Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nebojte se prosadit svůj názor - buďte sami sebou

V konkurenci podnikání je velmi těžké přesvědčit obchodní partnery, že právě naše služby, či produkty, jsou ty nejlepší. Na druhou stranu často musíme odmítat mnoho, často zajímavých, nabídek. Jak se stát úspěšným v jednání s lidmi?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kvikavec

manipulace...

Ten odstavec o manipulaci musel psat nekdo, kdo zna moji nadrizenou. Presny popis - svalovani viny na druhe, nekoncici kritika, podeziravost, vynucovani si vlezdoprdelismu, panovacne chovani, ja jsem jedina nejlepsi, pritom nevi nic o tom, co prodavame, neumi napsat ani telefonni cislo ve spravnem formatu, gramaticke chyby ve vsem, co napise, nicmene spi s viceprezidentem, takze mozno bud 38letou bezdetnou a bezpratelni slecnu trpet, nebo jit jinam..nebo treba na materskou...jojo, komunisticke skoly vyplivly uzasne "manazery"...

0/0
10.7.2006 21:37





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.