Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mají se tuzemské pojišťovny čeho bát?

Sjednávané částky v životním pojištění jsou velmi nízké. Čeští občané jsou podpojištěni! To je výsledek průzkumu pojišťovny AEGON, která se rozhodla od počátku dubna prodávat životní pojištění i českým občanům. S čím přichází?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdeněk Sovík

29. 4. 2005 17:46
životní pojištění
Vážení pisatelé,mám 50 let a zabezpečil jsem se 3 pojištovnami-ČP-Dynamik vyplacený v 60letech,k tomu připojištěný úraz.
Druhé pojištění mám AIG.vyplacené v 55 letech a třetí mám penzijní Credit swist-v 65 letech.
nechci ohrozit své děti,kteří budou mít práci sami se sebou a svými rodinami.
PS.peníze je lepší rozložit do více fondů,nebo se mýlím?Ahoj
 
 
0 0
možnosti

Ing.R.J.

23. 4. 2005 6:46
ČP
ČP sice disponuje velkým pojistným kmenem, ale věkový průměr klientů je poněkud vyšší (evidují i klienty nad 94 let, kteří již voní „fialky“) …a valná část produktů je majetkového charakteru
ČP nedokáže nabídnout (alespoň doposud) zajímavý produkt pro mladší klientelu, čímž bezesporu investiční životní pojištění je.Pokud bude AEGON Pojišťovna specializovaná na tento druh pojištění, a dokáže zajistit následný servis klienta, má jistě na našem pojistném trhu šanci na úspěch.Hesla typu „nebojíme se“ asi nebudou na místě.

Honza

23. 4. 2005 19:59
Re: ČP
Myslím, že již delší dobu je zde na trhu řada pojišťoven, které mají provotřídní servis - proto bych bral jako samozřejmost, že každá další musí nutně mít dobrý servis. Není ma trhu jen ČP a nyní přicházející jedna nová. Pracujete Vy osobněpro AEGON?
0 0
možnosti

Pozor

22. 4. 2005 9:32
Kauza Generali
Vzhledem k informacím, které se objevily v poslední době (např. http://mujweb.cz/www/genlifex/generali.jpg" target="_blank" rel="nofollow">http://mujweb.cz/www/genlifex/generali.jpg) jsem dnes napsal na Úřad dozoru nad pojišťovnami tyto otázky:
 
1) Má pojišťovna povinnost u produktů, kde jsou hrazeny náklady systémem poplatků (investiční a flexibilní pojištění) povinnost zveřejnit všechny poplatky v sazebníhu poplatků? Pokud ano,
2) Proč Generali u svého produktu Life a Life Plus před klienty zamlčela vysoký počáteční poplatek a již 2 roky jeho výši v sazebníku neuvádí, ačkoliv ho strhává.
3) Co má udělat klient, pokud mu byl stržen poplatek, který není nikde v oficiálních materiálech uveden.
JS
0 0
možnosti

Jirka

21. 4. 2005 11:40
ČP říká: Nebojíme se!
Pracuji pro  Českou a po přečtení článku jsem se musel smát. S tímto tady nikoho neohromíte a nikoho nepřetáhnete, hoši. Ty produkty jsou tak pět let za námi! :)
0 0
možnosti

Honza

21. 4. 2005 13:19
Re: ČP říká: Nebojíme se!
Pro objektivnost: souhlasím, že se není čeho bát, zázak to určitě nebude.
Ale ani vámi uváděný  "slavný" Dynamik není až tak dobrý pro klienty , jako pro ČP
0 0
možnosti

Martina

21. 4. 2005 10:54
mají se tuzemské poj. čeho bát?
určitě ne
0 0
možnosti

Pepa

21. 4. 2005 10:44
kdepak...
Jsem pesimista - podívejte se kolik slovutných světových pojišťoven na našem trhu paběrkuje a přes slavné zázemí a ratingy se potácejí s drobnými tržními podíly. Commercial Union/Aviva, AIG/První Am.- Česká, Uniqua, Wustenrot aspol. Všichni se chvástali, jak jsou dobří a jak jim Češi budou ležet u nohou. Už jen ty jejich pro Čechy nestravitelné názvy dávají tušit, že to s úspěchem nebude tak slavné. A název Aegon je taky jazykově příšerný. Podívejte na Kooperativu - její mateřská rakouská firma nelpěla na používání svého německého názvu a jak se jim tady daří...
 
No a dávat rádoby nezávislý článek o konkrétní pojišťovně vyšperkovaný jejími reklamami mi pijde poněkud
0 0
možnosti

PatrikChrz

21. 4. 2005 8:06
Nic nového
Koukám, že PR kampaň téhle pojišťovny se pěkně rozběhla. Je možné, že naláká dost klientů, záleží na tom, jestli se jí podaří vyškolit vlastní nebo přetáhnout (všeho)schopné obchodní zástupce od jiných pojišťověn, nebo uplatit "nezávislé" dealery (něco jako Česká pojišťovna se svým produktem Dynamik S - stejný produkt jako Dynamik, jenže (ještě) méně výhodný pro klienty - je tam větší provize a prodávají ho výhradně "nezávislí" dealeří).
Ono toho totiž ani mnoho není, čím může tahle pojišťovna konkurovat. Technická úroková míra je regulována ministerstvem financí, úmrtnostní tabulky využívají pojišťovny plus mínus stejné, takže žádný zázrak.
Kdyby tak raději chtěla na náš trh přijít nějaká agresivní banka, pojišťoven je tu dost.
0 0
možnosti

SocPredator

21. 4. 2005 2:06
myslím, že ne
podle toho spotu v TV, to nebude zrovna lidová pojišťovna :-)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc

26. dubna 2024

Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...

Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?

26. dubna 2024

Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...