Diskuze

Bude ČS špičkou na internetu?

Přímé bankovnictví je již několik let běžně dostupnou službou k bankovnímu účtu. Většina bank nabízí založení jeho kanálů (telebanking, internetbanking, GSM banking) ve svých balíčcích zdarma a zvýhodňuje finančně transakce provedené přes tyto kanály. Momentálně se na tomto poli snaží se svými nejsilnějšími konkurenty srovnat krok Česká spořitelna a rozšiřuje nabídku služeb přes internet. Co nového svým klientům nabízí?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ČS

22. 9. 2004 12:17
= banka o život
Česká  spořitelna  nikdy  nemůže být  NEJ  v  kladném  slova  smyslu.  Leda  tak  v  záporném. 
Všechny  pracovní  postupy  a  metody  jsou  ve  spořitelně  překomplikované. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě...
Spořitelna  zavedla internetové bankovnictví jako jedna z posledních,  a to  ještě  po  několika  odkladech.  Kupovat si  CD,  kalkulátor  a pod.  se mi zdá přemrštěné. Pokud je to nějaká velká firma, budíž. Ale pokud si zavedu 5 trvalých  příkazů  za  pětiletku a ty jednou  za 2 roky změním a k tomu jednou za půlroku chci zaplatit nějakou úhradu zvlášť, to je  luxus  dávat  za  to  takový  prachy.  Udělej si sám a ještě nám za to zaplať ...  To  se  snad  už  vyplatí  to  dělat  na  pobočce.  Nevím,  bylo  to ale  taky  drahé.
Ještě  že  jsem  přešel  jinam. Tam  mám  v  balíčku  všechno  zdarma. A hlavně platební styk je tam zcela zdarma  a  v  neomezeném  počtu   transakcí. A balíček vč. mezinárodních platebních embosovaných karet mne stojí míň jak u Spořitelny po jednotlivých položkách tak i v balíčku.  U spořky položka k položce po  pár  korunách  a za měsíc to byl pěkný majlant!  U  mé  nové  banky  bez  nákupu  kalkulátoru,  CD  a  dalších  poplatků. Jednoduché, ale účinné! Funguje to z jakéhokoliv PC,  ale  jsou  tam  určité  bezpečnostní  fígle,  aby  se  k  účtu  nedostal  nějaký  lupič. Nebudu  je  ale  popisovat,  protože  tomu  stejně  tolik ne....
 
0 0
možnosti

Honza

2. 9. 2004 15:53
Nic nového
Co že to má za novinky ČS? Udělala lepší zabezpečení než bylo, to už ale všichni ostatní mají dávno. Hromadný příkazy a zahr. platby, to přece taky. Cizoměnový účty, to je přece automatický ne. Používám ČSOB Internetbanking a jediný co tam není tak je připodepisování, který mi nechybí.
0 0
možnosti

janek

7. 9. 2004 9:12
Re:
Hlavně, že když jsem se ptal jejich podpory na možnost zabezpečení, tvrdili mi že zabezpečení certifikátem je zbytečné a že jejich internet banking je naprosto bespečný. Takže jsem se rozhodl si ho nepořizovat a používám telefon. Hold jsou 100 let za opicema a ještě se tím chlubí!
0 0
možnosti

Spoon_xx

2. 9. 2004 15:07
Současný stav
Nyní nám spořitelna sdělila , že zrušení účtu bude trvat déle, vuhledem k tomu, že cca 2 % klientů ruší své účty.Taky dobrý přístup.....
0 0
možnosti

David

2. 9. 2004 16:10
Re:
Jo a kde to "vám" zdělila? To je pro mě docela novinka. Ani ve zprávách jsem enviděl ty fronty před pobočkama. Hmmm někdo tady kecá. Jestli to nebude ten pán co si tady dělá nepovolenou reklamu!
0 0
možnosti

jirka

2. 9. 2004 14:31
pro Katjushu
Ahoj, pročetl jsem většinu příspěvků a všiml jsem si zejména těch tvých. Řekl bych, že se tu snažíš zbytečně. Většina si neuvědomuje, že soudí zpravidla podle jednání lidí. Tvrzení "s ČS se nedá jednat" je stejně nesmyslné, jako tvrzení, že v Německu je celkem 106% obyvatel. Já mám třeba příšerné zkušenosti s KB, kde mi nechtěli vydat peníze když jsem tam rušil všechny účty. Mé slečně neprovedli trvalý příkaz, díky čemuž nezaplatila splátku z úvěru a má s tím teď problémy. V ČS jsem se s žádnými podobnými problémy nesetkal. Přístup zaměstnanců hodnotím jako plně srovnatelný s HVB, kde jsem měl několik let účty (tehdy ještě Bank Austria Creditanstalt), a jednali se mnou vždy vstřícně. Ovšem za služby platím asi čtvrtinu čáskty v HVB. Kromě toho je třeba si uvědomit jednu zásadní věc - ČS je největší retailový pěněžní ústav u nás (má nejvíce klientů), proto je celkem pochopitelné, že absolutní počet těch nespokojených může být vyšší, než u ostatních.
0 0
možnosti

David

2. 9. 2004 16:11
Re:
aboslutní souhlas.
0 0
možnosti

Jan Poláček

2. 9. 2004 14:18
***
Dobře zaplacený účelový PR článek jen žasnu jak špatně načasovany. Nové funkce ČS avízovala dopisem již v květnu se startem v červnu nakonec nové služby byly v tichosti spuštěny až počátkem července a to ještě s velkými celovíkendovými výpadky u kterých ČS slibovala, že nepřesáhnou hodinu od 22-23 hodin. Internet baknig za celou svou existenci nebyl schopen zahrnou kreditní kartové účty, nevěřím v tvrzení že se jedná o technicky problematickou záležitost, jednoduché vidím že   klient který se dozví jednou za měsíc zůstatek na svém účtu a nemůže být průběrně informován daleko víc utrácí. Další neduh vidím že, prostřednictvím internetbankingu je klient informován o zůstatku pouze následující zúčtovací den a ne okamžitě, i u elektronických typů karet zaúčtování trvá několik dní aniž by se tato částka objevila v nezaúčtovaných položkách. Proč stále klient u množství operací, (žádost o úvěr, kontokorent, vydání zrušení platební karty,blokace karty, musí na pobočku a nelze je realizovat prostřednictvím internetbankingu? Co se týká zdražení poplatku o 100% , považuji to za sprosté a neopodstatněné.
0 0
možnosti

Tomáš Marný

2. 9. 2004 14:24
Re:
Pokud je klient natolik počítačově zdatný, ře by sledoval zůstatek kreditní karty na internetu, může si snad udělat primitivní tabulku v Excelu nebo něčem podobném a výdaje si psát sám...
0 0
možnosti

AlchymistaX

2. 9. 2004 13:44
Co v článku nebylo !!!
Autor článku bohužel píše jen o lepších službách, ale zapoměl si zjistit co za to spořitelna chce.
Ona totiž Česká spořitelna potichu zvýšila poplatek za přímé bankovnictví o 100% a to z 50,-Kč na 100,-Kč měsíčně.  Toto zvýšení se sice netýka majitelů sporožira, ale běžných účtů, které mají třeba živnostníci.
Banka o tom své klienty, kterých se to týkalo, žádným způsobem neinformovala.
0 0
možnosti

kid_lomihnat

2. 9. 2004 14:13
Re:
Ano, potvrzuji!
Z jejich obalek s vypisy na me vypadavaji jen nabidky silenych soutezi, ale zadne iformace o zmene podminek. Krome uvedeneho dvojnasobneho zdrazeni S24 me na jare bez varovani sloucili dva Servisy24 do jedineho (rodinne sporoziro a firemni BU). Pritom s nimi mam dve smlouvy, dve hesla .... Takze ted mi muze manzelka "tunelovat" firmu. Jejich politika k zakaznikum je na odchod ke konkurenci, ale diky predpokladanym kartelum se to nevyplati. Chce to obdobny zakrok statu jako vuci stavebnim sporitelnam.
A to se nerozepisuji o tom, ze odpovednost za zneuziti systemu - ukradeni penez z jejich uctu - hazeji na klienta, dokonce mu nabizeji, ze se proti tomu muze u nich pojistit.
0 0
možnosti

feferonka

2. 9. 2004 13:33
xxx
mam GE
nikdy sem nemela zadnej problem, s nicim. vzdy profi jednani atd.
ale ty poplatky, snad jen citibank ma vyssi...
jenze co ted? mam bezproblemovou historii, ale to je mi pri prechodu jinak asi na nic...
takze dotaz: zjisti CS, ze jsem bezproblemova klientka a bere to v potaz pri napr. postytovany pujcek atd?
dekuji
0 0
možnosti

Best Boy

2. 9. 2004 13:43
Re:
Jo, zjistí. Funguje totiž tzv. Credit Bureau, kde se sbírají informace o úvěrech poskytnutých všemi bankami, které jsou do systému zapojeny. Když nesplácíš v jedné bance, tak to ostatní zjistí a při žádosti o úvěr jinde Ti ukážou vidle (slušnější dveře).
0 0
možnosti

Rennie

2. 9. 2004 13:04
každá banka má svá pro a proti...
Všichni bez rozdílu by jste si měli uvědomit, že každá banka má svoji poplatkovou politiku. A ať budete v jakékoli bance vždy pro vás bude něco levné a něco drahé. Banku si vyberte podle vašich potřeb. A pokud splníte podmínky pro eBanku a budete mít účet zadarmo, prosim,ale za podmínek ne pro všechny a to je diskrikminující. Takže ať už je ČS jakákoli rozdíly nedělá. Ať klient bere příjem takový či makový má možnost se stát jejím klientem za stejných podmínek. ČS nedělá rozdíly, má plno možností jak uspokojit svoji širokou škálu klientů. Ale to si asi pisálkové, kteří ČS pomlouvají nezjistili.
Katjusko: oni jednou pochopí, že ČS je dobrá banka. :o)
0 0
možnosti

Spoon

2. 9. 2004 13:10
Re:
Nezlob se, ale v dobre bance by se tohle stát nemělo, aby blokovala svévolně účet a ještě přesvědčovala klienta, že dědictví si "musí" uložit u nich.
0 0
možnosti

Spoon

2. 9. 2004 12:18
Snuska nesmyslů
Perfektně a asi i dobře zaplacený článek, a co jsem zatím letmo prohlédl diskuzi , tak si čtenáři nenechají nalhat.
  • Servis 24 ? - Asi před 14 dny jsme ho použili a peníze stále nedošly tam kam měly.
Ale co tu budu vše psát znovu, kdo chce at si vše přečte zde : http://zpravodaj.netfirms.com" target="_blank" rel="nofollow">http://zpravodaj.netfirms.com
0 0
možnosti

Arnie

2. 9. 2004 13:21
Re:
A jseš si jistej, že jsi zadal správný bankovní spojení příjemce!
 
0 0
možnosti

nordic

2. 9. 2004 12:08
dotaz
Měl bych jeden dotaz. Mám internetové bankovnictví ve Švédsku: naprosto jednoduché, kromě osobního kódu zadávám při aktivních transakcích ještě jednorázový kód, který si přečtu po setření na kartě (je to karta asi s 50 jednorázovými kódy, jež jsou skryté tak jak čísla u losu). Nemusím nic instalovat a můžu obsluhovat ) učet opravdu odkudkoliv. Zabezpečení nedokážu posoudit, ale pochybuju, že by si ve Švédsku lajzli nabízet něco nezabezpečeného.
A teď ten dotaz: Funguje to takhle nebo podobně jednoduše u nějaké české banky? Už jednou jsem se po internetovém bankovnictví u nás ptal, ale všelijaké ty certifikáty, čtečky, instalační CD nebo diskety a zadávání různých hesel při instalaci mě hodně odradily.
Jinak, jako douška: všechny transakce, vedení účtu, vklady, výběry, zrušení či změna plat. příkazu a já nevím co ještě jsou tu zdarma.  Platí se jennom malý paušál za kartu a internetové bankovnictví jako takové.
0 0
možnosti

klara

2. 9. 2004 12:18
Re:
velmi jednoduse pro FO funguje postovni sporitelna maxinternetbanking. je to podobne jako "svedsky system" ale potrebujete mobil a kod je zasilan sms na vase mobilni cislo. platite beznou sazbu za sms. neni to spatne, pouzivam to par mesicu a jsem spokojena
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Podnikání střídaly chyby i ztráty. V Babicích dnes mají úspěšné České tropy

23. března 2024

Podnikatelský příběh Pavlíny Molkové začal před více než třicet lety ve Švýcarsku. „Všimli jsme si...

Ignoruje vás kolega v práci? Jak poznat pasivního agresora a jak se mu bránit

25. března 2024

Očekáváte a potřebujete od kolegy spolupráci, místo toho se setkáváte jen s tím, že nedodržuje...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Pravidla pro předčasné splacení hypotéky se mění. K lepšímu, či horšímu?

22. března 2024

Stěhování, rozvod, vážná nemoc nebo jen možnost ušetřit na splátkách, to jsou důvody, proč se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...

Auto nabourané na parkovišti. Kdo uhradí škodu?

29. března 2024

Poškozená vozidla na parkovištích v sídlištích, u obchodních domů, sportovních center či v...

Nákup stavebního pozemku na úvěr a bez zástavy? Pomůže stavební spořitelna

28. března 2024

Pořízení stavebního pozemku je dobrá investice. Ať už jako startovací pozice pro děti, pro uchování...

Vyjednávací síla mladých na trhu práce roste, říká personální expertka

27. března 2024

Premium Vyhlídky absolventů jsou nadějné, říká v rozhovoru personální odbornice Jaroslava Rezlerová. Komu...

Akciové trhy i kryptoměny jsou na maximech. Ale vydrží tam?

26. března 2024

Mohlo by se zdát, že globální ekonomika jenom vzkvétá a geopolitická rizika v podobě válek a...