Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Neusnadňujte konkurenci život, zákazníky si hýčkejte

Cílem každého obchodníka by mělo být, aby zákazník odcházel spokojen. Podle marketingového konzultanta Pavla Řehulky se určitě vrátí jen 21 procent spokojených zákazníků. Nespokojený zákazník se však už zcela jistě nikdy neobjeví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

josef vanicek

Uf ...

Pan Miloš Toman, autor intuitivniho marketingu, by si mel najit intuitivne firmu, ktera mu udela lepsi stranky nez ty jeho intuitivne amaterske :-)

Miloš Toman, autor intuitivního marketingu

0/0
16.7.2007 11:34

tomasgk

zákazník je většinou ovce...

V jednom fajn filmu,myslím,že:Muži za pultem,byla hláška:To,že Vás obsloužíme ještě neznamená,že Vás musíme mít rádi.:-).Lidi jsou ovce a většinou stačí"huba od ucha k uchu-z pozice prodejce.

0/0
2.7.2007 19:42

cote d'or

a teď jde o to

kdo tu ovci oholí

0/0
3.7.2007 12:36





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že investiční doporučení na růst kurzu dolaru tu byla už před rokem?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.