Diskuse k článku

Jak si správně vybavit kancelář?

Je zřejmé, že příjemné pracovní prostředí přispívá svým dílem k výkonnosti zaměstnanců a potažmo k větším ziskům firmy. Platí to nejen o kancelářských místnostech, ale i o dalších firemních prostorách, jako jsou zasedačky, recepce, přijímací haly. Jak při výběru vhodného nábytku „nešlápnout vedle“?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

TomášM

Hlavně neprůhledný dveře
ať můžu laškovat se sekretářkou
0/0
23.2.2006 23:54

benway

Mimochodem, když už je řeč o feťácích.
...vedle rýsovacích prken je dnes již nutné... To ještě také někde existuje ? Já viděl rýsovací prkno naposledy před lety ve škole... Jinak v našem podniku se kancelář zařizuje asi tak, že je nutné si nábytek nejprve v jiném oddělení ukradnout a potom se musí místnost dobře hlídat, aby si to neodnesl zase někdo jiný :)) Pokud například přebývá pět stolů, je potřeba z nich udělat úhledný komín až ke stropu jako rezervu do budoucna.
0/0
23.2.2006 23:51

dělňas

ou aj sí!
Článek jak vyšitý od ejčár zm®dice...
 
... korprit ajdentity... hehe
0/0
23.2.2006 22:47

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz