Diskuze

Dovolená: když katalog lže

Těšíte se na dovolenou, ale zažijete šok. Jako Věra Halamová, která odjela s rodinou na řecký ostrov Rhodos do areálu Montemar Lindos River Blue. Všechno tu bylo jinak než v katalogu cestovní kanceláře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Janny :)

26. 7. 2006 22:55
Sunny Days Hotel Mariqueen Djerba

Právě jsem se vrátila z Djerby. Nemuzu si na nic stěžovat. Zanedbatelné zpoždění letadla (Karthago airlines), což se mi ještě nikdy nestalo, delegát všude včas. Dostali sme hotel, kt. sme si objednali. Služby hotelu : 1. Jídlo výborné, animační program též, ubytování úžasné (i mašličky z povlečení) - po příletu na nás čekala připravená večeře na pokoji a lahev vody. Recepční, servírka a některé animátorky byly Češky. Akorát k moři se musí jít kousek dál, nicméně trochu pohybu neuškodí :D v moři se dá koupat ráno a dopoledne, pak je plné řas. Arabové na vás po ulici pokříkují : Čeko, jak se maš. Jinak ranč v Tunisku = palma - kun, palma - velbloud... nebudte překvapeni, výlet "Modrá laguna" - louže :D a modřiny z velblouda... ale dovedou vas k nadherne cistemu mori... Jen se musim smat, ze zprostedkovatelka ze sunny days mi řekla, že Karthago airlines patří synu tuniského krále... pro info - od r.1957 je Tunisko republikou a 25.7. slaví den republiky :D takže pěkná blbost! :D 

0 0
možnosti

magic2

11. 7. 2006 10:21
Montemar Garden Sunny Villas

S Sunny Days:1. pláž písečno oblázková, vstup do vody oblázkový rozdíl oproti katalogu.2. strava v katalogu 3 restaurace skutečnost 2 a fronty až ven nestíhají doplňovat ani talíře natož jídlo. Katalog hlásá ultra all inclusive. Ubytování  v nedokončeném komplexu, kde místo trávy je ve skutečnosti pouze hlína, ale neustále se pracuje na dokončení a to doprovází časté výpadky el. energie.4. Nezákaznický přístup a služby delegátky M. Malířové ví o problémech s hotelem a o stížnostech jiných klientů, ale do reklamačního protokolu takovéto vyjádření nenapíše. Schůzky doplňuje zpětně.  Do telefonu je drzá a klidně Vám zavěsí.5. Další znepříjemnění před odjezdem, kdy Voucher na ubytování vystaven do 30.6. Dne 28.6. se objevila na informační tabuli informace, že pokoje máme opustit dne 29.6. do 12h. Něco už máme nacestováno, takže jsme se nedali.(Y)

0 0
možnosti

hanaz

16. 7. 2006 12:40
Re: Sunny days hammamet

dovolená all inc. ve 3 plus bylo jak cestovat s armádou spásy a dohadovat se o svých právech.Nedostatek nápojů a navíc nalévaných do použitých plastových kelímků,stěhování z pokoje přímo nad kuchyní pro 730 hostů s odsáváním  2 m od pokoje,ranní probuzení ve čtyři hodiny cinkání nádobí,jeden oschlý druh salámu a sýra,na střídačku vejce natvrdo,vejce smažená a při reklamaci na místě slova delgáta,studoval jsem u vás za totality,mám vám co vracet..ale vaše dovolená není nažrat se a nachlastat,ale poznávat...tj.špinavé talíře ,neochota dokonce těžká ignorace u hotelového baru s nápisem,jedna sklenička na osobu a nevynášejte nám sklo.Vrchl byl,když mi číšník slil dva použité kelímky s pive a vydával je za bílé víno.Na reklamaci od cestovky jednoduchá odpověď,nic se nestalo8-o

0 0
možnosti

Noname

11. 7. 2006 10:15
S Eximem do Tuniska - na smetiště

Nabídli nám hotel Club Elbousten v Hammametu. Ubytování katastrofa, klima zaptřená dřevem, vytopený pokoj, jídlo otřesné, seděli na něm mouchy, ubohý výběr, nechutné, málo jídla, fronty, celých 10 dnů jsme jedli jen bagetu se zeleninou, pač nic jiného se nedalo. A teď to nejhorší. Pláž a moře plné chaluh a hlavně odpadků .Jako smetiště, koupat se v tom nedalo. Sousední hotel musel bordel nakládat a odvážet bagrem, v našem se o to nikdo nestaral, na pláži jednou odpadky shrabaly na cca 5 metrových hromad, ale nikdy je neodklidili. Přístup cestovky arogantní, nikomu nedoporučuji. Rok na to jsme jeli s Eximem do Egypta a bylo to jak z jiného světa. Skvělý hotel, skvělý přístup cestovky, neměli jsme sebemenší výtku

0 0
možnosti

Lucka

9. 7. 2007 17:24
Re: S Eximem do Tuniska - na smetiště

Taky mi byla nabídnuta dovolená v hotelu El Bousten a musím značně reagovat. Ubytování bylo výborné, na jídlo jsme si nemohli stěžovat, přístup  zaměstnanců hotelů, číšníků a cestovky super. A pláž? Ta nemusela být každý den upravována, protože byla nádherná. Byla to moje nejhezčí dovolená. Pokud můžu poradit, zkuste cestovat s jinou cestovkou. A připomínka nakonec, nevyrůstala jsem v žádné snobárně, celá dovolená mě vyšla na 10 000Kč a neměla jsem all inclusive. byla jsem tam v 6. měsíci loňského roku, a pochybuji, že za ten měsíc, to všechno takhle dopadlo a zničilo se co se dá. !

0 0
možnosti

Lojza Píseckej

11. 7. 2006 10:06
Sunny days už nikdy

Zaplatil jsem si zájezd o 4* hotelu v Egyptu All incl., přiletěli jsme ráno v pět a dolů odjížděli z hotelu v osm večer. Slibovali all incl. od prvního ráno do poslení večeře. První den se však začínalo obědem, poslední den se obědem končilo. Mikrobus z letiště ve 160 km/h se s jiným vytlačovali z "dálnice", delegát uměl česky asi jako já francouzky (dost bídně), prostě s cestovkou jsme spokojeni nebyli. S koupáním a přístupem hotelu jsme naopak byli spokojeni maximálně. Škoda, že do daného hotelu jelítá jiná cestovka. Ba jo, lítá, německa 1-2-fly. Ti ta měli jiný přístup ke klientům.

0 0
možnosti

Lojza Píseckej

11. 7. 2006 10:07
Re: Sunny days už nikdy

Jo ten hotel byl s bídou 3*, v německu ho i tak hodnotí. Nevadí mi 3*, jen mi vadí ty sliby a následné rozpory.

0 0
možnosti

Cestující

11. 7. 2006 9:45
Firotour

My jsme takhle jeli do SAE s Firotourem (hotel Flamingo Beach). V katalogu slibovali křišťálově modré moře, bílý písek, hotel vhodný pro rodinnou dovolenou a relax, v blízkosti hotelu aquapark....realita? Hotel v nejhorší části města; pláž tak 80 m, koupání jen na vlastní nebezpečí kvůli neustále projíždějícím lodím; z jedné strany pláže dok, odkud se šířil zápach a ropa; špinavá voda a z druhé straně rybářská vesnice. Aquapar byl ne v blízkosti hotelu ale 35 km (podle Firotour jsou vzdálenosti relativní...). Napsali jsme stížnosti, ale Firotour se k celé záležitosti postavil stranicky...takže se teď budeme soudit. Kdyby napsali v katalogu, že je u hotelu dok, tak tam s miminem nikdy nejedu...

0 0
možnosti

kos

11. 7. 2006 8:35
Zajezdy.cz nebrat

Tihle agenti vás pošlou tisíce kilometrů na mnoho dní podělanou

karosou z 90-let, která se třepe, smrdí, rámusí. Dobře se dívejte na

způsob dopravy, oni Vám jsou schopni tvrdit, že pošlou kvalitní

autobus, a přijede tento zmetek. Pozor na ně, už se mi to stalo 2x a to

jsem se výslovně ptal, čím se pojede. Lhali mi šmejdi ;-€

0 0
možnosti