Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pevná linka: Když telefon oněmí

Prožít týden bez vyzvánění telefonu je pro někoho nádherná představa. Jinému naopak může porucha na lince způsobit velké problémy, třeba v podnikání. A to i v době mobilů a internetu. Co dělat, když vaše stížnosti nepomáhají a telefon je stále hluchý?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavlik_smetik

Rekapitulace

1) když ohlašujete poruchu, nikdo vám neřekne jak dlouho může trvat (jste na OHLAŠOVNĚ poruch)

2) "Jak vám mohu pomoci". A jak jinak? Vím, že ti operátoři by vám opravdu rádi pomohli. Buď je to v jejich silách nebo to předají dál a tím vám pomohli, od toho tam jsou!!!

3) Než podepíšete smlouvu, přečtěte si obchodní podmínky. Nikdo je nečte, a pak vyhrožují žalobami, ale jen utratí peníze, protože žaloby jsou skutečně zbytečné. TO2 neručí za způsobené újmy při nefunkčnosti

4) Reklama a obchodníci vám říkají základní fakta služeb, pokud se zeptáte konkrétně, odpoví vám i na detaily, ale stejně je lepší si dohledat technické parametry služby. Nemůžete pak řvát na nás, že vám to nikdo neřekl. Těch parametrů služby je fakt hodně a nemůže to všechno operátor(ka) říkat

5) Pokud je někdo závislý na internetu, pak si pořiďte záložní připojení. Porucha může nastat kdykoli a na jak dlouho chcete

0/0
10.8.2006 9:07

pavlik_smetik

Re: Rekapitulace

Tohle se mi nevešlo:

6) Ne za všechny poruchy může TO2. Většina chyb je způsobena přímo zákazníkem, nebo třetími osobami (např. ukradené nebo zničené kabely, vykradená ústředna, zničená ústředna, a mnoho dalšího)

0/0
10.8.2006 9:08

bartleby

8.

Telecom jako takovej uz neexistuje,takze celej clanek je smyslenej,fiktivni,lzivy,matouci atd.. 

ale urcite se to da jeste opravit a vydat se skutecnym nazvem teto spolecnosti.. - jestli ho znate - neporadim :-P

0/0
1.8.2006 19:07

Vejri

Teda teda

Nevim ale podle mne firma zavisla na netu a telefonu by mela mit vse zalohovane - to znamena projistotu mobil a mobilni pripojeni - vsechny sluzby maji vypadky. A ze to trvalo 9 dni je sice dlouha doba ale ze by to bylo vyreseno za tri minuty od prvniho nahlaseni kdyby tedy operatori byli vsemozni to nevim - no mozna tak ze by tam sedel bystrozraky a dedvseved, kteři by behem 10s diagnostikovali poruchu a nekdo se sedmimilovyma botama tam zabehl - tak pak mozna. :)

0/0
1.8.2006 18:55

bartleby

7.

Je část paušálu přiměřená náhrada za chybu společnosti?  --) chyba na vedeni - poskozeni kabelu atd neni chybou spolecnosti.. to jsou zavady,ktere se nedaj ovlivnit - vznikaj povetrnost. vlivy, nehodou, praci na verejnych komunikacich a nebo i umyslne.. tomu nezabranite..

0/0
1.8.2006 18:45

bartleby

...

jinak to musel bejt asi balik za tech 9dnu ve firme na razitka....

0/0
1.8.2006 18:17

Vejri

Re: ...

Jo asi tak 1500,-

0/0
1.8.2006 18:57

Hanz.Luis

Pro paní Kláru Mandausovou

To co píšete v článku je naprostý nesmysl,operátoři v každé firmě jsou pro zákazníky,proto se zřejmě ptají :"Jak Vám mohu pomoci!", hnát zákazníky aby si stěžovali v prodejnách je trochu nesmysl nemyslíte?8-oVěřím,že jste článek psala v dobré víře,ale polovina z těch věcí je naprostý nesmysl;-€

0/0
1.8.2006 18:14

bartleby

to: Klára Mandausová

Vy ste tady zmatlala dobrej souhrn nesmyslu a radoby rad,ktery jsou uplne k nicemu ! kdyz chcete o necem psat,tak si  k tomu neco zjistete ..

co se tyce ty konkretni poruchy,co tu uvadite, 9dnu je opravdu hodne a nemelo by se to  stavat,ale schovat to za to,ze slo o prepojeni kabelu....ktere se mohlo udelat za 3minuty.. to ste to hodne zjednodusila!

0/0
1.8.2006 18:00

bartleby

6.

Pokud se vám na zákaznické lince nedostane uspokojivé odpovědi, volejte přímo do sídla společnosti. Zjistěte si, kde má telekomunikační společnost nejbližší obchodní místo. === todle nema cenu komentovat..viz bod 5. a pokud si chcete stezovat,tak budete operatorem prepojeni na oddeleni stiznosti..chodit nekde po nejakych obchodnich mistech je blbost,tam to neresej - to sou prodejny..!!

0/0
1.8.2006 17:55

bartleby

5.

Chtějte vědět, proč závada vznikla a dokdy bude odstraněna.== kdyz hlasite poruchu,tak se dovolate na "ohlasovnu" poruchu, tam se to zaeviduje a predava k mereni aby se ta zavada zjistila,takze na miste vetsinou nikdo nevi,co s tou linkou je,to se musi teprve zjistit,takze vam to nikdo nerekne.. a termin opravy je stanoven dle druhu poruchy,vytizeni techniku atd.. ale je tam doba,do kdy to musi byt - 72hodin, pokud se nejedna o zavaznejsi poruchu

0/0
1.8.2006 17:53

bartleby

4.

presmerovat telefon jde pouze z pevne linky,pokud funguje..jak je v poruse,tak to nejde..  á ta hlaska,ze je linka v poruse nebo docasne nedostupna.. - tudle sluzbu si kazdej muze objednat,je to normalne v nabidce..jenze o to se kazdej zajima,az kdyz mu ta linka nejde a chce to vermomoci okamzite opravit a zprovoznit

0/0
1.8.2006 17:49

KikiCZ

Re: 4.

lze linku presmerovat pri : obsazeni, pri nepodminene a pri neprihlaseni ( coz se tyka jejich problemu) maj si to zridit hned a dal vydelavat svoje miliony, pri loupani brambor na razitka:-D

0/0
1.8.2006 19:25

Portman

Nepochopím

Nepochopím to,kdybych každý den přicházel s firmou o miliony jak tady ten pán,po 48hodinách bych se s touto firmou rozloučil a kontaktoval jiného providera,ale asi je lepší si stěžovat,stejně se nic nezmění,Telecom nenajme kvůli pár dnům čekání dalších x techniků aby to stíhali dřív;-)

0/0
1.8.2006 17:46

bartleby

3.

to ze je na linku pripojeno zabezpecovaci zarizeni je sice hezky, ale neni to soucasti smlouvy o pronajmu tel. linky.. to je neco navic a je to ciste zalezitost zakaznika

0/0
1.8.2006 17:46

bartleby

2.

80% volajicich v tom stromu-nabidce, neposloucha a macka si tam co chce a proto se neustale spojuje se spatnyma operatorama...

0/0
1.8.2006 17:44

KikiCZ

Re: 2.

ja nevim...nemam problem se dovolat na pozadovaneho operatora do  jedny minuty, pokud je tedy nejaky operator dostupny;-)

0/0
1.8.2006 18:37

Vejri

Re: 2.

No jo kdyz volaji lide co fakt neposlouchaj a jsou b..y tak se jin nedivme - asi patrim k tem chytrim co se opravdu dovolaji behem par vterin :))

0/0
1.8.2006 19:01

bartleby

Re: Re: 2.

trikrat hura nam vsem - svetlym vyjimkam a nadprumerne se orientujicim jedincum

0/0
1.8.2006 19:09

bartleby

1.

 Po devíti dnech neustálých urgencí na linkách pro hlášení poruch se Závranští dozvěděli, že závadu bylo možné odstranit dřív.  --) blbost,todle se nemohli nikdy dozvedet !!! to,ze je tam zavada na kabelu,neznamena,ze to jde odstranit tak rychle.. zalezi na vytizenosti techniku v danym regionu a rozsahu ty poruchy.. ale 9dnu je hodne..

0/0
1.8.2006 17:41

ředitel Telecomu

na zakazníky kašleme

hlavně že nám platí, nechápu na co si furt stěžují

0/0
1.8.2006 14:17

Portman1

Re: na zakazníky kašleme

Tak když tam šéfuješ tak s tím něco dělej

0/0
1.8.2006 18:56

vejri

Re: na zakazníky kašleme

Jo cemu sefujes - Telecom preci uz neni???????????

0/0
1.8.2006 19:02

bartleby

Re: na zakazníky kašleme

ty jako reditel mlc,ty mas nejvic !

0/0
1.8.2006 19:08

pavlik_smetik

Re: na zakazníky kašleme

Kecáš blbiny, ředitel neumí česky :))

0/0
10.8.2006 8:49

Naty

Presmerovani

Presne tak, nastavit presmerovani je mozne pouze z telefonu, na kterem to chci nastavit. Takze kdyz ma poruchu, tak to nenastavim. Snazil jsem se o nastaveni presmerovani pres infolinku, ale jejich system to pry neumoznuje.

0/0
1.8.2006 13:17

1vovo

skvělé zapalování

A nikoho nenapadne po dobu poruchy přesměrovat telefon třeba na mobil............................??????????8-o

0/0
1.8.2006 8:06

Luther

Re: skvělé zapalování

Nebo pořídit pořádné připojení k netu a voip.:-P

0/0
1.8.2006 10:04

Maťo

Re: skvělé zapalování

A skúsil si už niekedy hluchý telefón presmerovať?:-/

0/0
1.8.2006 10:32

1vovo

Re: Re: skvělé zapalování

Nezkusil, ale pro operátora po žádosti z jiného telefonu to nemůže být žádný problém

0/0
1.8.2006 14:01

Heady

Re: Re: Re: skvělé zapalování

Bohuzel je, nelze to nastavit, jedine z linky, ktera ma byt presmerovana

0/0
1.8.2006 16:39





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že pokud je vám cizí řidič způsobí škodu, může likvidaci pojistné události vyřídit vaše pojišťovna nikoli jeho?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.