Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lesk a bída direct marketingu

V televizi pomalu končí reklama na posilovací přístroj na nohy a hýždě a operátor ve speciálním středisku si nasazuje sluchátka. V call centru začínají drnčet desítky telefonů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ehqmaster

ale ředitelka Telemarketingu Prague se nejmenuje Matyášová

to leda že by se rozvedla... ?? Proboha odkud IDNES recykloval tyhle žvásty?:-©

0/0
16.7.2007 12:51

War

Ostrava

Lide žiji v představě že Ostrava je chude město. to ale nikdy neplatilo. opravdovou bidu najdete v okrese Bruntal. Ostrava vždy prosperovala

0/0
16.7.2007 12:36

gumidos

Jméno je předzvěstím osudu

Takže jméno Drahomír Viktorin mě prostě irituje tak nějak samo o sobě. Ale popis je to vcelu výstižný - viz. pár citací:

"Šedá masa cílové skupiny se náhle mění v jednotlivé tváře, osobní potřeby a také příležitosti". "Krví v žilách direct marketingu jsou informace. Dostatek informací nám vytváří prostor vybudit pozornost adresáta na maximum právě tím, že mu naši nabídku můžeme doslova ušít na míru" a hlavně poslední hláška: " Produkt samotný tak spíše stojí v pozadí, do popředí vystupují zážitky a emoce s ním spojené" - jinými slovy prodej třeba lejno ve staniolu, ale musíš to umět hezky okecat. Viděl bych to tak, že tento způsob prodeje je založen na těchto principech: prodává něco, co nikdo nepoptává a proto se zájem musí vzbudit, většinou lživými nebo neúplnými informacemi, totéž zboží prodávané v "regále" nemá šanci být prodáno a pokud by bylo v regále prodáno - stálo by 1/10 ceny oproti telemarketingu... Howgh

0/0
16.7.2007 9:11

Mat_Hawk

Bída a ubohost telemarketingu

Na objednání zboží po telefonu, to už by musela být koupě snů a nevím, jestli zrovna v telemarketingu nabízejí zboží snů... Jinak lituju lidí, kteří opravdu nesehnali jinou práci, než aby otravovali majitele telefonních linek, vytrhovali je od práce nebo od lenošení a vnucovali jim poslech písniček, platební karty a kdovíco ještě.

0/0
16.7.2007 8:56

brsoň

Re: Bída a ubohost telemarketingu

třeba Eva a Vašek, zlatí to slavíci dnešních dnů......

0/0
16.7.2007 9:12

Karel a Karel

Tam je

Tam je schopnej nějakej pacient si něco objednat?  Už v Tv to vypadá jako shit od Korejců....  :-)

0/0
16.7.2007 8:05

BoCo

Re: Tam je

A taky ze to shity jsou...nejlepsi je ta finta, ktera se ukryva za "postovne a balne", kdy si i za maly balicek nauctujou peknou sumicku...

0/0
16.7.2007 9:46





Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete nechat peníze úročit a zároveň je kdykoliv vybrat?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.