Diskuze

O všem rozhoduje likvidátor

Při posuzování nabídky pojištění se zájem většiny klientů orientuje pouze na to, kolik ho pojištění bude stát a na to, co dostane. Pojišťovny logicky poukazují ve svých materiálech na pojistnou částku, která má často několik číselných řádů a je tak pro mnoho z nás velmi lákavá. To, že jí pojištěný za několik let skutečně dostane, však není jisté. O tom kromě jiného rozhodne až individuální přístup a kvalita příslušného likvidátora. 
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel

17. 9. 2003 7:25
ČP je nejhorší...
Hezký den, mí známí už čekají na vyřízení nehody už dva měsíce. Jsou pojištěni u České pojišťovny. Nikdo nic na klientské lince neví, pořád si je přehazují jako brambor. Jejich likvidátor byl také na dovolené, tak se to zdrželo. Nechápu potom, pro koho tady pojišťovna je. U České p. jsem byl já osobně pojištěný jen chvíli a stačilo mi to.....smutný příběh
0 0
možnosti

Eva

17. 9. 2003 9:38
Re:
Ještě horší je Kooperativa. Přestože jsme doložili všechny doklady i od policajtů museli jsme se hádat i s vedoucím likvidátorů a úhrada nám přišla až po půl roce. K tomu jejich krátká pracovní doba. Kooperativu už nikdy. A nebyla to jediná zkušenost. Vykradení jsme byli 3x během loňského roku.
0 0
možnosti

počtář

5. 9. 2003 13:25
o vsem rozhoduje uplatek
zalezi jen na tom kolik date likvidatorovi uplatek, vetsina likvidatoru je placena spise prumerne, takze se snazeji k uplatkarstvi prikloni. Potom muzete ocekavat pojistne plneni ve vyssi vysi, nez byste dostal.
0 0
možnosti

vit

5. 9. 2003 13:49
Re:
Ano, ano...kdyz likvidatorovi nabidnete 10% z castky, tak rad ji zvysi, aby tech jeho procent stalo za to.... (z vlastni zkusenosti.)
0 0
možnosti

Rebel <rebel@atlas.cz>

5. 9. 2003 12:27
Ja mam jen spatnou zkusenost
Stalo se mi ze mi ukradli 3 mesice novou Felicii, nakupni cena byla 245kkc.
Oznamil jsem to policajtum kteri jenom krcili rameny a po mesici z nich vypadl papir ze se pripad odklada, takze na radu prisla pojistovna. Pan likvidator ktery moji udalost dostal si vzal na tri nedele dovolenou, takze se dlouhou dobu nic nedelo, na me dotazy proc to neprevezme nikdo jiny mi nikdo nebyl schopen rozumne odpovedet.
Pak se konecne vratil a zacal likvidovat. Pocitani skody trvalo nejake dalsi tri nedele, takze po nejakych dvou a pul mesicich od odcizeni mi konecne chteli skodu proplatit. Prekvapeni ovsem bylo ze jenom ve vysi 160kkc, z cehoz jsem byl mirne receno rozladen. Po dalsim rozhovoru likvidator rikal ze to jeste prepocita - a tady nastalo prekvapeni. Tentokrat to zvladnul do druheho dne, s omluvou ze to auto brali jako rok a tri mesice stare a ne jako tri mesice stare, a castka se najednou zvedla o 50kkc. Na 99% jsem si jist ze to nebyl omyl, jenom zkousel co si necham libit.
Na zadost ze chci vypocet skody presto videt nebyla opet zadna reakce.
Jmeno tohoto likvidatora uz si bohuzel nepamatuji, velice rad bych ho sem napsal jako varovani pro ostatni, ale pojistovna to byla Kooperativa, a likvidaci provadela jeji pobocka v Petrohradske ulici v Praze - Vrsovicich.
0 0
možnosti

bobo

5. 9. 2003 13:20
Re:
souhlas, je to sbírka zlodějů, na likvidaci z pov. ručení u české poj. 12 telefonátů, 3 měsíce a kupa lží, další likvidace u Kooperativy- 4 měsícem kupa lží i mezim. telefonátů- nenohli najít doklady, likvidátor i přes zanechané tel. číslo nezavolal, vlezl bez mé přítomnosti na soukr. pozemek, na formulář popisu škody zešvindloval můj podpis, navíc se toto 2x ztratilo a chtěli zaslat kopie, další likvidace Česká poj-, Všechny podklady i s písemnou žádostí o urychlené plnění cca 4 měsíce, 10 tel- lži, výmluvy až po zaslání stížnosti se pohli, nyní opět nemohou najít vyplněný formulář poslaný před dvěma měsíci doporučeně, pokud plnění opět nebude, postupuju to právníkovi a podávám trestní oznámení. Podělaný úředníci a zákony vymáhají peníze pod sankcemi z řidičů, ale pojišťovny nemají zákonem vymezený čas plnění a jen lžou
0 0
možnosti

s

5. 9. 2003 12:11
s
sss
0 0
možnosti

JMS

5. 9. 2003 11:17
Mystifikace
"Plnění je splatné do patnácti dnů, jakmile pojistitel skončil šetření nutné k zjištění rozsahu povinnosti pojistitele plnit. Šetření musí být provedeno bez zbytečného odkladu; nemůže-li být skončeno do jednoho měsíce po tom, kdy se pojistitel o pojistné události dozvěděl, je pojistitel povinen poskytnout pojištěnému na požádání přiměřenou zálohu. "
 
Když už něco takového napíšete, tak si alespoň zjistěte, kdy se škodní událost stává pojistnou událostí.
Je třeba toto lidem vysvětlit, aby pak nebyla mýlka.
Je to totiž dost zásadní rozdíl!!!
0 0
možnosti

indza

5. 9. 2003 9:32
Vše Ti vysvětlí
Podepiš smlouvu, zaplať a až vznikne pojistná událost, pojišťovna Ti vysvětlí, že máš smůlu slovy "Na tohle se pojistka nevztahuje, to by jste si býval musel připlatit to a ono :-)))
0 0
možnosti

noname

5. 9. 2003 13:04
Re:
Nezlob se na me ale cist lidi ucej uz v I a II. tride a to ze lidi nectou smluvní ujednání apod za to pojistovny nemuzou tak se potom nesmis divit kdyz si nekdo uzavrete pojistku na byt  a potom u ukradnou auto nebo zabijou prase ze nic nedostane....pojistovna neni zaopatrovaci ustav
0 0
možnosti

Květoslav

5. 9. 2003 8:16
Spokopjenost
Pracoval jsem v autoservisu a s likvidátory a jejich zákazníky jsem přicházel do styku velmi často.Musím pochválit všechny likvidátory se kterými jsem se setkal,protože za celého 2,5 roku nebyla ze strany zákazníků naně a ni jedna stížnost.Myslím si,že stejně jako v ostatních profesích se najde černá ovce,najde se i mezi nima.Valná většina z nich je ale velmi solidní
0 0
možnosti

Delirium Tremens

5. 9. 2003 8:32
Naprosto s vámi souhlasím, ale
Kolik procent z vyplacené částky vás ta spokojenost obvykle stojí ?
0 0
možnosti

Tomáš

5. 9. 2003 8:16
likvidace jednoduché pojistky = 3,5 měsíce
Likvidace pojistné smlouvy kapitálového životního pojištění u České pojišťovny trvala před prázdninami letošního roku (2003) více než tři měsíce. Z pojišťovny přitom podle jejích údajů odešla k likvidátorovi během několika dnů. Likvidátor není vázaný závaznými termíny?? Výsledkem celé záležitosti byla několikaměsíční finanční tíseň (prostředky byly nutně třeba). Peníze se na účtu po několikeré urgenci objevily po  více než 3 měsících. Každý pracovník informační linky říká úplně něco jiného a po desítkách telefonátů na tuto linku si troufám tvrdit, že jsem proškolenější než každý jednotlivý z nich. Jako omluvu neberu: přecházíme na nový digitální systém evidence smluv (asi pravý důvod zdržení). Nemělo by se tímto krokem naopak zrychlit vyřízení??? Co je mi do vnitřních záležitostí pojišťovny, vždyť přece zájmem klienta je rychlost... Perlička na závěr: Po předchozím dlouhém čekání a dohledávání, kde je chyba (zda náhodou není z mé strany a nebudu čekat další tři měsíce) jsem se dozvěděl na info lince (v pondělí) krásnou zprávu: "vše máte vyřízené, pojisná smlouva byla zlikvidována, peníze jsou připravené k odeslání". Paní, či slečna byla společně se mnou nadšená. Peníze však ani po týdnu opět nepřišly. Opět volání (další pondělí), co se děje?: pojišťovna odesílá peníze v pondělí a ve středu. Peníze opět na účtu nebyly... Středeční telefonát: důvod: pojišťovna nejdříve posílá klasickou poštou dopis, ve kterém informuje o částce - což trvá od nachystání prostředků max. 14dní. Samozřejmě, že byla využita max. možná doba. Tedy po 2týdnech a třech měsících jsem byl spokojen. Hádejte, uzavřu si u pojišťovny resp. z dřívějška dostala nálepku "Pojišťovna" někdy v budoucnu novou smlouvu??? Spokojený klient na prvním místě.
0 0
možnosti

lurtz

5. 9. 2003 10:39
Re:
Kdo by si taky dobrovolne uzaviral pojistku u ceske pojistovny. Tam bych nesel ani na zachodky, kdyby je meli pro verejnost.
 
0 0
možnosti

Václav

5. 9. 2003 7:39
Základ je v pojistné smlouvě
K tomu, aby se zájemce o pojištění dobře pojistil potřebuje znát obsah pojistné smlouvy, pojistných podmínek a smluvních ujednání. Tedy studium tak na půl roku a víc. Kdo tedy pomůže? Pojišťovák-zaměstnanec pojišťovny-agent-výhradní? Proč mu vše  věřit?Hájí zájmy svoje a pojišťovny. Pojišťovák nezávislý na pojišťovně-makléř? Asi sotva, vždyť je placen od pojišťovny a přitom se tváří, že zastupuje klienta na základě plné moci a jeho zájmy a tento klient neplatí nic. Makléř by měl být placen jen od klienta a tím hájit i jeho zájmy. Od pojišťovny by neměl mít žádnou provizi. Potom by vztah byl důvěryhodný a korektní. Jenže zákonotvůrci jsou neschopní tento fakt pochopiit a tak potenc. klient je dán na pospas těm, kteří budou mít silnější argument a pro něho je jen možnost se soudit v případě nesouhlasu se závěrem likvidátora.
0 0
možnosti

Delirium Tremens

5. 9. 2003 8:42
Kdo poradí? No přece likvidátor !
Před tím, než uzavřete pojistnou smouvu je potřeba se kontaktovat s  likvidátorem - známým nebo známým známého...
Ne proto, abyste si ho podplatili pro událost budoucí, ale proto, aby vás při vyplňování pojistné smlouvy řídil.
Schopný odborník vás upozorní na sto a jednu kličku na níž vás může pojišťovna utáhnout. Takto vyplněnou smlouvu pak předložte pojišťovacímu agentovi a trvejte na jejím znění.
A ještě něco: Vezměte si od "svého" likvidátora telefonní číslo a v případě pojistné údalosti volejte nejdříve jemu a pak teprve policii.
Je pak jedno jesti váš případ dostane náhodou váš anděl strážný nebo někdo jiný - na pojišťovnu jste již připraveni.
Přeji všem hezký a bezudálostní den :-)
0 0
možnosti

anonymous

5. 9. 2003 7:39
paradoxy
Před lety jsem měl autohavárii, ne z vlastní viny, nedostal jsem přednost. Byla to ojetina v hodnotě asi 70.000,- . Po čelní havárii byl posunutý motor, vymlácené reflektory, uražený nárazník, pomačkané plechy blatníků a kapoty a mírně "hnutá kastle". Likvidátor pojišťovny viníka vyčísli škodu na mém voze na 14.000,- , přitom servis odhadoval opravu minimálně na 75.000,- On totiž jeden nový reflektor přišel na 4.500,- a nárazník na 11.000,-. Stížnosti nepomohly. Našel jsem tedy človíčka, který ode mne nepojízdné auto s pohledávkou u pojišťovny celkem výhodně koupil (jen díky tomu, že motor chodil v pohodě a byl to diesel), z pojišťovny vytáhl 65.000,- a celé auto ještě prodal rádoby na náhradní díly. Asi po měsíci jsem však toto své auto potkal na silnci "sdrátováné" v prakticky stejném stavu, ve kterém jsem ho prodal.  To jsou paradoxy.....
0 0
možnosti

Luděk

5. 9. 2003 12:33
Re:
U jaké pojišťovny byl pojištěn viník té DN?? Z vlastní zkušenosti vím, že problémy dělá hlavně podnikatelská pojišťovna a Česká....
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Najdete na iDNES.cz

Měny

Kalkulačky

Střední školy

Termíny

Vláda

Zaměstnání

Nepřehlédněte