Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obchody

Své věrnostní programy mají různé značky sportovních potřeb, obuvi, oblečení, ale i prodejny potravin, supermarkety, prodejny knih a drogistického zboží. Své zákazníky sdružují v klubech, vybaví je kartou a nezřídka jim zasílají klubový zpravodaj. Body se získávají podle toho, jak mnoho a jak často člověk nakupuje, a odměnami bývají tradičně slevy na vlastní zboží. Někdy dostávají klienti jako bonus i osobní dárky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Richi

slevy
Na internetu je spousta online obchodů které Vám dají mnohem lepší slevy za pravidelné nakupování :-)
 
0/0
3.11.2005 17:04

Mája

koukám
že slevy jsou opravdu zásadního charakteru. Utratit v jednom kšeftě za půl roku dvacet tisíc, abych příští půl rok dostala sedm procent slevu, tomu říkám good value... :(  (zvláště pak, když vidím, že M&S po sezóně jde na polovinu nebo třetinu ceny oblečení - a nepochybně na tom stále ještě neprodělává)
0/0
26.4.2005 11:04





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že připojení na pult centrální ochrany objektu snižuje cenu pojištění domácnosti?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.