Diskuze

Jaká je dostupnost stránek internetbankingu?

Důležitým kritériem pro posouzení kvality internetového bankovnictví jednotlivých bank je i dostupnost jejich služeb. Testovali jsme je pro vás i letos. Zkoušeli jsme dostupnost stránek internetového bankovnictví jednotlivých finančních ústavů. Test provedla společnost ACTIVE 24, s.r.o., poskytovatel komplexních internetových řešení. Testování probíhalo po dobu jednoho týdne (od 27.4. do 3.5.2005), a to v intervalu jedné minuty. Jak dopadlo?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaromír Jílek

16. 7. 2005 8:56
dostupnost u RB?
Všechno se zdá být pohodlné a rychlé až do okamžiku, kdy se do komunikace s bankou ( v mém případě RB) vloudí chyba, lhostejno na které straně. Pokud je pracovní den a pracovní doba, je vše v pohodě. Navzdory nabízené non stop poradenské službě však Vám banka (RB) neodstraní chyby. Stane-li se Vám tato nepříjemnost v pátek večer a v pondělí odjíždíte mimo dosah internetu, máte smůlu , která hraničí s hororem. RB Vám poskytuje podporu pouze od pondělí do pátku od 9 do 17 hodin. Potom se Vám na lince pomoci ohlásí sice ochotná pracovnice, leč s odstraněním problémů Vás odkáže až na nejbližší pracovní den. A výhody IB jsou ty tam. Jakoby klienti banky měli také padla. A co teprve, jsou-li v zahraničí. Pak je lépe včas vyměnit banku.
 
0 0
možnosti

Roman

7. 6. 2005 16:23
Vypadky Ceske Sporitelny
U tohoto ustavu je zminovany jen posledni vypadek. Bohuzel faktem je, ze az na posledni tyden jsou vypadky aplikace pomerne caste a hlasek o tom, ze aplikace je docasne vypadla jsme za posledni dva mesice videli az az. V tomto pripade ovsem tradicnim zpusobem merena dostupnost neni dostatecna...
0 0
možnosti