Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Chcete spořit s pojišťovnou? Probuďte se!

Pojišťovací agent barvitě vylíčí příběhy černé kroniky, promluví o výhodách životního pojištění. Nezbytný závěr pak tvoří spiklenecká poznámka, že v pojišťovně jsou fakt machři na investice a že i podíly na zisku budou... Jak to vlastně funguje s tím připisováním podílů na zisku?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ccm

20. 3. 2006 22:21
pojištění
Nevím kde ten pisálek čerpá info, ale míchá hrušky s jablky. Když se chce bavit o přebytku, tak by si měl přečíst VPP a SU popř. OPP. Ne každá pojistka, i když je investiční je DYNAMIK. Ale co chceme od FINCENTRA, které toto vyhlásí produktem roku. A navíc pojištění není spoření, ale zajištění. A nechá se u nás na trhu najít dobrý produkt. Věřte, že vím o čem píšu. jsem makléřem 8 let
0 0
možnosti

Dr. Hurvens

19. 3. 2006 21:39
Ach jo
Bože.... Nejlepší by bylo, kdyby se podíval bez plamenného řečnění proti pojistkám na výnosy v minulém roce, a pak by mohl psát o investicích.
Nejsem přítel kapitálových pojistek, své místo ale mají u každého, kdo je cca pod 40 let a hodlá zabezepečit rodinu rozumnou pojistkou. Složitou otázkou je samozřejmě výše pojistky apod... Ale že by vůbec, to je hlupáctví.
To samé je srovnávat investiční a kapitálové pojištění. Kdo měl v r. 2001 investiční pojištění směrované na akcie, dost hořce zaplakal. To že se teď 3 roky akciím daří, neznamená, že se jim bude dařit stále. pane autore. A v případě poklesu kapitálových investic bude klient vděčný, že má fixní TÚM...
0 0
možnosti

Ja

19. 3. 2006 22:15
Re: Ach jo
Zabezpečit rodinu a pojistkou, proboha lidi kde to žijete. Cvičně jsem se podíval na stránky ČP, kde se vytahují, že pojištění dynamik uzavřelo 750.000 nemyslících individui a jako příklad výhodnosti ČP uvádí: Žena 30 let,pravidelné měsíční pojistné: 1 500 Kč, v případě smrti po patnácti letech pojištění rodina dostane: 562 611 Kč. Jinak řečeno po odečtení 270000 co do toho nacpala, ji pojištovna možná za něco tak nepravděpodobného jako je smrt v 45 letech vyplati  necelych 300000 Kč. Proboha jak do něčeho takového může někdo rvát pravhy? Ale pročne, nádobí Zeppter, vysavač za 500000, životní pojistka a život v paneláku je  životní realita značné části naší společnosti.
0 0
možnosti

Matus11

19. 3. 2006 13:01
Bože, bože!
Pojištění není spoření a který hlupák prodává tento produkt tímto způsobem, nejen lže lidem, ale navíc i poškozuje ostatní! Jsou na trhu dobré PS, které jasně deklarují, kolik klient zaručeně dostane!! Např. dnes opomíjená 5S u Č.P. Tam je jasně řečeno, když se klient pojistní na takovou a takovou PČ, dostane tolik, kolik je výše PČ + podíl na výnosu rezerv. Ten je samozřejmě negarantovaný!
makléř, 10 let praxe, navíc tomu rozumím!
0 0
možnosti

Zdenál

19. 3. 2006 15:20
Re: Bože, bože!
Přesně o to ale jde v celém článku ! Podíl na  výnosech negarantovaný ! Napsal jste první větu a zbytkem jste si ji sám vlastně popřel, pokud jsem pochopil dobře.To, co má v sobě ta sazba 5S u České poj. má v tom případě jakákoliv kapit.ŽP - nevím, v čem je pak 5S výhodnější. Až pojišťovna zjistí, že chce opravit nebo rovnou postavit novou centrálu nebo bude krvácet na plnění po povodních, tak podíl na výnosu pro daný rok nebo nejbližší roky může být mizivý. Jestliže dneska doporučujete na spoření nově uzavřít to, co píšete (5S), tak po 10 letech praxe tomu asi, bohužel, zas asi tak moc nerozumíte, nezlobte se.   Ale pokud to někdo vyloženě chce, má to mít. Jestli to ale doporučujete klientům - no nevím ... Navíc Česká není schopna (nebo spíše ochotna) přijít s pořádným investičkem - bodejť jo, když Dynamik je pro ně fajn "podnik".
0 0
možnosti

Drbča

19. 3. 2006 12:55
Pojištění...
je horší než sázení se. I v té sazce je možnost (ač zatraceně maličaktá), že člověk vyhraje. V pojištění nikdy obyčejný člověk nevyhraje! možná vyhraje své peníze zpět, ale zdraví mu to nevrátí...
0 0
možnosti

topes

19. 3. 2006 11:10
Pojištění
Pracuji v pojišťovně 10let a nikdy jsem životní pojistku neprodával jako spoření!, ale jako zajištění!!Na druhou stranu kdo za mne začne spořit, když budu nemocný nebo invalidní!Myslím si, že autor článku nemůže srovnávat spoření s pojištěním!!
0 0
možnosti

DonKey

19. 3. 2006 9:24
Pojištění je od slova pojistit ...
... nikoli spořit. Probuďte se proto prosím všichni ti, kteří nějakým způsobem propagujete spoření s pojišťovnou. Pojištění ano, to by mělo být, ale pouze rizikové, a to navíc na taková rizika, která opravdu hrozí. Na spoření pak máte tisíce dalších příležitostí. Některé méně ziskové, jiné více. To je ale otázka míry rizika, které hodláte tolerovat. Nenechte se zlákat na daňové úlevy životního pojištění, je to blamáž. Těžko se vám bude něco dělat s investičním pojištěním, když vám daňové zvýhodnění parlament zruší. A garantované výnosy pojišťovny? Technická úroková míra není % zhodnocení vašich plateb, ale pouze rezervy. Takže můžete mít klidně zhodnocení 2,4%, ale když ho budete mít z 30% platby, tak vám to stejně k ničemu není. Nevěřím tomu, že u nás běhá tolik omezených a zmanipulovaných dealerů, vždyť mi češi nejsme hloupí, nebo že bych se mýlil?
0 0
možnosti

Polyglot

19. 3. 2006 11:00
Re: Pojištění je od slova pojistit ...
Ano, mýlíš se, někteří Češi jsou hloupí, zvláště ti, co napíšou "mi češi"! A podobně to vypadá s tvým povědomím o investicích.
0 0
možnosti

Zdenál

17. 3. 2006 21:41
Četl jsem ještě pár příspěvků níže
..... pane Daniel, jaké je riziko v OPF ? To že není garantovaná návratnost vložených peněz. Musím si uvědomit, jak jsem agresivní nebo konzervativní investor, jak dlouho nechám peníze ležet nebo je pravdelně odkládat a co od toho očekávám. Je dobré si říct předem , kolik jsem schopen tratit (souvisí to s nastavením toho, co dám do portfolia - akcie,dluhopisy, peněžní trhy ....). Dovolil bych si vás upozornit na jednu věc: podíly na výnosech u KŽP podléhají každý rok schválení a nenmáte jistotu, že pojišťovna zrovna nebude třeba chtít postavit novou centrálu.
0 0
možnosti

Zdenál

17. 3. 2006 21:46
Re: Četl jsem ještě pár příspěvků níže
... Pokud jde o pojistku s garantovanou mírou zhodnocení rezerv - univerzální pojištění (tzn. bez pojistné částky dožití), tak je to v podstatě to samé - nikdy nevíte , kolik vám pojišťovna pustí nad rámec té minimální míry zhodnocení (dnes max. do 2,4%). To když už chcete něco garantovaného, tak IŽP s garantovanou mírou zhodnocení od Winterthur pojiš´tovny. Jasně, že investují konzervativně, když garantují minimální míru zhodnocení a není to jako klasické IŽP, ale nerozhodují o připsání nad rámec garantované míry - co vydělají, je vaše. Životní pojistku u ČPP si dá fakt snad jen masochista nebo zmasírovaný a ujištěný zaměstnanec anebo absolutně mimo realitu a informace se nacházející člověk .....
0 0
možnosti

Zdenál

17. 3. 2006 21:24
ČPP ??
Nechci brát iluze tomu agitátorovi ČPP, ale může zatím být spíše rád, že mu pojišťovna nešla celá do kytek - vždyť to je pojišťovna motorových vozidel a z toho většinou povinná ručení ..... Likvidace ve strašné spoustě případů hrozná..... Tam bych nekryl ani rezavý hřebík ..... Jediné co svedli je podlézat cenou. Ani nevím, jestli tam Kooperativa přebrala všechno - mám pocit,že ne ? Vždyť čekali na kupce už x-let předtím a do té doby z toho každý vycouval když zjistil, co mají za kmen....
0 0
možnosti

dardula

18. 3. 2006 9:43
Re: ČPP ??
Naprostej souhlas.Pojišťujou auta za malý pojistný ale když pak dojde na krájení chleba ( vypacení peněz při nehode) tak na to logicky nemaj. Málo peněz vyberou na pojistným tak z čeho pak chtěj vyplácet ty škody?Proto se dostali tam kam se dostali a potřebovali nějakou silnou pojišťovnu, která za nima bude stát.    
0 0
možnosti

Honza (jinej)

17. 3. 2006 21:08
Ať žijí agenti ČPP - ať žije jejich pruzení!
...ale mimo tuto a opdobné diskuze, snad ten agent toho už dnes nechal?
0 0
možnosti

Honza (jinej)

17. 3. 2006 21:02
Dobrá vymejvárna od toho propagátora ČPP
Opravdu, když se opdívám níže, tak všude ten agent píše, jak je výhodné spoření s Filipem - hrůza. A pro Radu.K: když ČPP koupila Kooperativa, proč nepřevzala jejich kmen stjně jako ČSOB poj. kmen bývalé Chmelařské? Možná odpověď: zjistila, jak nekvalitní to kmen je, brali kdysi "u Filipů" do pojištění kde-co, tak si Kooprativa nebue kazit kméno a nechá je, ať si jedou pod svým
0 0
možnosti

Honza (jinej)

17. 3. 2006 21:04
Re: Dobrá vymejvárna od toho propagátora ČPP
... pod svým jménem a kdyby byl větší průšvih, tak to mohou buďto dál prodat, nebo si aspoň nezkazit svoje jméno. A "Filipové" snad ani nenabízeji moderní investiční pojištění (jako třeba bývalá Commercial Union), ale jen zastaralý typ KŽP, nebo se mýlím?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Mně se nic nestane, pojišťovna mi nic nedá. Pět mýtů o životním pojištění

12. dubna 2024

Životní pojištění má podle statistik uzavřené každý druhý Čech. Vyplývá to z dat České asociace...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

K výrobě krmiv pro psy a kočky ho přivedla náhoda. Dnes vyváží i do Asie

13. dubna 2024

Vyrábět granule a konzervy pro psy a kočky původně neměl vůbec v plánu. Napadlo ho to až v...

Kdy lidé odmítají fakta a proč pravda často prohrává, vysvětluje psycholog

15. dubna 2024

Schopnost hledat či nacházet pravdu stojí v uvažování lidí většinou až na druhém místě. Proč lidé...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Děti ve finančně-vědomostní soutěži uspěly. Jak byste ji zvládli vy?

14. dubna 2024

Česká bankovní asociace spolu s Evropskou bankovní federací uspořádala letos již osmé národní kolo...

Sonda: Stavebko stojí za úvahu, akční nabídky zhodnotí vklady i o 5 %

19. dubna 2024

Stát srazil příspěvek na stavební spoření na polovinu. Od letošního roku přidá střadatelům nejvýš...

Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů

19. dubna 2024

Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...

Jak nepřijít o peníze. Na co myslet, než ukončíte penzijko

18. dubna 2024

Od července nebudou vypláceny státní příspěvky k penzijnímu připojištění lidem, kterým byl přiznán...

Analýza: Autopojištění zdražuje. Kde a kteří řidiči zaplatí nejvíce?

18. dubna 2024

Oproti roku 2022 se průměrná cena povinného ručení v roce 2023 zvedla o 2,4 procenta na celkových 3...