- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
za tzv. "wordovsky dokument" mam chut vrazdit (ne, skutecne se mi nenacita rychleji, nez takove PDF)
a jeste takova zbytecna technicka, fotky, co maji nekolik megaBITU mi opravdu taky nevadi ;)
Paní redaktorko, tak zrovna to obvolávání novinářů po rozeslané tiskové zprávě je naprosto nevhodné. A hlavně u redaktora, se kterým nemáte vybudovaný nějaký vztah nebo on vás vůbec nezná. Tím telefonátem ho otravujete.
Představte si, že takový ekonomický deníkář dostane za den 50 zpráv a ke své práci - psaní článků ze zpráv z ČTK a od známých firem, musí ještě 50 x zvednout telefon a pamatovat si jestli dostal nějaký email.
Jinak struktura tiskové zprávy nemá mít formu článku v novinách.
Pak je také vhodné si před posláním TZ uvědomit, zda ta informace má tu důležitost, aby byla otištěna. Nejlepší jsou firmy, které si myslí, že když sepíšou TZ o nově postaveném záchodě ve firmě, tak tu zprávu hned musí otisknout všude.
Vedení společnosti je golfu, účetní ojebal účetní, sekretářka krade kafe a Hanousek se jako vždy šťourá v nose. A co je hlavní, došli gumičky a dividenda ROSTE.