Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákazník není pán, nový zákazník je náročný diktátor

Dobře vymyšlená reklama sice přiláká zákazníka do prodejny – pokud tam ale narazí na neochotný personál, bez váhání odejde. Pro úspěch v podnikání už rozhodně nestačí jen investovat do reklamy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zatím klient V.

Hmmm, moje zkušenost s VODAFONE

Přišel jsem do prodejny VODAFONE a jelikož jsem několikaletým jejím vzorným klientem platícím paušál + další balíčky v hodnotě 1600 měsíčně, chtěl jsem se informovat na nabídku připojení k internetu a na dotovaný telefon k mému tarifu. Jaké však bylo mé zděšení, když mě přímo vedoucí pobočky slušně odkázal na černý telefon umístěný v prodejně se slovy, že oni jsou(personál) pouze pro nové zákazníky a já si mám jít k telefonu a že se mě nehodlá věnovat. :-©   Co k tomuto jednání říct? Poděkujme zkorumpovaným státním úředníkům, že neustále drží kartel jménem mobilní operátoři a nepustí sem další konkurenci. Rv

0/0
26.6.2007 21:36

SZYslak3

Re: Hmmm, moje zkušenost s VODAFONE

Ja byl taky ve VF, pani byla velmi neprijemna a nechtela vyhovet - mlada a asertivni , jak se to dnes pozaduje ("proda chleba jen kdyz si koupim maslo"). Ja jsem tim padem byl nasertivni a zeptal jsem se na jeji jmeno, rekla krestni, prijmeni nechtela, tak jsem udelal takove to gesto ;-D, ze mi tedy bude stacit i to krestni, abych si na ni doslapl a hopla, najednou to slo ;-D Vam ostatnim doporucuju totez a na dotycneho/dotycnou si stezovat, stane se to dvakrat trikrat a firma je proste vyhodi

0/0
27.6.2007 2:40

ufo

češi a ostatní

opomenuto bylo, že uvedené "zásady" platí pro průměrného českého zákazníka a jedna ještě chybí - pro čecha táhne zaručeně sex a jen když to trochu jde, nějak ho tam třeba zabudovat...jako třeba na Technetu nebo Mobilu - svůdnou holku s notebookem nebo mobilem v ruce...

0/0
26.6.2007 20:31

xy

Re: češi a ostatní

sex a "levnost"

0/0
26.6.2007 21:08

Jane

Re: češi a ostatní

Svůdnou holku bych brala v reklamě na parfém nebo hadříky, ale notebook bych si od ní (ev. od svůdného chlapa) nekoupila, působí to na mě nedůvěryhodně... Zas nemůžete ten sex cpát všude :-))

0/0
26.6.2007 21:26

lubo

Špatný adresa

není to http://www.quark.net

ale http://www.qark.net

0/0
26.6.2007 18:52

JoJo

To je magor a ne web designer.

(Y) U toho bych si "jiste" nechal udelat stranky. Absolutly packo!;-O

0/0
26.6.2007 18:35

Jardak

Zákazník hlupákem?

No, článek jsem jen prolít, ale část článku s titulkem "Jak udělat zákazníka šťastným" mě docela zarazila. Jestli to není nepovedená recese, tak lituji autora. Bere zákazníka jako zlo, které ničemu nerozumí a jehož požadavky jsou scestné. Zapomíná na to, že při tvorbě webu by měl být zákazník partnerem a ne hlupákem, který ničemu nerozumí, ale podle kterého se to musí udělat. Obávám se, že kdybych takhle přistupoval ke svým zákazníkům, asi bych o ně přišel. A autor má dlouhodobé zákazníky na web?

0/0
26.6.2007 17:33

LATB

Re: Zákazník hlupákem?

Auro ma pravdu! Loni jsme meli problem s firmou, ktera web delala podle sebe a nas k tomu vlastne ani nepotrebovala, chcela jenom prachy! Kdyz jsme neco chteli, tak rekli, ze to nejde, kdyz neco nefunguje, je to byla nase vina, kdyz oni udelali chybu a mi je na to upozornili, tak jsme hned ti spatni...

Zakaznik ma pravo rikat co kde bude ci nebude! Programator ma rict svuj nazor a zduvodnit ho, avsak  posledni slovo ma mit zakaznik! Ten kdo plati ma pravo rozhodovat!

0/0
26.6.2007 18:42

xy

Re: Zákazník hlupákem?

Precti si to cele.

0/0
26.6.2007 21:07





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.