Diskuze

Zorganizujte si čas, vyplatí se vám to

Pro každého podnikatele je pro jeho práci jednou z nejdůležitějších věcí správná organice času. Často trávíme v práci daleko více času, než je potřeba. Někdy je to z důvodu delší porady nebo nečekané pracovní schůzky. Často to ale bývá špatnou organizací času.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gralik

17. 7. 2006 9:34
timemanagement

1. Nikdy nespechat - tyka se zvlaste ukolu, ktere jsou zadavany hromadne vice kolegum. Zkusenost pravi, ze problem kvasi a tem, co jsou prilis pricinlivi, hrozi, ze plody sve prace budou predelavat - se mezitim rozhodlo, ze se to bude delat jinak.

2. Zivotne potrebne naroky na parametry ukolu jsou nizsi, nez prvotni - opet plati, kdo si pocka, ten se docka. Kdyz se zadava nejaky ukol, je kolem toho vzdycky v zadani spousta povyku, ktery je nedulezity a s blizicim se terminem je zpracovateli ukolu odpustena. "Staci fakt jen tohle, tam to uz je zbytecny..."

3. Polovina ukolu je zhola zbytecna -  delate zkratka do supliku. Vykaslat se na to, vsak si kazdej nejak poradi i bez toho.

4. Nezridka se stane, ze se neco vyresi takrikajic samo - proto je treba vsemu nechat dostatecny cas na kvaseni.

5. Pred "klicovym" telefonatem/jednanim si dat 1-2 dni voraz. Casto se vec nekam pohne, nebo ziskate nove informace. Pak dekujete bohu, ze jste sedeli na prdeli, protoze byste vypadal/a jen jako hnup.

0 0
možnosti

Alice

29. 6. 2006 12:54
Školení?

Většina z nás určitě nemá problém s organizací práce ani času, ale něco jiného je chtít a moci. Jeden problém je snižování počtu zaměstnanců a přelévání jejich práce na ty "šťastnější", co přežijí..., admistrativa, která díky všemožným certifikacím jenom bují... a pak šéfové, kteří mají své úkoly "shora" a vždy to po Vás chtějí teď hned... Školení jsou fajn, ale realita je v případě řadových zaměstnanců úplně o něčem jiném:-/

0 0
možnosti

orinka

29. 6. 2006 12:08
stačilo mi přečíst pár vět na začátku,

abych si řekla - to zas někdo objevil Ameriku a se čtením skončila. Čekala jsem něco nového;-)

0 0
možnosti

opice

29. 6. 2006 12:42
Re: stačilo mi přečíst pár vět na začátku,

je mnoho lidi, kteri toto nevedi. Mysleme i na ne.

0 0
možnosti

Magda

29. 6. 2006 11:51
Líbí se mi

že autorka, "managerka vzdělávací agentury" doporučuje v posledním odstavci, aby se lidé obrátili na vzdělávací agenturu.

0 0
možnosti

opice

29. 6. 2006 12:41
Re: Líbí se mi

Co jineho by mela radit?!

0 0
možnosti

jouda

29. 6. 2006 11:51
zasadni duvod

proc vsichni travi v praci tolik casu je, ze i kdyz neni co delat, je treba se tvarit, ze padam na hubu, aby mi nahodou nekdo neco nepridal a zaroven je nutne do prace prijit pokud mozno prvni, rozhodne vsak drive nez vedouci a odejit posledni, kazdopadne vsak az odejde vedouci

Rv

0 0
možnosti

nefesh

29. 6. 2006 11:47
Zasadni problem

tohoto clanku tkvi v tom, ze ne vsichni jsou manazeri a tohle je clanek pro manazery. tezko si bude planovat praci timto zpusobem lekar, ucitel, ba ani servisni technik, u ktereho plan prace zalezi presne na tom, kdo prave ten den zavola.  Taky nemuzu nutit sveho sefa, aby pracoval za me (delegovat mene nutne ukoly), pokud jsme ve firme jen on a ja. Takze pekny clanek, pro vetsinu zamestnanych o nicem. A podnikatel si taky tezko muze neco planovat, pokud nema zakazky a pak se mu jich treba naopak nahrne tolik, ze nema sanci je stihnout v terminu, pokud nebude delat od rana do noci.

0 0
možnosti

lolek77

29. 6. 2006 13:59
Re: Zasadni problem

Je to taková hezká teorie, kterou vytvořili Ti, co nikdy firmu neřídili. Obecným tezím není co vytknut a život je často úplně jinde.;-P

0 0
možnosti

Milan

29. 6. 2006 9:30
Nejvetsi problem

Nejvetsi problem je pevna 8 hodinova pracovni doba a naprosto nesmyslne trvani zamestnavatele na tom, abych kazdy den chodil na pracoviste.

0 0
možnosti