Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

U koho a jak si pojistit domácnost?

Celkový přístup k životu, hodnotám a majetku ovlivňují osobní preference a postoje každého z nás. Trh s nemovitostmi se v Česku stále rozvíjí a hodnota vybavení domácností stoupá. Neustále roste i nabídka a vybavenost rodinných příbytků předměty dlouhodobé spotřeby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Roman

3. 5. 2005 15:38
Pojišťovna roku
V roce 2001 zahájila Komora pojišťovacích makléřů každoroční anketu mezi všemi registrovanými pojišťovacími makléři (právnickými osobami) o Pojišťovnu roku. Cílem ankety bylo posouzení služeb pojišťoven na českém trhu z pohledu profesionálů.
0 0
možnosti

Pavel

26. 2. 2005 17:46
Zkuste to ...
Nezoufejte, jsou zde i firmy, které se snaží zastat poškozených a pomohou, aby jste dostali to co vám patří ! Mám dobrou zkušenost s touto firmou. Opravdu mě pomohli
0 0
možnosti

Kevin

28. 2. 2005 8:37
Re: Zkuste to ...
evidentní reklama, která tady nemá co dělat. Varuji: vyhněte se firmám tohoto typu. Lákají na rychlé vyřízení, vyřídí to stejně jako to udělá pojišťovna sama a ještě pojišťovnu odrbe o svou "odměnu". To zvyšuje náklady na pojistnou událost a promítá se do zbytečného zdražování pojistek.
0 0
možnosti

L.A.D

25. 2. 2005 12:17
O ničem
Článek totálně o ničem, kdyby autor alespoň uvedl nějaký modelový případ a porovnal jednotlivé nabídky a na co si dát u které pojišťovny pozor. Z článku jsem se nedozvědel naprosto nic. Je ale fakt , že článků s takovouto informační hodnotou začíná na skupině serverů iDnes nějak moc přibývat. Opravdu je redaktorům jedno jakou informační hodnotu články mají, nebo jde jen o to zaplnit místo na stránce, případně mít aspoň 2 články denně v 1 rubrice?
0 0
možnosti

Probo

24. 2. 2005 22:25
ČP již NE
Jen stručně: S ČP mám několik opravdu moooc špatných zkušeností a tak díky bohu za možnost výběru jiné pojišťovny.
0 0
možnosti

ČAP

24. 2. 2005 15:34
Upozornění pro pojišťováky
Viz kodex ze stránek ČAP
2.1. Pojišťovny respektují pravidla hospodářské soutěže a obchodních zvyklostí. Soutěž mezi pojišťovnami smí být vedena jedině pomocí čestných a poctivých prostředků. Pojišťovny se vyvarují všeho, co by mohlo porušit důvěru klientů a vyvolat zkreslený dojem o jejich službách. Zvláště se pak vyvarují nepravdivých, pomlouvačných a opovržlivých výroků o jiných pojišťovnách, jejich zaměstnancích a zprostředkovatelích.
2.2. Šíření i pravdivých informací o jiných pojišťovnách je nepřípustné, pokud by jim mohlo přivodit újmu a nebylo vynuceno okolnostmi. Srovnávat vlastní služby se službami jiných pojišťoven lze výjimečně, na přímý a nevyprovokovaný dotaz klienta. Takové srovnání nesmí operovat s neúplnými informacemi, údaji vytrženými ze souvislosti nebo s pojmy, jimž oslovený zákazník řád
0 0
možnosti

ka2ska

24. 2. 2005 14:38
Allianz
Já mám s Allianz dobrou zkušenost. Pojistka byla nejlevnější na trhu v době uzavření (r. 2001), a když nás loni vykradli, dostali jsme vše proplaceno v nových cenách. Jediný problém byl, že na Policii jsem vše hlásila nadvakrát (přišla jsem dodatečně na další ukradené věci) a pojišťovna nebyla schopná si od nich vyžádat další protokoly a potvrzení, takže nám původně proplatili jenom první část nahlášených věcí. Když jsem to ale urgovala, do týdne doplatili i zbytek., takže celkově do měsíce po vykradení jsme měli vše zaplaceno. Jen co mě zarazilo, nedostali jsme žádný papír, kde by bylo vyčísleno, kolik nám za co dali, jenom napsali celkovou sumu, kterou nám posílají na účet. Takže jsem si to musela doma propočítat, jestli peníze sedí. Člověk se holt nesmí spolehnout jenom na pojišťovnu, že všechno zaplatí, a musí si to sám ohlídat... Podotýkám, že s Allianz ani jinou pojišťovnou nemám absolutně nic společného, jsem jenom jejich poměrně spokojená klientka.
0 0
možnosti

Lenka

24. 2. 2005 11:59
Allianz
Mam s Allianz opacnou zkusenost. Meli jsme pojistku temer za pet tisic rocne a kdyz jsme meli pojistnou udalost, likvidator knoural,  ze se k nam nepojede podivat, abychom si nejprve spocitali, zda se nam to rentuje vzhledem k bonusu. Predpokladala bych, ze za ty prachy se dockam daleko lepsich sluzby. Kdyz pojistku uzavirali, mazali nam med, ale kdyz meli platit, delali mrtveho brouka. Tak jsme pojistku u nich zrusili.
0 0
možnosti

Marvin

24. 2. 2005 11:13
Kooperativa
Na uzavření pojistky aby si člověk vzal několik dní volna... Jsem pojištěná u Kooperativy. Fajn! Vznikla mi pojistna udalost, mě plnily bez průtahů, ALE při té příležitosti vznikla škoda i u sousedů a EJHLE PROBLÉMEK! Ačkoliv mám sjednané i pojištění odpovědnosti, tak likvidátorka (veeelmi nesympaticka a nepřjemná osoba) došla k závěru, že škodu jsem nezavinila já (prasklý kohout přívodu vody k myčce) a sousedi mají smůlu - nikoliv však já, portože po mně chtějí uhradit jim vzniklou škodu.......
0 0
možnosti

hynek

24. 2. 2005 10:37
ČP - Allianz
Dobrá pojišťovna se vždy pozná až v době kdy se stane nějaká pojistná událost.Mohu jenom potvrdit, že nejhorší je ČP, to je vidět z příspěvků a znám to i zvlastní skušenosti, né konkrétně já, ale z mého okolí.Např. u rodičů kteří měli vytopený barák, likvidátor se dohadoval o tom,že barák už byl v takovém stavu dříve, že to zná, že odškodňoval i na Moravě,mimochodem barák 5 let po koaudaci, to ho nezajímalo, že to není možné, tak jsme podali stížnost,došlo k přehodnocení, ale jenom o trochu.U známích likvidátor potvrdil škodu na 12.000,-Kč a na konec dostal 3.000,-, tak opět stížnost a dostal 6.000,-Kč,- to mi připadá, že nás pěkně zkoušejí.Já osobně jsem mnoho let pojištěný u Allianzu a nemohu si stěžovat, měl jsem dvě pojistné události, žádné smlouvání, člověk opravdu dostane peníze za vzniklou škodu v plné výši a bez problémů.
0 0
možnosti

Jája

24. 2. 2005 10:18
ČP
Nikdy více Česká pojišťovna,jste vítaným klientem pokud platíte nehorázně vysokou pojistku,při prvním pojistném čerpání v řádu tisíci korun to ještě jde,ale pokud se vám přes barák prožene vichřice podruhé,máte smůlu a jednají s Vámi jako s podvratným živlem a zlodějem.Ruším ČP!!!!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sonda: Stavebko stojí za úvahu, akční nabídky zhodnotí vklady i o 5 %

19. dubna 2024

Stát srazil příspěvek na stavební spoření na polovinu. Od letošního roku přidá střadatelům nejvýš...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Rozhodovat musí lékaři, AI má radit a kontrolovat, říká expert

24. dubna 2024

Téměř v každé práci dnes pomáhají moderní technologie a také umělá inteligence. Zdravotnictví není...

Daně 2023: Na elektronické podání růžového formuláře zbývá už jen pár dní

23. dubna 2024

Nejzazší termín, do něhož lze podat elektronické daňové přiznání, je čtvrtek 2. května. Kdo termín...

Jaké jsou výhody a nevýhody DIP a u jaké nabídky zvýšit ostražitost

23. dubna 2024

Od letošního roku stát nabídl zájemcům o spoření na penzi nový Dlouhodobý investiční produkt, tedy...