Diskuze

Pevná linka: Když telefon oněmí

Prožít týden bez vyzvánění telefonu je pro někoho nádherná představa. Jinému naopak může porucha na lince způsobit velké problémy, třeba v podnikání. A to i v době mobilů a internetu. Co dělat, když vaše stížnosti nepomáhají a telefon je stále hluchý?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pavlik_smetik

10. 8. 2006 9:07
Rekapitulace

1) když ohlašujete poruchu, nikdo vám neřekne jak dlouho může trvat (jste na OHLAŠOVNĚ poruch)

2) "Jak vám mohu pomoci". A jak jinak? Vím, že ti operátoři by vám opravdu rádi pomohli. Buď je to v jejich silách nebo to předají dál a tím vám pomohli, od toho tam jsou!!!

3) Než podepíšete smlouvu, přečtěte si obchodní podmínky. Nikdo je nečte, a pak vyhrožují žalobami, ale jen utratí peníze, protože žaloby jsou skutečně zbytečné. TO2 neručí za způsobené újmy při nefunkčnosti

4) Reklama a obchodníci vám říkají základní fakta služeb, pokud se zeptáte konkrétně, odpoví vám i na detaily, ale stejně je lepší si dohledat technické parametry služby. Nemůžete pak řvát na nás, že vám to nikdo neřekl. Těch parametrů služby je fakt hodně a nemůže to všechno operátor(ka) říkat

5) Pokud je někdo závislý na internetu, pak si pořiďte záložní připojení. Porucha může nastat kdykoli a na jak dlouho chcete

0 0
možnosti

pavlik_smetik

10. 8. 2006 9:08
Re: Rekapitulace

Tohle se mi nevešlo:

6) Ne za všechny poruchy může TO2. Většina chyb je způsobena přímo zákazníkem, nebo třetími osobami (např. ukradené nebo zničené kabely, vykradená ústředna, zničená ústředna, a mnoho dalšího)

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 19:07
8.

Telecom jako takovej uz neexistuje,takze celej clanek je smyslenej,fiktivni,lzivy,matouci atd.. 

ale urcite se to da jeste opravit a vydat se skutecnym nazvem teto spolecnosti.. - jestli ho znate - neporadim :-P

0 0
možnosti

Vejri

1. 8. 2006 18:55
Teda teda

Nevim ale podle mne firma zavisla na netu a telefonu by mela mit vse zalohovane - to znamena projistotu mobil a mobilni pripojeni - vsechny sluzby maji vypadky. A ze to trvalo 9 dni je sice dlouha doba ale ze by to bylo vyreseno za tri minuty od prvniho nahlaseni kdyby tedy operatori byli vsemozni to nevim - no mozna tak ze by tam sedel bystrozraky a dedvseved, kteři by behem 10s diagnostikovali poruchu a nekdo se sedmimilovyma botama tam zabehl - tak pak mozna. :)

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 18:45
7.

Je část paušálu přiměřená náhrada za chybu společnosti?  --) chyba na vedeni - poskozeni kabelu atd neni chybou spolecnosti.. to jsou zavady,ktere se nedaj ovlivnit - vznikaj povetrnost. vlivy, nehodou, praci na verejnych komunikacich a nebo i umyslne.. tomu nezabranite..

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 18:17
...

jinak to musel bejt asi balik za tech 9dnu ve firme na razitka....

0 0
možnosti

Vejri

1. 8. 2006 18:57
Re: ...

Jo asi tak 1500,-

0 0
možnosti

Hanz.Luis

1. 8. 2006 18:14
Pro paní Kláru Mandausovou

To co píšete v článku je naprostý nesmysl,operátoři v každé firmě jsou pro zákazníky,proto se zřejmě ptají :"Jak Vám mohu pomoci!", hnát zákazníky aby si stěžovali v prodejnách je trochu nesmysl nemyslíte?8-oVěřím,že jste článek psala v dobré víře,ale polovina z těch věcí je naprostý nesmysl;-€

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 18:00
to: Klára Mandausová

Vy ste tady zmatlala dobrej souhrn nesmyslu a radoby rad,ktery jsou uplne k nicemu ! kdyz chcete o necem psat,tak si  k tomu neco zjistete ..

co se tyce ty konkretni poruchy,co tu uvadite, 9dnu je opravdu hodne a nemelo by se to  stavat,ale schovat to za to,ze slo o prepojeni kabelu....ktere se mohlo udelat za 3minuty.. to ste to hodne zjednodusila!

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 17:55
6.

Pokud se vám na zákaznické lince nedostane uspokojivé odpovědi, volejte přímo do sídla společnosti. Zjistěte si, kde má telekomunikační společnost nejbližší obchodní místo. === todle nema cenu komentovat..viz bod 5. a pokud si chcete stezovat,tak budete operatorem prepojeni na oddeleni stiznosti..chodit nekde po nejakych obchodnich mistech je blbost,tam to neresej - to sou prodejny..!!

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 17:53
5.

Chtějte vědět, proč závada vznikla a dokdy bude odstraněna.== kdyz hlasite poruchu,tak se dovolate na "ohlasovnu" poruchu, tam se to zaeviduje a predava k mereni aby se ta zavada zjistila,takze na miste vetsinou nikdo nevi,co s tou linkou je,to se musi teprve zjistit,takze vam to nikdo nerekne.. a termin opravy je stanoven dle druhu poruchy,vytizeni techniku atd.. ale je tam doba,do kdy to musi byt - 72hodin, pokud se nejedna o zavaznejsi poruchu

0 0
možnosti

bartleby

1. 8. 2006 17:49
4.

presmerovat telefon jde pouze z pevne linky,pokud funguje..jak je v poruse,tak to nejde..  á ta hlaska,ze je linka v poruse nebo docasne nedostupna.. - tudle sluzbu si kazdej muze objednat,je to normalne v nabidce..jenze o to se kazdej zajima,az kdyz mu ta linka nejde a chce to vermomoci okamzite opravit a zprovoznit

0 0
možnosti

KikiCZ

1. 8. 2006 19:25
Re: 4.

lze linku presmerovat pri : obsazeni, pri nepodminene a pri neprihlaseni ( coz se tyka jejich problemu) maj si to zridit hned a dal vydelavat svoje miliony, pri loupani brambor na razitka:-D

0 0
možnosti