Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aby peníze za reklamu nepřišly nazmar

Televizní reklama prodává nejlépe. Podobně jako inzerát v celostátním tisku. Platí to však pouze v případě výrobků a služeb, které si může koupit zákazník v Českých Budějovicích, Aši i v Ostravě. Malého podnikatele s regionální působností může takové přesvědčení snadno zruinovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

teorie a praxe
Připadá mě to jako zaručený návod jak zbohatnout.
Z praxe k tomu mohu říci akorát tolik že  jde o obecné naprosto teoretické kydy 
 
 
0/0
27.9.2005 22:33

samis

Uaaa
ty asi budes zamestnanec co?
0/0
27.9.2005 16:24

Pavel

Uaaa
To by me zajimalo, kde autor bere ceny - internetove stranky za 3000???? To snad ne? Cena a priprava inzerce jsou desetitisicove castky, webove stranky taktez. Az prijde kosmeticka do reklamni agentury, ze chce web za 5 000 tak chudak nepochodi.
0/0
27.9.2005 12:37

mujercita

Re: Uaaa
ale dá se to. já mám svoji stránku za 4000 a funguje velice dobře, fakt je, že se pak musí ještě připočíst přednostní umístění ve vyhledávačích
0/0
27.9.2005 14:47

Mirda

Re: Re: Uaaa
No taky mi to prijde prehnany, videl jsem veby uz doslova za par korun rozhodne to na predstaveni firmy staci, Pro takovou kadernici nebo autodopravce rozhodne. Co tam dá, kontakt, obrázek svého náklaďáčku a konec. Na svoji účetní jsem kdysi taky narazil na internetu, má celkem dobré stránky a prý to stálo asi 1000,-
0/0
27.9.2005 22:41

Mirek33

Pekne
 Jednoduchy, ale pekny clanek. Diky!
0/0
27.9.2005 11:16





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že termínovaný vklad je obvykle lépe úročený než spořicí účet?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.