Diskuze

Zákazník není pán, nový zákazník je náročný diktátor

Dobře vymyšlená reklama sice přiláká zákazníka do prodejny – pokud tam ale narazí na neochotný personál, bez váhání odejde. Pro úspěch v podnikání už rozhodně nestačí jen investovat do reklamy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zatím klient V.

26. 6. 2007 21:36
Hmmm, moje zkušenost s VODAFONE

Přišel jsem do prodejny VODAFONE a jelikož jsem několikaletým jejím vzorným klientem platícím paušál + další balíčky v hodnotě 1600 měsíčně, chtěl jsem se informovat na nabídku připojení k internetu a na dotovaný telefon k mému tarifu. Jaké však bylo mé zděšení, když mě přímo vedoucí pobočky slušně odkázal na černý telefon umístěný v prodejně se slovy, že oni jsou(personál) pouze pro nové zákazníky a já si mám jít k telefonu a že se mě nehodlá věnovat. :-©   Co k tomuto jednání říct? Poděkujme zkorumpovaným státním úředníkům, že neustále drží kartel jménem mobilní operátoři a nepustí sem další konkurenci. Rv

0 0
možnosti

SZYslak3

27. 6. 2007 2:40
Re: Hmmm, moje zkušenost s VODAFONE

Ja byl taky ve VF, pani byla velmi neprijemna a nechtela vyhovet - mlada a asertivni , jak se to dnes pozaduje ("proda chleba jen kdyz si koupim maslo"). Ja jsem tim padem byl nasertivni a zeptal jsem se na jeji jmeno, rekla krestni, prijmeni nechtela, tak jsem udelal takove to gesto ;-D, ze mi tedy bude stacit i to krestni, abych si na ni doslapl a hopla, najednou to slo ;-D Vam ostatnim doporucuju totez a na dotycneho/dotycnou si stezovat, stane se to dvakrat trikrat a firma je proste vyhodi

0 0
možnosti

ufo

26. 6. 2007 20:31
češi a ostatní

opomenuto bylo, že uvedené "zásady" platí pro průměrného českého zákazníka a jedna ještě chybí - pro čecha táhne zaručeně sex a jen když to trochu jde, nějak ho tam třeba zabudovat...jako třeba na Technetu nebo Mobilu - svůdnou holku s notebookem nebo mobilem v ruce...

0 0
možnosti

xy

26. 6. 2007 21:08
Re: češi a ostatní

sex a "levnost"

0 0
možnosti

lubo

26. 6. 2007 18:52
Špatný adresa

není to http://www.quark.net

ale http://www.qark.net

0 0
možnosti

JoJo

26. 6. 2007 18:35
To je magor a ne web designer.

(Y) U toho bych si "jiste" nechal udelat stranky. Absolutly packo!;-O

0 0
možnosti

Jardak

26. 6. 2007 17:33
Zákazník hlupákem?

No, článek jsem jen prolít, ale část článku s titulkem "Jak udělat zákazníka šťastným" mě docela zarazila. Jestli to není nepovedená recese, tak lituji autora. Bere zákazníka jako zlo, které ničemu nerozumí a jehož požadavky jsou scestné. Zapomíná na to, že při tvorbě webu by měl být zákazník partnerem a ne hlupákem, který ničemu nerozumí, ale podle kterého se to musí udělat. Obávám se, že kdybych takhle přistupoval ke svým zákazníkům, asi bych o ně přišel. A autor má dlouhodobé zákazníky na web?

0 0
možnosti