Diskuze

Zabodujte tiskovou zprávou

Podle průzkumů se odhaduje, že redaktoři novin a časopisů vyhodí až 80% tiskových zpráv, které obdrží. Jak tedy co nejlépe zaujmout, pokud jste firma, a chcete se dostat do médií?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pogik

1. 12. 2007 23:13
chjo

za tzv. "wordovsky dokument" mam chut vrazdit (ne, skutecne se mi nenacita rychleji, nez takove PDF)

a jeste takova zbytecna technicka, fotky, co maji nekolik megaBITU mi opravdu taky nevadi ;)

0 0
možnosti

Pjotr_Pjotrovic

28. 8. 2007 13:03
Technická připomínka

Paní redaktorko, tak zrovna to obvolávání novinářů po rozeslané tiskové zprávě je naprosto nevhodné. A hlavně u redaktora, se kterým nemáte vybudovaný nějaký vztah nebo on vás vůbec nezná. Tím telefonátem ho otravujete.

Představte si, že takový ekonomický deníkář dostane za den 50 zpráv a ke své práci - psaní článků ze zpráv z ČTK a od známých firem, musí ještě 50 x zvednout telefon a pamatovat si jestli dostal nějaký email.

Jinak struktura tiskové zprávy nemá mít formu článku v novinách.

Pak je také vhodné si před posláním TZ uvědomit, zda ta informace má tu důležitost, aby byla otištěna. Nejlepší jsou firmy, které si myslí, že když sepíšou TZ o nově postaveném záchodě ve firmě, tak tu zprávu hned musí otisknout všude.

0 0
možnosti

Miloslav Šimek

28. 8. 2007 12:27
TISKOVA ZPRAVA

Vedení společnosti je golfu, účetní ojebal účetní, sekretářka krade kafe a Hanousek se jako vždy šťourá v nose. A co je hlavní, došli gumičky a dividenda ROSTE.

0 0
možnosti