- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Docela jste zapomněli, že slušnost je dnes velmi často chápána jako vaše slabost.Často bývá upřímnost zaměňována za neomalenost.
Kromě banálních sdělení a pouček některé opravdové problémy. Je snad jasné, že šéf nemá jakkoli komentovat osobní věci pracovníka, pokud ano, tak jen do míry, do které nějak se dotýkají jeho práce a působení ve firmě.
Zajímavá je otázka, jak řešit, když kolega je cítit potem nebo je mu cítit z úst. Protože jde o ostatní kolegy. Firmy leckdy toto neřeší, ač jinak jsou vlezlé a zajímají se o soukromí a zdraví lidí. Dokonce, někdy je sice předepsán oblek a kravata, ale obtěžující zápach nevadí. Kromě krátkodobého menšího zápachu z úst při nachlazení, což lze tolerovat (nějaké spreje apod to ztlumí jen z části), lze tolerovat, když se někdo výjimečně zpotí - pokud někdo je stále silně cíti, je třeba to řešit. Taktně, ale důrazně. Firma zpravidla dělá mrtvého brouka, a ostatní musí být slušní, zneužívá se jejich dobré vychování. Jenže být trvale ve smradu je na obtíž, takže i když je někdo jen řadový pracovník, měl by si jít stěžovat. Druhého nemá právo napomínat, není nadřízený.
Takže pokud to není jeho blízký kamarád, tak by to měl řešit šéf. On by měl taktně ale důrazně napomenout.
Podobně komické je, když někdo chodí sice v obleku a kravatě, ale košili střídá po týdnu, takže v pátek je límec opravdu jako bota. Vyhoví se firemním regulím, co je samozřejmost - čisté a nepropocené oblečení, to ale kulhá. Pak je lepší, když lidi chodí méně formálně nebo až sportovně oblečení - ale vždy čistí, oděv pravidelně střídají, perou atd. Hezký vzhled je dobrý, ale smrad vše pokazí, a černý límec bílé košile taky.
Hlavne sranda, ze ta fotka na homepage je pouzita uz u tretiho clanku (phonebanking, Vodafone a tento) v prubehu poslednich dvou tydnu... Holt, protekce
Tys to cetl az do konce ? Ja to vzdal uz po prvni vete.