Diskuze

Desetitisíce pojistných smluv v ohrožení

Lobby pojišťoven zvítězilo. Měsíc platné znění zákona o daních z příjmu je zcela protichůdně změněno. Desetitisíce smluv soukromého životního pojištění se podle nového právního předpisu staly od letošního roku daňově neuznatelnými.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

panangel

9. 3. 2004 16:32
kam s prachama?
k těm co tady zatracují pojištění obecně: dal jsem to níže, kam to patří
vážení pánové, myslím, ž ebych se po deseti letech mé činnosti mohl nazvat Finančním poradcem, ačkoliv tak nedělám, neboť si tak říká, každý "magorů s smlouvou v kapse!
s tím dynamikem souhlas! to bych nikdy nechtěl a nejlepší je to, že lidem tvrdí, že pokud staré smlouvy na to nezmění, tak jim to pojišťovna zruší, slibují nesmyslné zisky(garantovaných 7,5% to jsou věci, že) a podobně -v tom prodejní rozhovoru toho bylo mnohem více. psal jsem stížnost na ČP a na ČAP. ČAP řeklo, ž ese k tomu nemůže vyjadřovat a že to předá ČP, ta mi psolal dopis, že to prošetří a 3měsíce v tahu a nic...
Jinak vážení, ne pro každého jsou akcie, podílové a jiné fondy. Pro ty co to mají někde v ČS na 0.7% a ještě jim to zdaní a nesmí na to šáhnout, je myslím investiční s garantovaným ziskem a nulovým pojištěním mnohem lepším řešením. Pro každého to, čemu rozumí a co je schopný pochopit!
0 0
možnosti

panangel

9. 3. 2004 16:44
Re:
samozřejmě tím nijak nemluvím o daních, ale o investování obecně
0 0
možnosti

Milan S

8. 3. 2004 19:02
Pojistným produktům nevěřim
Důchodovému pojištění nevěřím. Z peněz, které dnes já platím státu na sociálním zabezpečení, se platí důchody současných důchodců. Je možné, že než se já dostanu do důchodového věku, změní se ČR demograficky tak, že nebude z čeho můj důchod platit. Vždyť porodnost práce schopného etnika klesá a naopak, díky "prozíravé" lidovecké politice, porodnos obtížně zaměstnatelného etnika se zvedá. Osobně bych vzniklou situaci řešil takto: současné důchodce bych vyplácel z daní vybraných státem. Zavedl bych povinné,  státem v plné míře garantované, důchodové pojištění všech občanů u státního fondu důchodového pojištění, ve kterém by se uložené prostředky fixovali v podobě cenných komodit, jako je zlato atp.. Jiným produktům pojišťovacího trhu nelze věřit. Vložené prostředky, místo toho aby byly zůročeny, můžou být utopeny v autech a domech pracovníků pojišťoven a tím nenávratně ztraceny. PS: jistoty neexistují a pojištění je iluze jistoty, za kterou rádi platíme.
0 0
možnosti

panangel

9. 3. 2004 16:19
Re:
souhlasím s vámi, problém je, ž ev takovéto míře se to garantovat nedá i v civilizovanějších zemích
0 0
možnosti

Finy

11. 2. 2004 16:23
Soc dem
Nemusely tlačit jen pojiš´tovny, některé totiž měly převážně rizikovou pojistkou s něčím málo na dožití a byl to pro ně prodejní argument, že i tyto pojitky, vhodné k zajištění úvěru, pojištění mladých rodin ap. lze odečíst od daní - teď zapláčou.
Kdo má největší zájem na minimalizování daňových úlev? STÁT, potažmo Špidlova vláda! Soc-demáci, vše pro lid! Souhlasím s níže uvedeným příspěvkem, že největším lovcem našich financí je stát. Kam se hrabou všichni agenti.
A jakpak   se projeví soc-demácká podpora sociálně slabších? Kdo má na dražší pojistku s větší částkou pro dožití, je v pohodě. Ti, co si ji nemůžou dovolit, a musí volit převážně rizikovou (protože nebýt pojištěn je hazard a nezodpovědnost zejména vůči svým nejbližším), zase ostrouhají.
Ať už jdou soc-dem se svými kecy do háje, už toho snad bylo dost. nechápu, že se lidé toho pseudosocialismu ještě nenažrali.
Koneckonců ti co vzpomínají na minulou dobu jsou ponejvíce ti, co se v ní měli dobře, ne ti co na ně dělali.
Takže - kdy už konečně voliči prohlédnou?
0 0
možnosti

Agy

11. 2. 2004 16:10
poslanci...
Tak nevím, koho má pan poslanec Kraus (a jiní) zastupovat v té sněmovně - voliče, nebo silné finanční skupiny?
Je to hnus, a nejede v tom Kraus sám, protože mu na to někdo musel zvednout ruku. Pravda, možná to mezi čtením novin, telefonováním, hlasitým bavením se a chlastáním v baru nezaregistrovali a zvedli ruku ze zvyku...
0 0
možnosti

pojišťovák

10. 2. 2004 18:13
to je hustý
pročetl jsem všechny příspěvky. všechny ideály jsou v řiti. připadám si jako naivka a zřejmě procitám
0 0
možnosti

Agy

11. 2. 2004 16:27
Re:
Neber to tak tragicky. Pojištění je dobrá věc. Jen to musíš dobře znát, umět to vysvětlit a dělat tak, abys nemusel sám ze sebe blejt. Možná někdy něvyděláš tak jako ostatní, ale v dlouhodobém měřítku se Ti to vyplatí.
A jestli je někdo "chytřejší" a bude Ti říkat, že si své peníze zhodnotí jinak (a lépe) - možná má pravdu, ale spíš ho v duchu polituj a jdi od něj. Takovejch už tady bylo....
0 0
možnosti

Macek

9. 2. 2004 10:36
starejme se o sebe
 Odpočet z daní je sice pěkný,ale pro mě ne rozhodující.Chci zajistit sebe i své děti. Zná někdo jinou cestu než pojištění? Až mě třeba na silnici  někdo smete,tak peníze mě sice dětem nenahradí,ale alespoň jim pomůžou. A jestli se dožiju důchodu,tak od státu taky asi nic moc nedostanu/je mi 30/. Tak si na něj musím našetřit. Naučme se starat sami o sebe,nikdo to za nás neudělá.
0 0
možnosti

Fredy

10. 2. 2004 7:13
Re:
Ta poslední věta sedí, ale ten zbytek? No když chcete sázet na jednoho koně (pojišťovnu), tak je to Váš problém. Nemám nic proti pojištění majetku, auta, ani proti pojištění sebe, jako živitele rodiny. Proto mám slušnou rizikovou pojistku. Ale spořit s pojišťovnou? Copak jsem padlý na hlavu? Spořit, či investovat se snažím tam, kde mám alespoň nějakou perspektivu, že mi to něco přinese a hlavně, že mi to nikdo neodnese. Doporučuji zajímavou knihu "Lovci Vašich financi".
0 0
možnosti

zzznet

5. 2. 2004 15:38
jen tak dál
Tady je jasně vidět, jak ti poslanci a další jim podobní jen využívají mezer v zákonech, které takto děravé sami schvalují. Navíc nikdy neudělali nic pro normální lidi, pouze chrání podvodníky a jim podobné. KDY UŽ VOLIČI PROKOUKNOU????????
0 0
možnosti

zzznet

5. 2. 2004 15:36
jen tak dál
0 0
možnosti

Halíř

5. 2. 2004 11:40
kontakt
Dejte mi kontakt na Krause, taky potřebuju něco zařídit.
0 0
možnosti

Krausová

5. 2. 2004 19:28
...
0 0
možnosti

Celer- Horák

5. 2. 2004 9:45
V ohrožení jsme všichni a ne jenom smlouvy!
Pokud povládnou socani,tak nebudeme pouze v ohrožení ale budeme rýt držkou v zemi.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...