Marketing a skutečnost
Mám hypotéku ČMHB na dům. Byl jsem krátkodobě několik měsíců neschopen splácet s jasným začátkem i koncem této neschopnosti. Řídil jsem se "radami" typu - komunikujte s bankou a oni budou vstřícní. Zaslal jsem doporučený dopis s informací o neschopnosti, důvodech, předpokládaném trvání. Banka se ozvala až v okamžiku, kdy nedostala peníze. Pracovník, který mě kontaktoval, o mém dopise nic nevěděl. V následném jednání neudělali ani jeden vstřícný krok. Zaplatil jsem všechny pokuty a sankce přesně podle smlouvy (OK, je to ve smlouvě). A jednání "vymáhacího call centra", které popisuje pan Sahula? Volající pracovnice se neuměla ani představit a ani přesně nevěděla, o co se jedná.
Mělo mě to napadnou už při jednání o hypotéce - různé informace od dvou pracovnic o jedné věci, slíbili určitou výši úvěru a den před podpisem, kdy už máte všechno naplánováno a necuknete, ji snížili o 350 000,-.
Shrnutí - neprofesionální přístup zaměřený na oškubání zákazníka. Bude-li vhodná příležitost, splatím a utíkám jinam. A marketingové kecy pána z ČMHB jsou jen neplacená (nebo placená?) reklama.