Diskuze

Vyplatí se vám internetová reklama?

Dnešní možnosti internetu přinášejí zadavatelům reklamy alternativní nabídku reklamy k tradičním médiím jako je tisk, televize, rádio, billboardy a podobně. Každé médium má své výhody i nevýhody.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radim H.

10. 1. 2006 18:02
Drobné doplnění k textové reklamě
Děkuji redakci iDNESu za zajímavý článek. Na rozdíl od předchozích diskutujících se domnívám, že bylo cílem autora představit jednotlivé formy reklamy široké skupině čtenářů tohoto webu. Osobně mám zkušenost s textovou reklamou.
 
Výhodou je, že se platí za kliknutí (cena pohybuje různě; od 1 Kč a výše za jedno kliknutí - to je příklad bbkontext.cz). Není ovšem pravdou, že se tato forma reklamy objevuje jen na menších serverech. S textovou reklamou se v současnosti běžně setkáte na různých zpravodajských webech a velkých serverech.
 
V zahraničí se také objevuje textová reklama ve formě podtržených slov, které jsou umístěny přímo v textu. Čtete například článek o dovolené a slovo "dovolená" se podtrhne (jinak než odkaz).  U nás něco podobného provozuje bbText.cz.
0 0
možnosti

pandivokyyy

9. 1. 2006 12:28
Mrknete ohledne efektivni reklamy SEM! www.reprop.prodejce.cz
Je to mnohem efektivnejsi zpusob propagace.
0 0
možnosti

Radim H.

10. 1. 2006 18:31
Re: Mrknete ohledne efektivni reklamy SEM! www.reprop.prodejce.cz
Ano, v případě, že budeš propisky s logem rozhazovat na Václavském náměstí ve velkém statisícovém nákladu, je to jistě dobrá forma propagace.
 
V opačném případě se mi vyplatí spíše investovat do internetové reklamy. Za cenu jednoho tvého kuličkového pera mohu mít 8 zákazníků (pokud zaplatím za kliknutí korunu) :)
0 0
možnosti

collega

9. 1. 2006 12:27
Profici od iDnes
Inteligence autorů se asi pohybuje na úrovni desetiletého žáka základní školy. Opsat jeden trapný článek s nějaké brožury umí snad každý
0 0
možnosti

erben3

9. 1. 2006 9:29
.
Článek o ničem. Kdo si chce vytvořit reklamu na netu, tyhle informace už pravděpodobně bude vědět, neboť si je zjistil dávno jinde.
0 0
možnosti