Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jaké chyby vám banky rozhodně neodpustí

Člověk není bytost neomylná, tvrdí známé pořekadlo, ale platí také, že každá chyba něco stojí. Stačí chvilka nepozornosti a snadno ztratíte platební kartu, nebo prostě jen zapomenete včas odeslat pravidelnou měsíční splátku na úvěr. Kolik si za takovou chybu naúčtuje právě vaše banka? Můžete být velmi nemile překvapeni!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ondřej

24. 6. 2004 19:18
konstruktivni reseni
Myslim, ze to tady dobre napsal Kony (v prispevku ze dne 11.06.2004 9:03) ..musime tu nespokojenost smerovat na majitele. Je vyborne o tom psat, ale v cestine si to taamhle neprectou.. mate-li nekdo chut pro to neco udelat, dejte mi vedet na mail ondrej@jurecek.net. Taky mi vadi, jak se k nam ty banky chovaji.
0 0
možnosti

ing Míťa Chlupáček

13. 6. 2004 11:10
jak nemůžete nemilovat banky ?
..ať mi upadnou obě ruce, už nikdy nemám arekci a v práci mi zruší přístup na NET ..... jestli existuje v kterém  koliv našem bankovním domě .. na zodpovědném pozici ...člověk-manager, (nemluvím o těch myškách u přepážek), který by věděl co to je ....´KLIENT -  ZAKAZNIK ... ale ne v tom slova smyslu, který pokorně donese na přepážku ..veškeré rodinné úspory  a posílá tam veškeré další ..v čase plynoucí příjmy( za což je mu předložen nesrozumitelný a jednostraně vydělávající systém poplatků a jako protiváha, úžasné služby a 1,78% úročení ročně :o) .... , ale ten KLIENT ....který .... mi denně dává práci , důvěru ..a já pro něj udělam ..první a poslední .....a když na to příjde...tak  ve výjímečných případech ..... i na úkor svého času, či zisku :o))) ........ minulý týden měla má drahá dvě Déčka .. v kčce měli otevřeno pro klienty do 12... pak polední pauza ...a pak jen do 16 a konec ... kliente trhni si nohou ..pokud jsi byl dnes déle v práci, nedej bože chceš udělat bankovní operaci na jiné přepážce , než máš účet ....a nebo chceš jít  na wwww.mojibanku .... z počítače, který nesplňuje asi 50 požadovaných ...tech. detailů..... a druhý příklad .... the same :o) ... v jiném mramorovém paláci byla objednána na jistou hodinu pro vyzvednutí certifikátu ...... a nic ... po hodině čekání ...ji pani poprosila ať příjde jindy.....a to jindy pak trvalo rovněř 1,5 hodiny, protože se musely vypsat ( u klienta , kerému slouží již 5 rok)  jméno...příjmení .... etc. ...... Obě tyto déčka mé drahé si nemohu nepamatovat, protože se vždy ..."uklidňuje" ... se mnou ... v posteli ..a vždy to stojí za to ...... takže bych měl naším bankám být vlastně vděčný ??? ..... nebo snad chování řeznického psa,  kdy  ..... ten kdo buď má monopol ..... a zákazník  je posledním místě ....je jev u nás rozšířenější ??? ..nevím ..  asi jo ..ale tady se píše o bankách .
0 0
možnosti

Johnyz

11. 6. 2004 14:56
....
no banky jsou většinou hodné pokud do nich cpete peníze, ale jakmile chcete vybrat, vzít, provést jakoukoliv nestandartní operaci,.. tak se cukaj, nelíbí se jim to a berou si čím dál víc a důvody jsou ještě absurdnější ... (viz rušení účtu atp.)
0 0
možnosti

ProdejkaCZ

13. 6. 2004 18:43
Re:
100% souhlas Banky si staví paláce a pak se vymlouvají, když zdražují,,,,,
Prodejka - http://www.prodejka.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.prodejka.cz
 
0 0
možnosti

má zkušenost

11. 6. 2004 13:26
mám 2x kreditky GE a Citi
U citi mi trvalo vydání nové karty do druhého dne i s Pinem, u GE týden i s Pinem. Co je asi nej, tak Citibank posílá kreditku v obálce a pin včetně aktivace se provádí po telefonu, takže jim jen řeknete kam ji chcete a počlou ji i  na dovolené a i ze zahraničí ji můžete aktivovat velmi lehce a zadarmo.
0 0
možnosti

jo

11. 6. 2004 13:38
Re:
Potvrzuji, mám podobnou zkušenost s oběma bankami.
0 0
možnosti

ferdulas

11. 6. 2004 12:54
jsem v šoku
zase článek plný nepřesností a lží dělám v bance už čtyři roky ale to co tady páni redaktoři píšou, to je nesmysl... obvzlášť sdělování údajů kohokoliv komukoliv....  IDNES lžete lžete lžete.....
0 0
možnosti

jo

11. 6. 2004 13:42
Re:
Milý ferdulasi, za prvé nepíšeš, kde v bance pracuješ, ale z Tvých výkřiků soudím, že na přepážce pro styk s klienty to nebude. Kromě toho se domnívám, že jako zaměstnanec banky máš jisté výhody co do poskytovaných služeb a výše úhrad, takže neznáš banku z pozice příchozího klienta, který snad za chvíli bude platit i za to, že vůbec vstoupil do honosných bran bankovního ústavu.
0 0
možnosti

Pavel

11. 6. 2004 12:51
zadržení platební karty???
Kus dole je v diskusi, že ČS nevrací platební karty jiných bank zadržené ve svých bankomatech. Jestli tu diskutuje nějaký právník, není to trestným činem? Viz   § 249b trest.z.: Neoprávněné držení platební karty:   Kdo si neoprávněně opatří   nepřenosnou platební kartu jiného,
identifikovatelnou podle jména nebo   čísla, nebo předmět způsobilý
plnit její funkci, bude potrestán   odnětím svobody až na dvě léta,
nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci.
0 0
možnosti

sten

11. 6. 2004 12:39
poplatky
poplatky za zrušení účtu jsou také zajímavé :-)
0 0
možnosti

jo

11. 6. 2004 11:05
S bankami je potíž
Nedávno mi byla odcizena karta České spořitelny. Poplatek za zablokování (ne za novou kartu!) 2000 Kč. Netuším, za co tolik peněz, protože i kdyby bankovní úředník pracoval na tomto zablokování hodinu, tak pořád je to pro banku královský hodinový příjem.
Také jsem potřeboval od České spořitelny druhý výpis a cena 75 Kč za 1 ks papíru formátu A4 se mi nezdála zrovna košer. Odhaduji, že cena takového výpisu (papír, toner, amortizace tiskárny a práce úřednice) nemůže v žádném případě překročit 10 Kč.
Již poměrně dávno jsem měl účet u Komerční banky. Protože jsem jej nepotřeboval k běžnému použití, rozhodl jsem se ponechat na něm menší částku s tím, že časem jej buď zruším nebo začnu znovu používat. Asi za půl roku jsem si přišel pro výpisy a zjistil jsem, že zůstatek na účtu klesá. Důvod byl jednoduchý - připisované úroky v řádu jednotek Kč byly nižší, než fixní poplatek za vedení účtu. Přitom netuším, jakou práci s vedením účtu banka měla, když se na něm několik měsíců nic nedělo. A také mne překvapilo, že se v KB nikdo nezamýšlel nad tím, co právě s takovými účty, kde jistina je relativně stálá a úroky nepokryjí poplatky. Existuje řada lidí s nižšími příjmy, pro které i vkladněkolika málo tis. Kč je velmi významná částka úspor, ale za výše popsaných podmínek by o ně za pár let přišli. Ovšem to nejsou pro banky perspektivní klienti, pravda...
 
0 0
možnosti

Shareware

11. 6. 2004 11:22
Re:
Jen taková poznámka k bankomatům České spořitelny pokud jste klientem jiné banky provádíte výběr ze sítě CS bankomatů a bankomat vám zabaví kartu máte smůlu tento finanční ústav tyto karty nevrací tak mají stanoveno vnitřními předpisy a vy jste nucen si nechat u svého finančního ústavu vyhotovit novou kartu za což platíte.
0 0
možnosti

noname

11. 6. 2004 9:40
ebanka
Rád bych donutil banky platit penále, pokud něco pokazí. Když může platit klient za ohlášený výběr, měla by platit banka, pokud na výběr zapomene. Mě se to stalo při výběru cca 400.000,- Kč v teplické pobočce. Vše jsem řádně oznámil v pobočce banky v UL, která ihned zaslala mail na pobočku, kde jsem chtěl hotovost vyzvednout. Bohužel teplická pobočka byla totálně v klidu, za nepřipravení hotovosti se ani neomluvili. ANO, v této republice správně nefunguje asi nic, chybí jakákoliv zpětná vazba. Chápu, že se může přihodit cokoliv, ale jak je proboha možné, že nikdo na situaci nereaguje? Klient platit musí, tak proč nemusí platit banka? To mám nárokovat ušlý zisk? Jak je možné, že si banka peníze za penále (ještě se mi to nestalo) klidně může strhnout bez vědomí klienta a sama nic platit nemusí? Vždyť "hospodaří" s našimi financemi.
0 0
možnosti

jut

11. 6. 2004 10:12
Re:
Ebanka je jedna s těch nejšitovnějších uvnitř. Jsou schovaní za původně vyspělou technikou ale ta prohnilost no comment
0 0
možnosti

Shareware

11. 6. 2004 8:39
CSOB
Co se týká pružnosti reakcí na reklamace klientů a výši různých poplatků je nejhorší CSOB skutečně to vypadá že tomu vládne UV KSČ . Pokud máte stížnost tak si vás přehazují jako horký brambor až skončíte u vyzvánějícího telefonu který už nikdo nevezme a chování lidí na přepážkách, každý úředník vám na stejný dotaz odpoví něco jiného a to ještě se odbíhá doptávat někam dozadu no prostě hrůza - není nad vlastní zkušenost. Doporučuji zrušit účet a jít jinam. CSOB už NE.
0 0
možnosti

Kony

11. 6. 2004 9:03
Re:
Vážený, sice pravda, taky funguji přez ČSSO - blé, ale mám jednu důležitou poznámku. Nevím jak Ty, ale já mám zkušenosti s více B - ústavy v této zemi a musím konstatovat, že bordel a nevážení si klientů je v této zemi ve všech bankách. Ony ty banky mají sice zahraniční majitele, ale ti na to, pokud to nese penízky, z vysoka kašlou. A víš proč? Protože nás berou jako chovance zoologických zahrad požírající co jim kdo do klece hodí. Doma by si to samozřejmě nedovolili. Jediné, co nám zbývá je psát stížnosti majitelům a čekat, co se stane. Tady totiž v tomto směru není konkurenční prostředí. Jen malilinkatý příklad: Připadá Ti O.K., když platíš bance za to, že jim Ty nebo někdo jiný pošle nebo vloží peníze na Tvůj účet  a tím pádem s těmi  penězi mohou "pracovat"?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...