Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klient ING

11. 1. 2005 22:05
spokojenost s účtem
Myslím, že je to laciná narážka na účet s nejvyšším výnosem, kde není poplatek ani výpovědní lhůta. Pokud pan Zikmund chce šťourat tak ať šťourá i v jiných bankách kde takovýto úrok není. Je totiž možné i na jiných serverechbank  zadávat libovolná čísla a  k tomu pochopitelně vymýšlet špatná hesla a donutíte vlastníka účtu aby si jej odblokoval  - ale ne bezplatně jak u ING , ale přes  telefonní číslo začínající na 844... kde to cálujete. Já osobně jsem tam spokojen.
0 0
možnosti

¨Martin Zikmund - také klient

12. 1. 2005 11:08
Re: spokojenost s účtem
Nevím, kde berete takovou jistotu, že o ostatních bankách se tu nedočtete... Už víme nejméně o jedné bance, která by mohla mít podobnou chybu a pokud se to potvrdí, postup bude zcela stejný - banku oficiální cestou upozorníme, necháme jí nějaký čas na nápravu chyby a pak, pokud ji po více než měsíci neopraví, upozorníme klienty, že tu existuje možnost anonymního blokování jejich účtů. Pokud máte na mysli Vy nějakou konkrétní banku a máte ke svému tvrzení důkazy, mohl jste rovnou napsat její jméno do diskuse. Pokud žádnou konkrétní banku na mysli nemáte, pak nechápu smysl toho příspěvku nehledě na to, že bez důkazů jej nelze považovat za pravdivý..
0 0
možnosti