Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dobří řidiči na pojistce ušetří

Mírné zvýšení základních sazeb u největších pojišťoven, větší úspora peněz pro dobré řidiče a další podrobnější řazení klientů do škatulek podle věku, bydliště a stáří auta. To jsou novinky povinného ručení pro rok 2006.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vw

13. 11. 2005 17:22
a o čem diskutujete ????
panové a dámy o problému samotném nevíte stejně jako autor článku nic. bohužel. tato diskuze je stejně jako většina na nic.
0 0
možnosti

Jenda P.

8. 11. 2005 23:21
Pojišťovny vymejšlí jak Vás obrat!
Vážení, sic by to urcitě bylo ideální řešení uzavírat povinné ručení na řidiče, avšak chyba není na straně pojišťoven ale legislativy- ta hovoří o pojištěném vozidle a ne řidiči. Ono jste všichni moc chytrý jak by to šlo jednoduše a logicky ale zkuste se nad tím napřed zamyslet, než to domyslíte.
0 0
možnosti

vw

13. 11. 2005 17:17
Re: Pojišťovny vymejšlí jak Vás obrat!
povinné ručení je skutečně " na řidiče" na rozdíl od havarijního pojištění alespon u Kooperativy
0 0
možnosti

TomášM

8. 11. 2005 20:18
Není úplně pravda
zapomněli jste napsat  dobří řidiči co nemají auto na leasing. Na leasing můžete řídit jak Fitipaldi a je vám to h o v n o platný, páč platíte furt stejně
0 0
možnosti

Honza

8. 11. 2005 23:13
Re: Není úplně pravda
Jenže tady byla řeč o pojišťovnách a ne leasingových společnostech, zálečí už jen na tom, jak máte postavenou smlouvu(většinou bývá pojistníkem leasing a Vy mu platíte pouze určené splátky)
0 0
možnosti

kanape

8. 11. 2005 15:46
chyba v článku!
v tabulce máte chybnou částku pojistného u Kooperativy - v reálu je skoro o dvě stovky vyšíí
0 0
možnosti

Horolezec-29

8. 11. 2005 12:11
Ano, je to postavené na hlavu!
Kličovým vodítkem pro stanovení výše ceny povinného ručení je OBSAH MOTORU
Bože, jak má obsah motoru cosi společného s tím jestli bourám nebo nebourám?
Mám OCTAVII, ještě jsem za 9 let neboural. Zato 120-káři boraji vedle mne stále. By mě zajímalo, proč platím dvojnásobné Povinné ručení.
Správnější by to mělo být na jméno. Kdo chce jezdit - osoba - měl by zaplatit povinné ručení. Ne za auto, ale za sebe.
0 0
možnosti

XXY

8. 11. 2005 11:28
Je to všechno postavené na hlavu
a pojišťovny vymýšlí ptákoviny. Jak můžou zohledňovat věk řidiče - majitele auta? Vždyť s tím autem může jezdit kdokoliv, jak píše kolega níže. Aby to bylo skutečně objektivní, měl by mít pojištění uzavřené každý řidič (samozřejmě levnější než stávající) a samozřejmě by začínali všichni na stejné výši pojistného a pak je počítat bonusy a malusy.
Takhle opravdu pojišťovny vymýšlí jen ptákoviny. Např. - firemní auta se hlásí v sídle firmy a pokud má firma po celé republice pobočky, platily by pro ni podmínky z místa registrace vozidla - nevýhodné pro fy se sídlem v Praze. Další příklad je, že se zohledňuje pouze podle nehodovosti v okresech, ale nikdo neřekne, jaká auta nejvíce bourají a způsobují nejvíce škod. Ale přesto je to rozeškatulkované podle objemu válců motoru - nesmyslně.
Nejspravedlivější je tedy podle mě vztahovat pojištění pouze na řidiče. Chceš jezdit? Zaplať si povinné ručení. Auto samo o sobě škodu nikdy nezpůsobí (myslím při provozu). Takhle
0 0
možnosti

PatrikChrz

8. 11. 2005 7:10
Bonus na řidiče
V článku se zmiňuje, že "řidiči, kteří nebouralí dostanou bonus". Ale bonus není na řidiče, ani vlastníka vozidla, ale na pojistníka. Obvykle je to jedna a ta samá osoba, ale nemusí tomu tak být vždy.
Např. u zdravotně postižených se vyplatí, pokud pojistníkem je právě zdravotně postižený (a to i v případě, že vozidlo neřídí), protože může dostat od sociálky příspěvek.
Nebo pokud si vnuk (čerstvý majitel řidičáku a k tomu Pražák) udělá pojistku na babičku z Horní Dolní, aby právě kvůli segmentaci ušetřil.
Nebo pokud člověk, co už má malus si udělá POVku třeba na nějakého bezdomovce, aby měl alespoň základní sazbu.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...

Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let

20. dubna 2024

Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti

22. dubna 2024

Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...

Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy

25. dubna 2024

Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...

SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?

25. dubna 2024

Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...

Expert: Úroky na „spořácích“ nejspíš letos klesnou na tři procenta

25. dubna 2024

Inflace se z loňských 10,7 procenta letos dostala na dvě procenta a očekává se, že centrální banka...

Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok

24. dubna 2024

Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...