
0 0
možnosti

a

20. 8. 2003 9:24
Re:
Tato adresa je, jak název napovídá, určena pouze pro reklamace. Dále existuje e-mailová adresa helpdesku. Ale centrální e-mail pro dotazy klientů Poštovní spořitela opravdu nevede.
0 0
možnosti

Petr

13. 8. 2003 13:15
0 0
možnosti

miki

13. 8. 2003 12:59
Nejlepší je telefonní automat
a to bez legrace. Zjišťovali jsme cosi přímým dotazem na infolinku banky (a totéž mají telefonní operátoři). Bohužel máme ISDN-připojení a tam nelze mačkat tlačítka podle toho, co automat potřebuje, protože automat na mačkání nereaguje. Přes automat jsme se nepřelámali, nedokázal nás přepojit na operátora ani nám jinak pomoci. Následovalo pracné vyhledání čísla firmy v telefonním seznamu a volání přes jinou linku, která nemá automat. Na celkem jednoduchý dotaz asi půl hodiny času.
0 0
možnosti

Martin

13. 8. 2003 11:11
zkusenosti
Ja volal do nekolika bank a vzdy jsem se dovolal. Je fakt, ze jsem mel jen nenarocne otazky cen poplatku a sluzeb. A vzdy operator celkem rychle odpovedel.
Na odpoved pres email to je daleko horsi. Posilal jsem dotaz na urad prace a tusim, ze se uz asi neodockam. To same je s uradem tipu obecni urad, krajsky urad nebo financni urad. To by clovek vykvetl, nez by dostal odpoved. Z Krajskeho uradu v Karlovych Varech  uz cekam na odpoved asi rok. Poslal jsem tam cca  dvacet dotazu a nic. Celkem jsme byl prekvapen u ministerstva financi. Tam odpoved prisla do druheho dne.
0 0
možnosti

cherry

13. 8. 2003 10:30
Zcela náhodou jsem tento týden napsal dotazy do České spořitelny a Raiffeisenbank a obě odpověděly zhruba do dvou hodin. Stejné zkušenosti mám i s HVB.
0 0
možnosti

Marťa

13. 8. 2003 10:21
re:
Tak to já mám jinou zkušenost, psala jsem dotaz na Stavební spořitelnu České spořitelny a na Penzijní fond České spořitelny a odpověď jsem dostala do druhého dne.Pokud potřebuju něco obratem, tak si to najdu na internetu a nebo si přímo zavolám do konkrétní organizace.
0 0
možnosti

Pavel

13. 8. 2003 8:00
To znám,
  1. mám ověřeno, že dotaz poslany e-mailem si nikdo nepřečte, nebo na něj neodpoví. Poslední dva případy: dva dotazy na AMCICO AIG Life zůstaly ve ztracenu, dotaz na stavební spořitelnu Wustenrot zatím také, a to jsem ho poslal před třemi dny. Já bych si představoval, že odpověď dostanu obratem, nebo nejpozději tak do druhého dne.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Vyvážejí do Asie i do Afriky. Recepturu a stroje si přísně chrání

27. dubna 2024

Jejich výrobek zná každý český chalupář. A často mu jeden nestačí. Přesto Papírna Moudrý stačí...

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?

26. dubna 2024

Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...