Diskuze

Banka roku 2003

V ocenění MasterCard Banka roku 2003 figuruje řada kategorií, které se specializují na nejdůležitější aspekty bankovních služeb. Je ovšem důležité, aby jedno ocenění stálo nad všemi ostatními a signalizovalo, která banka je pro klienta ideální jako celek. Mělo by ukázat, které bance se klient nemusí bát věnovat svoji důvěru pro komplexní správu financí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MS

18. 12. 2003 20:48
Loajalita klientu a kvalita sluzeb KB?
O kvalite sluzeb KB si dovoluji vyjadrit jiste pochybnosti. Zejmena diky cim dal tim vetsi chybovosti pracovniku expresni linky. Je to temer neuveritelne, ale kdyz nepocitam zadosti o zaslani minivypisu, je u mnou zadanych polozek chybovost kolem 15 az 20%!!! Jenom pro uplnost dodavam, ze jeste pred dvema lety jsem byl s KB naprosto spokojen a expresni linka byla pro mne synonymem spolehlivosti. Kdeze predlonske snehy jsou... Nemit u KB spotrebitelsky uver a tim padem nebyt vazan povinnosti tam mit i osobni ucet, uz bych, i pres nemale naklady, sel s osobnimi financemi radeji jinam. O me spokojenosti svedci nejlepe to, ze firemni finance uz jsem KB v zadnem pripade nesveril.
0 0
možnosti