Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyplatí se vám internetová reklama?

Dnešní možnosti internetu přinášejí zadavatelům reklamy alternativní nabídku reklamy k tradičním médiím jako je tisk, televize, rádio, billboardy a podobně. Každé médium má své výhody i nevýhody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radim H.

Drobné doplnění k textové reklamě
Děkuji redakci iDNESu za zajímavý článek. Na rozdíl od předchozích diskutujících se domnívám, že bylo cílem autora představit jednotlivé formy reklamy široké skupině čtenářů tohoto webu. Osobně mám zkušenost s textovou reklamou.
 
Výhodou je, že se platí za kliknutí (cena pohybuje různě; od 1 Kč a výše za jedno kliknutí - to je příklad bbkontext.cz). Není ovšem pravdou, že se tato forma reklamy objevuje jen na menších serverech. S textovou reklamou se v současnosti běžně setkáte na různých zpravodajských webech a velkých serverech.
 
V zahraničí se také objevuje textová reklama ve formě podtržených slov, které jsou umístěny přímo v textu. Čtete například článek o dovolené a slovo "dovolená" se podtrhne (jinak než odkaz).  U nás něco podobného provozuje bbText.cz.
0/0
10.1.2006 18:02

pandivokyyy

Mrknete ohledne efektivni reklamy SEM! www.reprop.prodejce.cz
Je to mnohem efektivnejsi zpusob propagace.
0/0
9.1.2006 12:28

Radim H.

Re: Mrknete ohledne efektivni reklamy SEM! www.reprop.prodejce.cz
Ano, v případě, že budeš propisky s logem rozhazovat na Václavském náměstí ve velkém statisícovém nákladu, je to jistě dobrá forma propagace.
 
V opačném případě se mi vyplatí spíše investovat do internetové reklamy. Za cenu jednoho tvého kuličkového pera mohu mít 8 zákazníků (pokud zaplatím za kliknutí korunu) :)
0/0
10.1.2006 18:31

collega

Profici od iDnes
Inteligence autorů se asi pohybuje na úrovni desetiletého žáka základní školy. Opsat jeden trapný článek s nějaké brožury umí snad každý
0/0
9.1.2006 12:27

erben3

.
Článek o ničem. Kdo si chce vytvořit reklamu na netu, tyhle informace už pravděpodobně bude vědět, neboť si je zjistil dávno jinde.
0/0
9.1.2006 9:29

postavaprokazdeho_cz

Re: .
přesně tak. Připadá mi to jako kdyby někdo prolezl uživatelksou příručku interentu kterou nikdo nečte. Já sem si sem vlezl s nadějí, že se něco dovím, ale bohužel...
0/0
9.1.2006 11:39

Lib

Re: Re: .
Naprostý souhlas!! Pokud je nadpis "Vyplatí se vám internetová reklama?", tak čekám, že v článku najdu odpověď!!! Ocenil bych třeba porovnání efektivity internetové reklamy a reklamy v ostatních médiích, nějaké konkrétní praktické informace.
0/0
9.1.2006 11:49

mawa

Re: Re: Re: .
No kdyby sis to přečetl, dozvěděl by ses, že záleží na tom, co chceš nabízen a v reklamně komunikovat. Neco může mít větší úspěch v rádi a něco jiného na internetu. Ale všeobecně po přepočítání kolik tě stojí oslovení jednoho člověka, je internet pořád nejlevnější.
0/0
9.1.2006 12:30





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.