Diskuze

Účastníci zájezdu musí dostat všechny informace, ne jen „učesaný“ souhrn

Podnikání v cestovním ruchu vyžaduje otevřenost ke klientům, stejně jako obezřetnost při nakládání s reklamacemi. Při nerespektování těchto pravidel se firma může připravit na nemalé problémy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

míša

13. 6. 2007 12:25
smluvní podmínky

prosím tvůrce tohoto článku o odpověď jak se chovat v této situaci:

Z katalogu Sunny Days jsem si vybrala dovolenou v Egyptě, v Hurghadě, v určitém hotelu. Po příletu do Hurghady delegát suše oznámil, že můj hotel je překnihovaný a že mě ubytuje v jiném hotelu stejné kategorie. O náhradním hotelu jsem neměla absolutně žádné informace. Byla jsem nucena tuto nabídku přijmout. Ubytování spočívalo v tom, že autobus zastavil před hotelem, řidič vytáhl můj kufr a zbytek autobusu i s delegátem odjeli. Hotel nebyl špatný, ale dle katalogu jsem měla dojem, že ten původní měl být hezčí. Večer na schůzce jsem trvala na výměně a protože jsem měla konexe na Sunny Days, byl delegát dotlačen k tomu, že skutečně vybojoval pokoj v původním hotelu. Přestěhovala jsem se, ale do pokoje s rozbitým umyvadlem, ucpanou vanou, špinavou podlahou, žárovkou visící ze stropu a s pokaženým zámkem u dveří. Na stížnost mi delegát odpověděl, že ubytování je výhradní věcí hotelu a že jsem tento hotel výslovně chtěla.

0 0
možnosti

belgian chocolate

25. 6. 2007 13:53
Hotel nebyl špatný, ale dle katalogu jsem měla dojem, že ten původní měl být hezčí.

no vidíš, co sis vypyskovala, náno hloupá

0 0
možnosti

bobo

13. 6. 2007 12:16
tak nevím

Vzhledem k české cestovatelské mentalitě je pořádání zájezdů velmi rozšířeným podnikáním. Od roku 1990 se každoročně řeší nedostatky cestovních smluv, nesolidnost cestovních kanceláří, práva a povinnosti jak pořadatelů tak účastníků zájezdů. A výsledek? Máme rok 2007, dovolenková sezona na krku a stále stejné problémy - něco jiného si objednáte, něco jiného dostanete, v reklamě je cena o polovinu nižší než výsledná cena zájezdu, internetoví prodejci stále neuvádí skutečné pořadatele zájezdů (aby se nemohl účastník některým profláknutým CK vyhnout). Práva CK a povinnosti účastníka jsou dovedena do absolutní dokonalosti, naopak povinnosti CK a práva účastníka jsou velmi povrchní. Když dojde na reklamaci zjistíte, že prakticky jakákoliv odchylka od cestovní smlouvy je v rámci všeobecných podmínek a nepovažuje se za pouršení smlouvy. Nechápu, proč na náš trh dávno nevtrhly cestovky z německa, které by svými službami a cenami zcela jistě převálcovaly všechny naše Eximy, Blue style, atd.

0 0
možnosti

bobo

13. 6. 2007 12:17
Re: tak nevím

předem děkuji všem reagujícím za cenné rady jak je výhodné cestovat s malým dítětem na vlastní pěst bez účasti CK.

0 0
možnosti