Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V krizi firmy mluví hlasitěji činy než slova

Jaká je ideální strategie při vylepšení poskvrnění pověsti podniku? Co si o tom myslí manažeři v Evropě v porovnání s manažery v Severní Americe nebo Asii? Podívejte se, jak dopadla celosvětová studie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

invos

Hnus...

To je ale opravdu hnus ten článek... Cožpak se musí v novinách dávat návod našim skvělým manažerům, jak se chovat slušně??? Kdyby se lidé v marketingu a mana-dementu chovali slušně, nebylo by potřeba výše uvedeného... ...Už ta fotka, všichni manažeři ve věku kolem třiceti, šťastní, vysmátí, z hlediska politické korektnosti je tam i černý... Páni redaktoři, toto není realita podniků, ve kterých žijeme!!! Proč nás tímto krmíte???

0/0
21.11.2006 16:06

MC

hm

tohle jsou zase rady ptáky Votvíráka ... a navíc spíš pro společnosti s 1000+ zaměstnanci ... a ty to tady stejně nečtou R^;-D

0/0
21.11.2006 15:23





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že metodiky bank při schvalování úvěrů se značně liší a jeho schválení ze značně individuální?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.