Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Které reklamy vás obtěžují nejvíce

Počet tzv. odmítačů reklamy se stále zvyšuje. Jakou reklamou se odmítači cítí nejvíce přesyceni? Kde by naopak lidé uvítali více reklamy?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

okiu

lůkkjlj

;-€;-(:-):-(;-D:-/;-(:-P;-)

0/0
11.8.2008 17:21

pavel

diesel4

0/0
30.1.2008 20:05

screensys

kde je na netu najdu

Prosím vás, kde na netu najdu reklamy, které právě běží třeba na nově či primě?

0/0
20.7.2007 18:05

Honza

nejvíc mě vždycky

naštvou reklamy s rozjásanýma a roztančenýma debílkama s vyúčtováním u T-Mobile. Dělají tuhle děsně IN blbost i ostatní? :-©

0/0
14.5.2007 15:12

janyh

Reklamy hloupé a bez vtipu

Nyní mám na mysli reklamy v rádiu. Poslouchám vícero stanic, ale teď mi zrovna vytanula jedna jediná. Den co den, hodinu co hodinu to samé. Totální magor se baví se svým psem, který neustále kňučí a on se ho ptá nejdebilnějším tónem, která okna a dveře jsou nejlevnější.....v tu chvíli mám chuť auto vzít přímo z mostu, jen abych už to víckrát neslyšel.

0/0
11.5.2007 21:42

DD

Existuje jedna možnost

otázka: Která firma neplatí za reklamu, ale lidem za nákupy???

odpověď: Amway

0/0
10.5.2007 0:21

pavlik_smetik

Reklama NOVA

To mě teda mnohem víc štve reklama na ČT. Těm vyděračům platím peníze a stejně tam cpou reklamu. U Novy a Primy to chápu a schvaluju. Oni z ní jsou živí, tak jí prostě mít musí. ČT bych úplně zrušil.

0/0
4.5.2007 17:45

Tom

Zijeme ...

... v dobe, kdy je reklama dulezita. Bez ni by skoro nic nebylo ... budme rozumni a tolerujme ji. Skoro kazdy z vas tu na ni nadava, ale podivejte se doma, co mate za zbozi, na co bezi reklamy ...

Nebo si predstavte, ze mate svoji firmu a chcete podnikat. Bez reklamy ani ranu ... ale to pochopi i jen rozumni ...

Good bye ...

0/0
17.4.2007 0:05

Pet

Re: Zijeme ...

Hloupy nazor zkazeneho komercniho, konzumniho cloveka.

0/0
24.4.2007 10:02

Alchymistax

Večerníček nesponzoruje Brumík ale my!!!

Nelíbí se mi reklama zaměřená na děti.

Ať je to před večerníčkem, nebo když v Jů Hele rvou dětem že mají požádat rodiče, aby jim koupily ten TV časopis od ČT. V kodexu reklami je jasně zakázáno nabádat děti, že jim mají rodiče něco koupit.

0/0
16.4.2007 20:25

Krak

Re: Večerníček nesponzoruje Brumík ale my!!!

Najdi si taky někoho, ať ti zasponzoruje vzdělání...

0/0
16.4.2007 20:36

iZítra

Tento článek zde?

Víte která reklama mi v posledních týdnech leze nejvíce na nervy? Hádejte dámy a pánové z idnesu. Právě ta vaše nesmyslně podtržnená slova ve všech článcích. Ale ještě chvíli to vydržím... určitě jsou i zmíněné odkazy minimálně dvakrát ověřeny :-)

0/0
16.4.2007 18:43

AllOs

Re: Tento článek zde?

Nevite nekdo, jak se toho zbavit? U sebe na firefoxu to nemam - nainstaloval jsem hodne rozsireni a jedno z nich je adblock plus, ale kdyz nainstaluju ABP u pritelkyne, stejne ji to ty slova podtrhava...

0/0
16.4.2007 21:08

Milfried

Re: Re: Tento článek zde?

Pravé tlačítko na podrteženém odkazu, pak blokovat XXX, pak navolit filtrem

0/0
16.4.2007 21:22

J

Re: Re: Tento článek zde?

adblock + noscrip (je to v jave) a nevidis nic.

0/0
16.4.2007 22:38

kalifkaca

Reklama v Cechach je pohoda

Bohuzel momentalne ziji v USA a proti Cecham tady bezi reklama pri filmu kazdych 6 minut. Vzdycky si uzivam navstevu doma, kdy jsou filmy mene sestrihane a reklama je mozna dvakrat za film.  Uzivejte si, co mate, nez nekoho zase napadne se opicit po Americe.

0/0
16.4.2007 18:38

fotr

Re: Reklama v Cechach je pohoda

No, moje máti říká, že jí reklamy vyhovují. Protože si může dojít na záchod, uvařit kafe...

Jenže není chabrus na ledviny, aby chodila na záchod každých 6 minut.

To se mi ani nechce věřit. Kdo by se na takovou "televizi" díval? Snad na nějakou šou, ale na film?

0/0
16.4.2007 18:43

xy

Re: Reklama v Cechach je pohoda

trochu dramatizujes ... kdyz se podivam na seriali za P2P tak tam je reklama po 15 minutach a casto jen na jinej film. Podle me je nejhorsi klony MTV a podobne stanice, tam je reklama temer za kazdou pisnickou

0/0
16.4.2007 20:22

kolinskyjezisek84

Re: Re: Reklama v Cechach je pohoda

Musim rict, ze to opravdu neni prehnane zrovninka jsem v USA a reklama je fakt skoro furt. Pro priklad kanal Sci-fi a star gate a star trek 4 az 5 reklam za porad ktery trva 45 minut no proste mazec. A to ani nemluvim o filmovych klasikach tipu gladiator ci pan prstenu tam kdyz je deset minut bez preruseni tak ti prijde ze je ten film divnej! A hlucnost reklamy? Zlata nova  kdyz u filmu usnu vetsinou me reklama vzbudi pac to hulaka jako blazen... Takze budme radi za to co mame...[>-]V

0/0
21.1.2008 1:50

supi

Re: Reklama v Cechach je pohoda

Naprosto souhlasim,napriklad v Australii to na komercnich stanicich bylo sileny.Vsechny reklamni bloky trvaly skoro stejne dlouho jako film ve kterem byly umisteny.V Simpsonech byla treba trikrat reklama a na filmy se diky tomu co sem zminoval vubec nedalo divat,ale zas naopak byla verejnopravni televize zasobena kvalitnimi porady a daly se tak ty komercni ignorovat.Coz si myslim jde v pohode i u nas.Ale jeden rozdil s plusem pro australany tam preci jen byl a to ten,ze reklamy nebyly zvukove prehuleny o buhvikolik dB,jako je ma treba Prima nebo specielne Nova...Jinak osobne mi treba nevadi reklama v kine vcetne traileru,docela se i na ni vzdy tesim.

0/0
17.4.2007 0:45

supi

Re: Re: Reklama v Cechach je pohoda

U verejnopravni sem zapomel zminit,ze tam to bylo jak u nas,Filmy a porady bez reklamy.Jo a jinak tam byla velice omezena reklama pro nejmensi deti a dokonce to pry v urcitym podani bylo trestny.To mozna ale treba nejaky znalec prava dementuje.Kazdopadne si myslim,ze budme jeste radi za to mnozstvi reklamy co tu je(krom teda Novy).Hlavne at uz se nezvysuje:))Pak je jeste televize televizi a ne strojem reklamozroutu.

0/0
17.4.2007 0:51

vigo

Jednoznačně náš nový mobilní operátor...

Nejvíc mne vytáčí jž dlouhou dobu reklama našeho mobilního operátora pro pejskaře.

0/0
16.4.2007 18:09

xy

Me nejvice sele reklama v KINE !

Zaplatim si za listek 160 Kc a jeste mi cpou reklamu! Reklamu na jine filmy vitam, ale na nejake Oskary, Eurotely a podobne zbytecnosti selu!

Na netu reklamu ignoruji, mam na to SW, misto radia mam CD a TV pri reklame okamzite prepinam.

0/0
16.4.2007 18:02

ja

Re: Me nejvice sele reklama v KINE !

S tim kinem souhlas, reklamzy a mlaskajici pubertaky nemusim, takze jsem tam byl jednou za posledni dva roky. Na internet mam Adblock, doporucuji, na teto strance ani jedna reklama. Na reklamnich letacich se dobre skrabou brambory, ty chvalim. A tistene noviny/casopisy nekupuji, to bych si jinak pripadal jak i*d*i*o*t.

0/0
16.4.2007 18:13

Ivo

Re: Re: Me nejvice sele reklama v KINE !

jj, na idnesu zadnou reklamu nevidim ani ja .... aspon tu obrazkovou ... textova mozna nekde je, ale ja ctu jenom titulky a diskuze ;-D

0/0
16.4.2007 20:25

Jane

:)

Na internetu mám reklamy blokované, na televizi skoro nekoukám a na Českém rozhlase žádné (nebo skoro žádné) reklamy nejsou, takže já teda zahlcená nejsem... A nechybí mně to :-)

0/0
16.4.2007 17:29

franta straka :D

reklamy ignoruju

kdyz sou v tv prepnu nebo vypnu kdyz sou na webu tak pokud to de tak vypnu kdyz ne tak na ne kaslu kdyz sou v radiu tak preladim:-) NIKDY se podle reklam neridim jen s jednou vyjimkou a to byly ty slany precliky polity cokoladou tam me reklamou dostali a nelituju skoda ze uz to neprodavaj

0/0
16.4.2007 17:17

Trepik

Re: reklamy ignoruju

Také jsem si dlouho říkal, že na reklamy nedám.. ..do té doby než jsem jel na delší dobu do zahraničí. Docela jsem se sám divil, které že výrobky to dávám téměř automaticky do svého nákupního vozíku ;-(

0/0
16.4.2007 18:05

franta straka :D

Re: Re: reklamy ignoruju

no tak to ze na reklamy nedas jeste neznamena ze umres hlady pac tezko nekde budes hledat neco co neni nekde inzerovany proste koupis co ti chutna (vyhovuje) bez ohledu na zvasty v reklame;-)

0/0
16.4.2007 21:53

Apophis

???

Nejak jsem se nedocetl ktera reklama me nejvic obtezuje.Rv

0/0
16.4.2007 17:07

Ondatra

náhodou reklama u dlouhých filnů je fajn

skočíš si na záchod, uvaříš si kafe...

0/0
16.4.2007 17:05

Jane

Re: náhodou reklama u dlouhých filnů je fajn

Akorát inzerentům se to asi nelíbí :-))

0/0
16.4.2007 17:25

sarumánek

to večné české stěžování na reklamy...

Všichni ti "absolutní odmítači reklam" by si měli uvědomit, že bez reklamy by vůbec neexistovala ani televize (kromě státního vysílání placeného formou ještě vyšších povinných poplatků od všech občanů), ani časopisy, ani noviny, ani internetové portály jako je tento, ani vrcholový sport (včetně dnešních olympiád a všemožných mistrovství světa), ani formule jedna, ani většina kulturních akcí, ani řada humanitárních (sponzorovaných) projektů, ani dnešní kvalita výrobků vznikající díky informační konkurenci atd. atd. atd. Pokud se někomu stýská po bezreklamním socialismu, měl by si uvědomit výhody a nevýhody takové společnosti se vším všudy.

0/0
16.4.2007 16:56

Ondatra

Re: to večné české stěžování na reklamy...

sarumánku a uvědomuješ si že tu reklamu musí někdo zaplatit? že ten sport, televizi, atd. platí konečný spotřebitel? Před chvílí jsi mě nazval bláznem ale já tebe opět nazývám ekonomickým i-d-i-o-t-e-m.

P.S. za socialismu existoval pan Vajíčko :-) a je vidět, že jsi pěkně zblblý idnes

0/0
16.4.2007 17:03

sarumánek

Re: Re: to večné české stěžování na reklamy...

Já o koze, ty o voze. Ano, někdo reklamu musí zaplatit. Netvrdil jsem opak. Není to ovšem spotřebitel, ale zadavatel. Samozřejmě, že zadavatel (výrobce) je závislý na přízni spotřebitelů (zisku), ale to už je nejen o reklamě, ale i o kvalitě, ceně a spoustě jiných kritérií. S ekonomickou idiocií to vskutku souvisí pouze ve tvé hlavince. A pokud pokládáš pana Vajíčka za skutečnou reklamu, je to s tebou ještě vážnější.

0/0
16.4.2007 17:26

lobo

Re: Re: Re: to večné české stěžování na reklamy...

podla mna sam neveris tomu co hovoris....

"ale to už je nejen o reklamě, ale i o kvalitě, ceně a spoustě

jiných kritérií."

mozes mi povedat cim je taka prevratna tycinka Mars ze ju zerie cela zemegula? jedine reklamou... keby si vrazil 2-3miliardy USD do reklamy na Margot tycinku tak ju budu zrat deti aj v juznej amerike a budu sa usmievat do kamery

0/0
16.4.2007 18:06

J

Re: Re: Re: to večné české stěžování na reklamy...

Jakej zadavatel ? Co to plkas. Reklamu VZDY plati spotrebitel. Kolik myslis ze je treba vyrobni cena auta (material + prace)? cca 60-80kKc u modelu, kterej se prodava za 300 - 350k. Proc mysli ze je rozdil tolik ? 60 - 80k dostane dealer a zbytek de na reklamu.

0/0
16.4.2007 22:43

vtech

Re: Re: Re: Re: to večné české stěžování na reklamy...

Blbost. Nejvetsi cast ceny auta stoji vyvoj (pokud teda nejezdite Kia, nebo Dacia).

0/0
4.5.2007 10:18

Martas

Re: Re: Re: Re: to večné české stěžování na reklamy...

No podle mých informací třeba autosalony prodávající škodovky mají na jednom autě zisk třeba tisícovku. Žijou ze servisu.

0/0
9.11.2007 10:04

?

Re: to večné české stěžování na reklamy...

Bez reklamy by neexistovala televize?! Vy jst ještě neyšel jste už o televizních kanálech placených přímo, na kterých se reklama nevyskytuje? 8-o

0/0
16.4.2007 17:56

Pavel

Re: to večné české stěžování na reklamy...

Drtiva vetsina reklamniho zisku jde stejne jinam, platy a podobne. Uvital bych klidne koncesionarske poplatky i na komercni televizi s tim, ze by tam pak nebyla zadna reklama. Jak proste.

0/0
16.4.2007 21:19

Jirka

Eva a Vašek

:-)

0/0
16.4.2007 16:47

hUjEr

ano reklama

...malovanýýý džbááánku.. mne dycinky zahřeje u srdíčka ;-D

0/0
16.4.2007 16:27

fany

Čeho je moc toho je přílš.

Nedalo by se uzákonit, že reklama se může vysílat jen v předem uvedeném čase.Ten, kdo dostal právo vysílat a má monopol na vysílání se domnívá,že si může dělat co chce.Dokonce to jde tak daleko,že se reklama vysílá najednou na všech TV kanálech tak často,že z hlediska náhody je to nepravděpodobné.Nevím, zda by nemohl zasáhnout monopolní úřad.

0/0
16.4.2007 16:22

sarumánek

Re: Čeho je moc toho je přílš.

Nikdo nemá žádný monopol. Nikdo si nemůže dělat, co chce. Nikdo si nemůže vysílat reklam, kolik chce. Vše, včetně množství reklamních minut během vysílacího dne, je pevně stanovené v zákonech a vyhláškách.

0/0
16.4.2007 16:30

Ondatra

Pro bojovníky s korupcí

je Vám jasné, že reklama je ta nejhorší a nejrozšířenější forma úplatkářství na celém světě? že zadavatel reklamy obvykle získá 10 - 30 % ceny do kapsy? že každá reklamka odepíše cokoliv a může Vám dát úúúplně všecko?

0/0
16.4.2007 16:20

sarumánek

Re: Pro bojovníky s korupcí

Další blázen. Že získá zadavatel procenta z vysílání reklamy je zcela legální. Žádné nelegální úplatkářství mezi mediálními a reklamními agenturami neexistuje, mezi mediálními agenturami a televizními společnostmi taky ne.

0/0
16.4.2007 16:33

Ondatra

Re: Re: Pro bojovníky s korupcí

tak tomu věříš? já jsem možná blázen ale ty jsi i-d-i-o-t.

0/0
16.4.2007 16:59

fotr

Re: Re: Pro bojovníky s korupcí

Tak ona neexistuje "provize"?

A ona je ta "provize" nelegální?

To jsou mi novinky.

0/0
16.4.2007 18:47

Ondatra

Re: Re: Re: Pro bojovníky s korupcí

Provize samozřejmě legální je, pokud je na smlouvu a zdaněna. Ale pokud zadáváš reklamu, je bohužel zcela běžná věc, že se to řeší tzv. bokovkou - hezky z ručky do ručky. To asi modrý sarumánek nezná, on je zblblý z propagandy. Já do reklamy přímo nedělám, ale když kolega převzal reklamu, byl vcelku šokován, když zadával tisk prospektům že se ho dívčina (mladá naivka) ptala, jestli taky bude chtít korunu za každý leták jako jeho předchůdce

0/0
16.4.2007 20:54





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že správným používáním kreditky můžete značně ušetřit?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.