Diskuze

Co všechno umí internetové bankovnictví

Všechny banky na českém trhu mají alespoň jeden kanál přímého bankovnictví, je jím internet banking. Banky tuto formu obsluhy účtu nabízejí klientům, aby jim nabídli jistý komfort obsluhy účtu na dálku, ale i nižší poplatky za transakce provedené na účtu. Co všechno tedy internetové bankovnictví umožňuje? Jsou velké rozdíly mezi jednotlivými nabídkami bank?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zubrsu

23. 2. 2006 18:14
Kdepak 24hod/7 dní v týdnu
Používám HB a Internet banking ČSOB a jsou tam dost velká omezení mimo pracovní dobu ČSOB. Pouze v době od 8-18 hod fungují všechny nabízené služby.Když jsem problém řešil s Helpdeskem,tak jsem se dozvěděl, že systém neumožňuje on-line funkce po celých 24 hod.  
0 0
možnosti

JF

8. 1. 2006 19:08
gramatika
Jestli jsou vaše info tak kvalitní jako znalosti češtiny, jste velmi nevěrohodní.
0 0
možnosti